Zobacz, jak małe i duże firmy wykorzystują monitoring Internetu, aby uzyskać realne wyniki biznesowe - od zwiększenia świadomości marki, po zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.
Brand24 od lat wspiera instytucje badawcze w pozyskiwaniu szczegółowych danych dotyczących trendów i zjawisk społecznych dzięki szerokiemu pokryciu dla forów i mediów społecznościowych. Sprawdź, jak te informacje mogą zostać wykorzystane w pracach naukowych.
Zobacz więcejZ Alicją Wójcik, Specjalistką ds. marketingu i mediów społecznościowych w Zrzutka.pl, porozmawialiśmy o tym, jak Brand24 pomaga jej w wyłapywaniu nieoznakowanych wzmianek, ocieplaniu relacji z klientami oraz ekspansji na zagraniczne rynki.
Zobacz więcejPrzejście na Brand24 umożliwiło GreenRoom lepsze znajdowanie, zarządzanie i kwantyfikowanie wzmianek, co zwiększyło widoczność, zaufanie i świadomość marki.
Zobacz więcejTo studium przypadku bada, w jaki sposób przyjęcie Brand24 pomogło Global66 w lepszym podejściu do public relations, doświadczeń klientów i badań rynkowych.
Zobacz więcejZdobywanie przewagi konkurencyjnej jest kluczowe dla przetrwania i rozwoju w dynamicznie zmieniającej się branży technologicznej. Zobacz jak Appwrite wykorzystuje do tego nasze narzędzia AI.
Zobacz więcejOdkryj, jak MailerLite przekształciło monitorowanie swojej marki i zaangażowanie społeczności za pomocą Brand24. Zagłęb się w to studium przypadku, aby zobaczyć innowacyjne strategie, które wypchnęły ich marketing i budowanie relacji na nowe wyżyny.
Zobacz więcejDzięki Brand24 zespół dr Jarynowskiego dokonał kilku ważnych odkryć. Wykorzystali go do zbadania lokalnej katastrofy ekologicznej i odkryli, że miała ona przyczynę biologiczną, a nie chemiczną, jak początkowo sądzono.
Zobacz więcejJan Suski jest specjalistą ds. treści i zasięgu. W rozmowie wyjaśnia, w jaki sposób firma wykorzystuje monitoring mediów do śledzenia wzmianek o klientach i ich firmach. Chilli Fruit odkryło dotychczas aż 1500 wzmianek, których znalezienie byłoby zdecydowanie utrudnione bez pomocy Brand24.
Zobacz więcejW tym wywiadzie badaliśmy sposoby wykorzystania narzędzia Brand24, takie jak zarządzanie reputacją, budowanie relacji z mediami, monitorowanie branży i identyfikowanie wpływowych osób. dla tych, którzy są zainteresowani wykorzystaniem monitorowania mediów do zwiększenia zasięgu i sprzedaży przygotowaliśmy dodatkowe wskazówki.
Zobacz więcejdfusion to agencja PR specjalizująca się w obszarze działań digitalowych. Z Kamilem Gołdy porozmawialiśmy o tym, jak Brand24 usprawnia pracę agencji, oszczędza czas pracowników i pomaga zmierzyć efekty pracy agencji.
Zobacz więcejBrand24 jest wszechstronnie wykorzystywany w działaniach marketingowych i sprzedażowych firm. W tym case study opowiemy o zupełnie innym jego zastosowaniu, jako narzędzia wspomagającego projekty badawcze oraz analizę danych internetowych w identyfikowaniu trendów i rozwoju innowacji.
Zobacz więcejJako CMO w Cryptiony, Hanna odpowiada za opracowanie i realizację strategii marketingowej platformy, nadzór nad zarządzaniem marką, a także za wysiłki w zakresie pozyskiwania i utrzymywania użytkowników. Przekazała nam cenne informacje na temat korzyści płynących z social listeningu, które każdy może wykorzystać w swojej firmie i branży.
Zobacz więcejTomczak-Stanisławski to agencja marketingowa z Poznania specjalizująca się w marketingu doradczym dla firm świadczących usługi w branży prawnej. Brand24 wykorzystują do zarządzania projektami i obsługiwania wielu klientów jednocześnie.
Zobacz więcejWażne jest, aby studenci kierunków marketingowych na uczelniach zrozumieli znaczenie monitorowania mediów i nauczyli się analizować dostarczane im informacje. Nauka korzystania z narzędzi do monitorowania mediów, takich jak Brand24, pozwala studentom zdobyć wartościowe umiejętności, które pomogą im w przyszłych karierach.
Zobacz więcejDowiedz się, jak Brand24 pomógł Mercedes-Benz Polska i BBDO WWA przy kampanii promującej pierwszy kombivan Klasy T tego producenta.
Zobacz więcejClickMeeting wykorzystuje Brand24 przede wszystkim do monitorowania marki i badania rynku. Podczas wywiadu dowiedzieliśmy się, w jaki sposób narzędzie pomaga ClickMeeting utrzymać się na czele konkurencji i upewnić się, że ich produkt pozostaje adekwatny do aktualnych potrzeb rynku.
