• Number of users

    Liczba użytkowników konta:

    10

  • Frequency of login

    Częstotliwość logowania:

    kilka razy w tygodniu

  • Number of keywords

    Liczba zwrotów kluczowych:

    30

  • Pricing plan

    Plan abonamentowy:

    Business

  • Email reports

    Raporty email:

    Tak

  • Mobile App

    Aplikacja mobilna:

    Tak

case study icon

Do czego Brand Active wykorzystuje monitoring Internetu?

Przepytaliśmy Marcina Rudzika, CEO Brand Active  w jaki sposób odpowiednio skonfigurowane projekty, jasno określone cele i bliska współpraca na linii agencja - klient zaowocowała świetnymi przychodami i rozszerzeniem zakresu monitoringu. 

case study icon

Kto jest klientem docelowym Brand Active?

Duża część e-sklepów na starcie nie do końca wykorzystuje możliwości jakie oferuje Internet.

Jedną z naszych grup docelowych są e-sklepy, które rozpoczynają sprzedaż online lub robią to od dawna jednak nie wykorzystują w pełni potencjału swojej oferty i możliwości Internetu albo mają kiepski sklep. Poszukujemy właśnie takich klientów i mimo to, że duża część z nich nie ma odpowiedniego produktu, ceny oraz podejścia do e-biznesu, to jednak z tego grona wyłaniają się prawdziwe perełki - sklepy internetowe, które pod naszą opieką zaczynają osiągać rekordową sprzedaż i zainteresowanie. Ostatecznie właśnie to jest jeden z naszych klientów docelowych - mówi Marcin Rudzik właściciel agencji e-commerce Brand Active

case study icon

Jak Brand24 wspiera działania w Waszej firmie?

Kiedy 1,5 roku temu nastawiłem żagiel firmy na stricte rynek e-commerce postawiłem sobie za cel, żeby ograniczyć działania handlowe do minimum, a więc nie zatrudniać handlowców. Zamarzyłem sobie, że klienci będą sami do nas przychodzić poprzez rekomendację, ofertę w Internecie, z naszych szkoleń i bezpłatnych konsultacji. Konsultacji, których udzielać będą e-commerce managerowie sklepom, którym ewidentnie czegoś brakuje pod względem wyglądu, jakości oraz braku wdrożonych tagów marketingowych. Zadaliśmy sobie pytanie - jak namierzyć te sklepy? Tutaj do akcji wkroczył Brand24. Jeden projekt skonfigurowaliśmy odpowiednio na słowa kluczowe, którymi były automatycznie wygenerowane stopki sklepów SaaS. Brand24 z łatwością sobie poradził z wychwyceniem tekstów na samym dole sklepów, często mało widocznych.

 

 

Jako reseller jednej z platform SaaS byliśmy w stanie szybko zlokalizować sklepy internetowe, które mogły skorzystać z naszej atrakcyjnej oferty zakupu dodatków. A kiedy wiedzieliśmy, że klient korzysta z przestarzałego SaaSa, który ma wiele wad, my mając gotową migrację do lepszego narzędzia, przesyłaliśmy merytoryczny artykuł, który dawał do zrozumienia, że migracja to dobry pomysł i tak zdobywaliśmy klienta. Drugim projektem, który dał nam najwięcej korzyści było skonfigurowanie projektu na frazy, którymi były subdomeny e-sklepów. Bardzo często platformy SaaS generują automatycznie subdomene i nazwa platformy jest niezmienna. Te niezmienne nazwy wprowadziliśmy więc do Brand24 i dostaliśmy listę sklepów, które są na początku swojej drogi albo takich, które już prężnie działają, ale nie mają wsparcia. Funkcja powiadamiania o nowych wzmiankach w tym przypadku również się sprawdziła. Kiedy ktoś zakładał nowy sklep my w kilkanaście godzin o tym wiedzieliśmy i udzielaliśmy bezpłatnych konsultacji online (jak wystartować, jak dobrać grafikę, jakie narzędzia itp.). Zauważyliśmy pewną zależność, że e-sklepy które w adresie url mają subdomenę platformy SaaS są na takim poziomie, że nikt się nimi nie opiekuje i to jest odpowiedni moment, że wziąć taki sklep „za rączkę”.
Aktualnie Brand24 służy nam do monitoringu internetu w projektach naszych klientów. Czyli można powiedzieć, że standardowe użycie, ale w zależności od kreatywności wykorzystujemy go na różnorakie sposoby. W jednym z naszych projektów wdrożyliśmy widżet wzmianek. Wcześniej zgrupowaliśmy pasujące wzmianki, w szybki sposób dokonaliśmy zmian w wyglądzie i wdrożyliśmy u klienta na stronie firmowej.

 

case study icon

Czy korzystacie z integracji ze Slackiem?

Korzystamy z integracji ze Slackiem. Jest to duża wygoda dla osób z naszego działu Social Media/Content. Najczęściej tworzymy na Slacku kanał #monitoring jeśli współdzielimy workspace z klientem i innymi partnerami lub bezpośrednio w kanale komunikacji dla członków zespołu #nazwaprojektu. Integracja Brand24 - Slack działa bardzo dobrze.

social listening roi icon

Efekty monitoringu

Dzięki Brand24 na dzień dzisiejszy wygenerowaliśmy przychód: 83 174 zł netto, ale w tym portfelu mamy klientów, którzy nawiązali z nami stałą współpracę, więc kiedyś poczynione działania z Brand24 ciągle dają owoce. Jestem przekonany, że można byłoby osiągnąć wynik kilka razy lepszy jednak my trochę się zatkaliśmy. Nie byliśmy jeszcze przygotowani na skalowanie. W tym roku planujemy ponownie użyć Brand24 do pozyskania klientów, ale na rynku zagranicznym - wypróbujemy jak tam sprawdzi się nasza technika.

Postawiliśmy na Brand24, gdyż potrzebowaliśmy łatwego w użyciu narzędzia. Zaczynaliśmy od Brand24 jako narzędzia do pozyskiwania klientów. Dzisiaj służy nam jako narzędzie do zwiększania sprzedaży w sklepach, którymi się opiekujemy.

Marcin Rudzik CEO Brand Active

Tysiące monitorowanych marek i 29 miliardów zebranych wzmianek

Zobacz dlaczego Brand24 wykorzystywane jest do śledzenia dziesiątek
tysięcy marek - zarówno małych, średnich, jak również dużych.

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Odkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowychOdkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowych
Najlepszy Startup Laureat konkursu
Aulery Awards
Najlepszy Serwis Relacje z Klientami
Ekomersy Awards
Najlepsza Aplikacja W konkursie Next Web
Startup Awards
Najlepsza Aplikacja mobilna w konkursie
Mobile Trends Awards