- The newest
PR kryzysowy – 7 kroków skutecznego zarządzania
Czy jesteś przygotowany na kryzys PR? Jeśli nie, zapoznaj się z uniwersalnymi zasadami PR kryzysowego i nie daj się zaskoczyć!
Czy jesteś przygotowany na kryzys PR? Jeśli nie, zapoznaj się z uniwersalnymi zasadami PR kryzysowego i nie daj się zaskoczyć!
Jakie trendy marketingowe będą królować w 2023 roku? Zerknij na naszą listę i dostosuj swoją strategię. Sprawdź wiodące trendy w marketingu cyfrowym na 2023 rok!
Czy wiesz, w czym Twoja konkurencja jest lepsza od Ciebie? Poznaj słabe i mocne strony swoich rywali i bądź o krok przed nimi. Sprawdź 5 narzędzi do analizy konkurencji!
Linki do Twoich treści mogą być umieszczane na forach tematycznych bądź innych stronach internetowych. Ale to nie wszystko - nie wystarczy tylko znaleźć strony, która będzie chciała udostępnić u siebie nasz odnośnik.
Czy wiesz, że o wiele łatwiej pozyskać backlinki z wzmianek o marce niż bez nich? W artykule znajdziesz instrukcję, jak zrobić to w 2 prostych krokach!
Audyt marki pomoże Ci określić mocne i słabe strony Twojej firmy, poznać oczekiwania klientów oraz przeanalizować nastroje wokół Twojej marki. Sprawdź, jak go przeprowadzić!
Monitoring marki w Internecie pozwala docierać do osób, które dyskutują o Twoim biznesie. Sprawdź, jak monitorować markę online i jakie narzędzia Ci to uławtią!
Polujesz na super okazje w Black Friday? Zobacz, jak z monitoringiem mediów wyszukiwać najlepsze oferty nawet na cały Cyber Week!
Marketerzy nie mają jednoznacznej odpowiedzi, czy warto stosować hashtagi na Facebooku. Czy zatem marki powinny ich używać? Warto spróbować, zwłaszcza gdy używasz popularnych tagów.
NGO, jako organizacje pozarządowe zorientowane na działania charytatywne, powinny skupiać swoje działania marketingowe m.in. wokół budowania świadomości w internecie.