Formularz zgłaszania nieprawidłowości

Niniejszy formularz służy wyłącznie do dokonywania zgłoszeń o zaistniałym lub potencjalnym naruszeniu prawa, na podst. Ustawy z 14 czerwca 2024 r. – o ochronie sygnalistów (Dz.U. 2024 poz. 928). Formularz nie służy do celów reklamacyjnych, zapytań ofertowych lub podobnych, ani nie stanowi sposobu komunikacji z BRAND24 S.A. w kwestiach innych niż wskazane w Ustawie.
Przekazane nam informacje o nieprawidłowych i niepożądanych zachowaniach pozwalają na zidentyfikowanie nieprawidłowych zdarzeń oraz podjęcie niezbędnych działań naprawczych w celu wykluczenia możliwości zaistnienia podobnych zdarzeń w przyszłości.
Formularz zgłoszenia nieprawidłowości dopuszcza możliwość przekazania informacji anonimowo, tj. bez podania danych osobowych zgłaszającego.
Po wypełnieniu formularza należy go przesłać w wersji nieedytowalnej:

    1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: naruszenia@brand24.pl
    2. Korespondencyjnie z dopiskiem „do rąk własnych” odpowiednio Pełnomocnika ds. Zgodności lub Członka Rady Nadzorczej ds. Zgodności na adres: BRAND24, ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław.

Osoba dokonująca zgłoszenia otrzyma potwierdzenie faktu przyjęcia zgłoszenia w terminie 7 dni od momentu jego otrzymania, z wyłączeniem zgłoszeń anonimowych. Ponadto zostanie poinformowana o wyniku przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego lub o przedłużeniu tego postępowania w terminie do trzech miesięcy od daty otrzymania zgłoszenia przez BRAND24 S.A., z wyłączeniem zgłoszeń anonimowych.
 
 

Dokumenty