Buduj relacje

Rozmawiaj z klientami, angażuj ich do dyskusji, buduj relacje. Znajdź te miejsca w których dyskutują Twoi klienci i bądź przy nich, kiedy będą potrzebować rady. Klienci chętniej korzystają z usług czy kupują produkty od kogoś kogo lubią.

Czytaj więcej...

Sprzedawaj

Zobacz jak można odnaleźć i odfiltrować tylko te wzmianki, które pozwalają na angażowanie potencjalnych klientów. Sprawdź czy ktoś nie szuka produktu bądź usługi, które sprzedajesz. Pokaż że jesteś tam gdzie Twoi potencjalni klienci.

Czytaj więcej...

Raportuj!

Dowiedz się jak prosto można raportować wyniki prowadzonych kampanii, sprawdzać potencjał kategorii produktowej, czy weryfikować działania swojego działu marketingu. Pokaż swoje wyniki i uprość raportowanie.

Czytaj więcej...
Psst ....

Psst ....

- Zobacz kto i w jakim kontekście mówi o Twojej marce,
- Sprawdź gdzie znajdują się ogniska kryzysów,
- Ustal miejsca ważne wizerunkowo dla marki,
- Poznaj osoby które są liderami opinii w Twojej kategorii produktowej.

Zapisz się