Zobacz, jak małe i duże firmy wykorzystują monitoring Internetu, aby uzyskać realne wyniki biznesowe - od zwiększenia świadomości marki, po zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.
dfusion to agencja PR specjalizująca się w obszarze działań digitalowych. Z Kamilem Gołdy porozmawialiśmy o tym, jak Brand24 usprawnia pracę agencji, oszczędza czas pracowników i pomaga zmierzyć efekty pracy agencji.
Zobacz więcejBrand24 jest wszechstronnie wykorzystywany w działaniach marketingowych i sprzedażowych firm. W tym case study opowiemy o zupełnie innym jego zastosowaniu, jako narzędzia wspomagającego projekty badawcze oraz analizę danych internetowych w identyfikowaniu trendów i rozwoju innowacji.
Zobacz więcejJako CMO w Cryptiony, Hanna odpowiada za opracowanie i realizację strategii marketingowej platformy, nadzór nad zarządzaniem marką, a także za wysiłki w zakresie pozyskiwania i utrzymywania użytkowników. Przekazała nam cenne informacje na temat korzyści płynących z social listeningu, które każdy może wykorzystać w swojej firmie i branży.
Zobacz więcejWażne jest, aby studenci kierunków marketingowych na uczelniach zrozumieli znaczenie monitorowania mediów i nauczyli się analizować dostarczane im informacje. Nauka korzystania z narzędzi do monitorowania mediów, takich jak Brand24, pozwala studentom zdobyć wartościowe umiejętności, które pomogą im w przyszłych karierach.
Zobacz więcejDowiedz się, jak Brand24 pomógł Mercedes-Benz Polska i BBDO WWA przy kampanii promującej pierwszy kombivan Klasy T tego producenta.
Zobacz więcejClickMeeting wykorzystuje Brand24 przede wszystkim do monitorowania marki i badania rynku. Podczas wywiadu dowiedzieliśmy się, w jaki sposób narzędzie pomaga ClickMeeting utrzymać się na czele konkurencji i upewnić się, że ich produkt pozostaje adekwatny do aktualnych potrzeb rynku.
Zobacz więcejStowarzyszenie Ultrakrew jest charytatywną organizacją pozarządową, która promuje honorowe oddawanie krwi. Z Jackiem Bastianem, pomysłodawcą akcji, porozmawialiśmy o tym, w jakich obszarach działań marketingowych nasze narzędzie pomaga mu najbardziej.
Zobacz więcejO sposobach wykorzystania Brand24 w budowaniu świadomości marki porozmawialiśmy z Olą Szczepaniak, szefową marketingu w Wimba. Nasze narzędzie pomaga jej przede wszystkim w pozycjonowaniu marki na rynku oraz pozyskiwaniu nowych klientów.
Zobacz więcejZ Aleksandrą Hołownią, Marketing Manager w Dealavo, porozmawialiśmy o wykorzystaniu Brand24 w monitoringu marki, rynku i konkurencji w e-commerce.
Zobacz więcejSemcore to jedna z najszybciej rozwijających się agencji SXO w Polsce, a Marcin Stypuła, właściciel agencji określa udział link buildingu w jej przychodach na 30%. Z tego case study dowiesz się jak narzędzie do monitoringu mediów może pomóc w pozyskiwaniu linków.
Zobacz więcejO tym, jakie korzyści daje monitoring internetu, porozmawialiśmy z Aleksandrą Samek, kierowniczką działu marketingu, której Brand24 już od dwóch lat pomaga w realizacji efektywnej strategii.
Zobacz więcejProfile Extradom.pl są zarządzane przez zespół specjalistów, wśród których jest nasza rozmówczyni - Klaudia Kleban, specjalistka ds. mediów społecznościowych. Podczas wywiadu opowiedziała nam o założeniach marketingowych i moderowaniu serwisu o półmilionowych zasięgach.
Zobacz więcej"Gdyby nie Brand24, proste czynności, takie jak np. zbieranie danych, zajmowałyby nieproporcjonalnie dużo czasu". O tym, w jakich działaniach marketingowych nasze narzędzie pomaga aplikacji TimeCamp, porozmawialiśmy ze specjalistami - Maksymilianem i Martą.
Zobacz więcejJan Jankowski - marketing manager w lalafo w swojej pracy wykorzystuje nasze narzędzie i pokazuje, że warto myśleć o monitoringu holistycznie i uwzględniać go w strategiach, ponieważ może się realnie przełożyć na wyniki marketingowe i sprzedażowe. W wywiadzie opowiedział o tym, do czego i w jakich sytuacjach przydał mu się Brand24.
Zobacz więcejZobacz, jak monitoring mediów pomaga wzmacniać pozycję osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy i wspiera analizę działań promujących ich wizerunek jako wykwalifikowanych specjalistów.
Zobacz więcejGrupa Komunikacja+ specjalizuje się w komunikacji marek B2B. Zapytaliśmy, jak Brand24 pomaga gromadzić dane do analizy postrzegania obsługiwanych marek i monitorować hasła związane z firmą.
Zobacz więcejSprawdź, jak polski startup Hyper Poland promuje swój projekt za pomocą monitoringu mediów! Poznaj sprawdzone praktyki budowania pozycji na rynku i nawiązywania relacji ze swoimi odbiorcami.
Zobacz więcejDowiedz się w jaki sposób Limango wykorzystuje monitorring mediów, by budować markę w Internecie. Poznaj historie i przykłady, które pomagają w działaniach z Influencerami, czy w obsłudze klienta.
Zobacz więcejPoznaj praktyki marki na budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych. Dowiedz się, jak korzystanie z Brand24 pomogło marce zwiększyć zasięg social media akcji #chcetoprzezyc o 285%!
Zobacz więcejPrzepytaliśmy Marcina Rudzika, CEO Brand Active w jaki sposób odpowiednio skonfigurowane projekty, jasno określone cele i bliska współpraca na linii agencja - klient zaowocowała świetnymi przychodami i rozszerzeniem zakresu monitoringu.
Zobacz więcejKUBOTA to klasyk w swojej kategorii. Zobacz w jaki sposób marka reaktywuje swoją działalność wykorzystując monitoring internetu.
Zobacz więcejNextbike Polska jest liderem w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich. Zobacz, w jaki sposób Brand24 i monitoring treści w Internecie wspomaga działania biznesowe.
Zobacz więcejWykorzystując monitoring, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy angażuje obecnych i potencjalnych klientów.
Zobacz więcejSerwis telefonów i tabletów oraz sklep internetowy z częściami do telefonów wykorzystuje monitoring Internetu do zwiększenia świadomości marki i sprzedaży.
Zobacz więcejWokalista Janusz Radek dostrzegł olbrzymie zainteresowanie swoimi utworami na YouTube. Wykorzystując monitoring Internetu odnajduje i angażuje swoich fanów.
Zobacz więcejDom produkcyjny Foszer Sawicki przeszedł gruntowny rebranding. Monitoring Internetu pozwolił sprawdzić, w jaki sposób przyjęli to jego obecni i potencjalni klienci.
Zobacz więcejUżywamy B24 do wychwycenia możliwych usprawnień w Obsłudze Klienta. Wyniki z monitoringu blogów i forów internetowych daje nam wskazówki, gdzie możemy działać lepiej.
MAREK KNAPIK SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO W FIRMIE TAURON
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Za darmo przez 14 dni・bez zobowiązań