Siła muzyki w reklamie – jak wykorzystać sonic branding w marketingu?
Czym jest sonic branding i jak marki wykorzystują go w swoich działaniach marketingowych? Sprawdź, jak audio branding wpływa na budowanie świadomości marek!
Czym jest sonic branding i jak marki wykorzystują go w swoich działaniach marketingowych? Sprawdź, jak audio branding wpływa na budowanie świadomości marek!
Odpowiadasz za kampanie marketingowe? Pewnie wiesz, jak ważne jest mierzenie ich efektów. Narzędzia do analizy działań marketingowych Ci w tym pomogą!
Sprawdź naszą listę najlepszych narzędzi do monitorowania wydajności hashtagów! Znajdziesz tu generatory hashtagów i inne pomoce do ich analizy.
Marketerzy nie mają jednoznacznej odpowiedzi, czy warto stosować hashtagi na Facebooku. Czy zatem marki powinny ich używać? Warto spróbować, zwłaszcza gdy używasz popularnych tagów.
Z artykułu dowiesz się, czym jest influencer marketing, jak zidentyfikować ambasadora marki i jakich narzędzi możesz potrzebować do pracy.
Jak śledzić wydajność hashtagów na Twitterze? Będziesz potrzebować odpowiedniego narzędzia do monitoringu hashtagów i wiedzy o tym, które metryki hashtagów analizować.
Zależy Ci na dotarciu i analizie odbiorców? Chcesz dzięki temu poprawić efekty marketingu i sprzedaży? Opisaliśmy najlepsze sposoby, które Ci w tym pomogą!
Narzędzia z pakietu Google Workspace od lat ułatwiają pracę w firmach. W artykule znajdziesz opis funkcji, które wpłyną na wzrost produktywności Twojego zespołu marketingowego!
Zasięg social media pozwoli Ci mierzyć efekty Twoich marketingowych działań. Jak go mierzyć i jakie narzędzia Ci w tym pomogą? Przeczytaj!
Jak udowodnić, że działania PR, które podejmujesz pchają firmę do przodu? W tekście znajdziesz najważniejsze metryki do analizy PR, bez których trudno o rzetelną ocenę skuteczności kampanii.