Zobacz więcejStowarzyszenie Ultrakrew jest charytatywną organizacją pozarządową, która promuje honorowe oddawanie krwi. Z Jackiem Bastianem, pomysłodawcą akcji, porozmawialiśmy o tym, w jakich obszarach działań marketingowych nasze narzędzie pomaga mu najbardziej.
Zobacz więcejO sposobach wykorzystania Brand24 w budowaniu świadomości marki porozmawialiśmy z Olą Szczepaniak, szefową marketingu w Wimba. Nasze narzędzie pomaga jej przede wszystkim w pozycjonowaniu marki na rynku oraz pozyskiwaniu nowych klientów.
Zobacz więcejZ Aleksandrą Hołownią, Marketing Manager w Dealavo, porozmawialiśmy o wykorzystaniu Brand24 w monitoringu marki, rynku i konkurencji w e-commerce.
Zobacz więcejSemcore to jedna z najszybciej rozwijających się agencji SXO w Polsce, a Marcin Stypuła, właściciel agencji określa udział link buildingu w jej przychodach na 30%. Z tego case study dowiesz się jak narzędzie do monitoringu mediów może pomóc w pozyskiwaniu linków.
Zobacz więcejO tym, jakie korzyści daje monitoring internetu, porozmawialiśmy z Aleksandrą Samek, kierowniczką działu marketingu, której Brand24 już od dwóch lat pomaga w realizacji efektywnej strategii.
Zobacz więcejProfile Extradom.pl są zarządzane przez zespół specjalistów, wśród których jest nasza rozmówczyni - Klaudia Kleban, specjalistka ds. mediów społecznościowych. Podczas wywiadu opowiedziała nam o założeniach marketingowych i moderowaniu serwisu o półmilionowych zasięgach.
Zobacz więcej"Gdyby nie Brand24, proste czynności, takie jak np. zbieranie danych, zajmowałyby nieproporcjonalnie dużo czasu". O tym, w jakich działaniach marketingowych nasze narzędzie pomaga aplikacji TimeCamp, porozmawialiśmy ze specjalistami - Maksymilianem i Martą.
Zobacz więcejJan Jankowski - marketing manager w lalafo w swojej pracy wykorzystuje nasze narzędzie i pokazuje, że warto myśleć o monitoringu holistycznie i uwzględniać go w strategiach, ponieważ może się realnie przełożyć na wyniki marketingowe i sprzedażowe. W wywiadzie opowiedział o tym, do czego i w jakich sytuacjach przydał mu się Brand24.
Zobacz więcejZobacz, jak monitoring mediów pomaga wzmacniać pozycję osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy i wspiera analizę działań promujących ich wizerunek jako wykwalifikowanych specjalistów.
Zobacz więcejGrupa Komunikacja+ specjalizuje się w komunikacji marek B2B. Zapytaliśmy, jak Brand24 pomaga gromadzić dane do analizy postrzegania obsługiwanych marek i monitorować hasła związane z firmą.
Zobacz więcejSprawdź, jak polski startup Hyper Poland promuje swój projekt za pomocą monitoringu mediów! Poznaj sprawdzone praktyki budowania pozycji na rynku i nawiązywania relacji ze swoimi odbiorcami.
Zobacz więcejDowiedz się w jaki sposób Limango wykorzystuje monitorring mediów, by budować markę w Internecie. Poznaj historie i przykłady, które pomagają w działaniach z Influencerami, czy w obsłudze klienta.
Zobacz więcejPoznaj praktyki marki na budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych. Dowiedz się, jak korzystanie z Brand24 pomogło marce zwiększyć zasięg social media akcji #chcetoprzezyc o 285%!
Zobacz więcejPrzepytaliśmy Marcina Rudzika, CEO Brand Active w jaki sposób odpowiednio skonfigurowane projekty, jasno określone cele i bliska współpraca na linii agencja - klient zaowocowała świetnymi przychodami i rozszerzeniem zakresu monitoringu.
Zobacz więcejKUBOTA to klasyk w swojej kategorii. Zobacz w jaki sposób marka reaktywuje swoją działalność wykorzystując monitoring internetu.
Zobacz więcejNextbike Polska jest liderem w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich. Zobacz, w jaki sposób Brand24 i monitoring treści w Internecie wspomaga działania biznesowe.
Zobacz więcejWykorzystując monitoring, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy angażuje obecnych i potencjalnych klientów.
Zobacz więcejSerwis telefonów i tabletów oraz sklep internetowy z częściami do telefonów wykorzystuje monitoring Internetu do zwiększenia świadomości marki i sprzedaży.
Zobacz więcejWokalista Janusz Radek dostrzegł olbrzymie zainteresowanie swoimi utworami na YouTube. Wykorzystując monitoring Internetu odnajduje i angażuje swoich fanów.
Zobacz więcejDom produkcyjny Foszer Sawicki przeszedł gruntowny rebranding. Monitoring Internetu pozwolił sprawdzić, w jaki sposób przyjęli to jego obecni i potencjalni klienci.
Zobacz więcejUżywamy B24 do wychwycenia możliwych usprawnień w Obsłudze Klienta. Wyniki z monitoringu blogów i forów internetowych daje nam wskazówki, gdzie możemy działać lepiej.
MAREK KNAPIK SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO W FIRMIE TAURON
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Za darmo przez 14 dni・bez zobowiązań