Zobacz, jak małe i duże firmy wykorzystują monitoring Internetu, aby uzyskać realne wyniki biznesowe - od zwiększenia świadomości marki, po zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.
Zobacz, jak monitoring mediów pomaga wzmacniać pozycję osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy i wspiera analizę działań promujących ich wizerunek jako wykwalifikowanych specjalistów.
Zobacz więcejGrupa Komunikacja+ specjalizuje się w komunikacji marek B2B. Zapytaliśmy, jak Brand24 pomaga gromadzić dane do analizy postrzegania obsługiwanych marek i monitorować hasła związane z firmą.
Zobacz więcejSprawdź, jak polski startup Hyper Poland promuje swój projekt za pomocą monitoringu mediów! Poznaj sprawdzone praktyki budowania pozycji na rynku i nawiązywania relacji ze swoimi odbiorcami.
Zobacz więcejDowiedz się w jaki sposób Limango wykorzystuje monitorring mediów, by budować markę w Internecie. Poznaj historie i przykłady, które pomagają w działaniach z Influencerami, czy w obsłudze klienta.
Zobacz więcejPoznaj praktyki marki na budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych. Dowiedz się, jak korzystanie z Brand24 pomogło marce zwiększyć zasięg social media akcji #chcetoprzezyc o 285%!
Zobacz więcejPrzepytaliśmy Marcina Rudzika, CEO Brand Active w jaki sposób odpowiednio skonfigurowane projekty, jasno określone cele i bliska współpraca na linii agencja - klient zaowocowała świetnymi przychodami i rozszerzeniem zakresu monitoringu.
Zobacz więcejKUBOTA to klasyk w swojej kategorii. Zobacz w jaki sposób marka reaktywuje swoją działalność wykorzystując monitoring internetu.
Zobacz więcejNextbike Polska jest liderem w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich. Zobacz, w jaki sposób Brand24 i monitoring treści w Internecie wspomaga działania biznesowe.
Zobacz więcejWykorzystując monitoring, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy angażuje obecnych i potencjalnych klientów.
Zobacz więcejUżywamy B24 do wychwycenia możliwych usprawnień w Obsłudze Klienta. Wyniki z monitoringu blogów i forów internetowych daje nam wskazówki, gdzie możemy działać lepiej.
MAREK KNAPIK SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO W FIRMIE TAURON
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Za darmo przez 14 dni・bez zobowiązań