Jednym z najgorętszych biznesowych haseł tej i tak już ciepłej wiosny jest RODO, czyli nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Nowe przepisy wejdą w życie 25 maja 2018 roku. Temat ten jest nam oczywiście bardzo dobrze znany od dawna, co pozwoliło nam rzetelnie się do niego przygotować. Uwierzcie, nie marnowaliśmy czasu 😊
W ostatnich miesiącach, przy współpracy z wyspecjalizowaną kancelarią prawną, przeanalizowaliśmy nasz sposób działania po to, aby ustalić w których obszarach konieczne będą zmiany. Po dogłębniej analizie podjęliśmy działania wdrożeniowe.
Rozpoczęliśmy proces aktualizacji umów z naszymi kontrahentami tak, by spełniały one wymogi art. 28 RODO. W najbliższym czasie będziemy także aktualizować nasz regulamin – zależy nam na tym, by w tym obszarze zapewnić zgodność z nowymi ramami prawnymi ochrony danych osobowych. O szczegółach zmian w regulaminie będziemy wkrótce informować.
Równolegle pracujemy także nad stworzeniem rejestru czynności przetwarzania, czyli niezbędnej dokumentacji, którą musimy prowadzić działając jako administrator i przetwarzając dane we własnych celach. Opracowujemy także rejestr kategorii czynności przetwarzania wykonywanych w imieniu naszych Klientów – zgodnie z art. 30 RODO Brand24 jako podmiot przetwarzający musi prowadzić rejestr kategorii czynności przetwarzania podejmowanych w imieniu administratora.
Nasza uwaga jest równie mocno skierowana na wdrażanie odpowiednich środków bezpieczeństwa, oczywiście z uwzględnieniem wymogów art. 24, 25 i 32 RODO. Jak zawsze, bezpieczeństwo na pierwszym miejscu 😊
Zapewniamy, że do 25 maja 2018 roku Brand24 wykaże pełną zgodność z nowymi przepisami o ochronie danych osobowych.
W razie jakichkolwiek pytań piszcie do nas śmiało 😊 Jak zwykle jesteśmy do usług!
Skorzystaj z darmowego okresu testowego przez 14 dni. Założ nowe konto.