caste study

Grupa Komunikacja+

Sprawdź, jak monitoring internetu wspiera działania antykryzysowe klientów grupy marketingowej.

Załóż darmowe konto
  • Number of users

    Liczba użytkowników konta:

    21

  • Frequency of login

    Częstotliwość logowania:

    Codziennie

  • Number of keywords

    Liczba zwrotów kluczowych:

    14

  • Pricing plan

    Plan abonamentowy:

    Professional Premium

  • Email reports

    Raporty email:

    Tak

  • Mobile App

    Aplikacja mobilna:

    Nie

case study icon

Jak Brand24 wspiera działania firmy?

Aneta Sierocińska, Senior PR & Community Consultant w Grupie Komunikacji+ opowiedziała, jak Brand24 wspiera działania antykryzysowe klientów agencji, pomaga gromadzić dane do analizy postrzegania obsługiwanych marek w sieci oraz monitorować hasła związane z firmą.

Jak Komunikacja Plus korzysta z Brand24?


Brand24 - jak Komunikacja Plus wykorzystuje monitoring mediów do codziennych działań?

case study icon

Jak Grupa Komunikacja+ korzysta na co dzień z Brand24?

Z narzędzia korzystamy już od 7 lat. W firmie wszyscy mamy dostęp do monitoringu. Oczywiście najczęściej używają go osoby, które prowadzą stały monitoring internetu dla swoich klientów. Za pomocą Brand24 mierzymy różne wskaźniki, a sporządzając raporty dla klientów, głównie posługujemy się takimi danymi jak:

- liczba publikacji na dany temat,

- influence score poszczególnych publikacji

- oraz ich zasięgi.

Brand24 - case study Komunikacja Plus

Do wyłapywania wzmianek, które mogą być przyczyną potencjalnego kryzysu wizerunkowego głównie wykorzystujemy filtr sentymentu oraz powiadomienia.

Algorytm do analizy sentymentu w Brand24 analizuje tekst oraz identyfikuje pozytywne i negatywne treści. Dzięki temu po przefiltrowaniu wszystkich wyników łatwo odnajdujemy wzmianki o charakterze nieco bardziej negatywnym i od razu na nie reagujemy. 

Nie odświeżamy wyników co 5 minut, aby sprawdzać, czy nie pojawiły się nowe wzmianki. W tym wyręczają nas właśnie powiadomienia. Kiedy w projekcie pojawia się nowy wynik, któremu został przypisany negatywny sentyment, od razu otrzymujemy informację na skrzynkę mailową. Wtedy też możemy zacząć działać.

Największą zaletą Brand24 jest monitoring internetu praktycznie „real time”. Zapewnia to możliwość wcześniejszego wykrycia potencjalnych sytuacji kryzysowych i natychmiastowej reakcji bezpośrednio u źródła. Szybka interakcja pozwala zażegnać potencjalny kryzys wizerunkowy.

Aneta Sierocińska, Senior PR & Community Consultant

case study icon

Co według Ciebie jest największą zaletą Brand24?

Monitoring wielu źródeł i gromadzenie wyników praktycznie "real time".

Obecność wielu dostępnych kanałów internetowych sprawia, że mogą być one wykorzystywane jako pole dyskusji dla naszej grupy odbiorców i jednocześnie stanowić źródło kryzysu wizerunkowego. 

Kombinacja wielokanałowości z natychmiastową możliwością publikacji treści powoduje, że kryzysy wizerunkowe mogą przybierać na sile, tym bardziej wtedy, kiedy nie zostaną w porę wykryte. 

Stały monitoring pozwala nam opanować podobne zagrożenia, zidentyfikować potencjalny kryzys, a przede wszystkim - dotrzeć do miejsc, w których toczą się dyskusje i sprawdzić, jak szybko rozprzestrzeniają się negatywne opinie.

case study icon

Dlaczego Brand24?

Co sprawiło, że Grupa Komunikacja+ zdecydowała się na wykorzystanie Brand24 w swojej pracy?

Do wypróbowania narzędzia skłoniły nas przede wszystkim rekomendacje ze strony innych użytkowników. Z kolei prostota użytkowania systemu utwierdziła nas tylko w przekonaniu, że chcemy dalej z niego korzystać.

case study icon

Ulubiona funkcja

Filtrowanie wyników

Jedną z najbardziej ulubionych funkcji w narzędziu są filtry, które pozwalają na ograniczanie wyniku monitoringu jedynie do tych publikacji, które są ważne z perspektywy projektu.

Tysiące monitorowanych marek i 40 miliardów zebranych wzmianek

Zobacz dlaczego Brand24 wykorzystywane jest do monitorowania dziesiątek
tysięcy marek - zarówno małych, średnich, jak również dużych.

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Odkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowychOdkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowych