Nowość w Brand24 – Raporty PDF w nowej, dostosowanej do Twoich potrzeb formie
Pracujesz w Agencji PR i chcesz przedstawić Klientowi efekty prowadzonych dla niego działań? A może odpowiadasz w firmie za kampanię marketingową i potrzebujesz zaprezentować przełożonemu konkretne wyniki?
Jeśli chociaż raz Twoja odpowiedź brzmiała “Tak” to z pewnością wiesz, jak ważne jest efektowne raportowanie, które stanowi nieodłączny element pracy. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego od teraz w Brand24 funkcja generowania raportów PDF nabrała nowego wymiaru!
Raporty PDF w nowej formie zawierają teraz jeszcze więcej danych! Ty sam decydujesz, które elementy będą w nim zawarte!
Od teraz możesz precyzyjnie prezentować wyniki i wpływać na to, jak finalnie będzie wyglądał Twój raport PDF! Wszystko w zaledwie kilka sekund!
Wiemy jak ważną rolę w tworzeniu raportów odgrywa łatwość i szybkość eksportowania wyników, by pokazać najlepszą treść!
W Brand24 nie zwalniamy tempa i cały czas staramy się dawać od siebie jak najwięcej. Własnie rozbudowaliśmy funkcję tworzenia raportów PDF według własnych preferencji. Wszystko po to, aby zapewnić jak największą elastyczność w sposobie prezentowania efektów swojej pracy!
Nowe Raporty PDF w Brand24
Raporty PDF w nowej formie zawierają teraz jeszcze więcej danych. Zaktualizowana funkcja tworzenia raportów PDF nie tylko pozwala zachować spójność z identyfikacją wizualną firmy, ale również umożliwia prezentację wybranych, najlepszych według Ciebie treści z panelu.
Co to oznacza dla Ciebie?
- Możliwość prezentacji więcej danych – W nowej wersji raportów PDF znajduje się teraz jeszcze więcej danych. Dzięki temu możesz prezentować dodatkowe informacje, które mogą być kluczowe do dalszych działań marketingowych.
- Kontrola nad prezentowanymi danymi – Ty decydujesz jak będzie wyglądał Twój raport. Wybierasz te elementy, których najbardziej potrzebujesz, aby przedstawić konkretne efekty swojej pracy.
- Oszczędność czasu -Raport PDF stworzysz w kilka sekund. Wszystkie niezbędne dane masz zebrane w jednym miejscu, już gotowe do umieszczenia w raporcie. Koniec z wielogodzinnymi przygotowaniami i ręcznym dodawaniem każdego elementu!
- Uznanie i zaufanie – Tworząc w pełni spersonalizowany raport PDF zaimponujesz każdemu komu go udostępnisz – przełożonemu lub klientowi. Prezentujesz najbardziej istotne kwestie, które w przyszłości pomogą zoptymalizować dalsze działania marki.
Zawartość raportu PDF – co się zmieniło?
Nowe Raporty PDF zawierają teraz więcej danych, które możesz w nich zaprezentować. System automatycznie generuje raport na podstawie informacji zawartych w zakładkach: Wyniki, Podsumowanie, Analiza, Źródła, Cytaty.
Generując teraz Raport PDF możesz dostosować jego treść samodzielnie według własnych preferencji. Ty decydujesz, które moduły z panelu będą zawarte w raporcie oraz sam wybierasz, które wpisy z internetu i social media chcesz w nim zamieścić!
Poza tym możesz także:
- umieścić swoje logo na stronie tytułowej,
- dodać opis do raportu,
- wybrać kolor przewodni.
Raporty PDF w nowej odsłonie dostępne są w planach abonamentowych Professional Business i Professional Max oraz podczas okresu testowego!
⭐ To jeszcze nie koniec niespodzianek! Już niedługo użytkownicy pozostałych planów abonamentowych będą mieli możliwość rozszerzenia swojego konta o spersonalizowane Raporty PDF. O szczegółach będziemy informować niebawem!
Jak stworzyć raport PDF w kilka sekund?
Aby wygenerować raport PDF dla swojego projektu wystarczy kliknąć w “Raport PDF Nowość” w zakładce “Wyniki” po lewej stronie. System przeniesie Cię do kreatora, w którym stworzysz swój raport.
Nie posiadasz jeszcze swojego konta w Brand24? Żaden problem! Skorzystaj z bezpłatnego okresu testowego i sprawdź, jak szybko wygenerujesz raport PDF dla swojego projektu! – WYPRÓBUJ KONTO TESTOWE
Krok 1. – Wybranie modułów do raportu PDF
Pierwszą czynnością do wygenerowania raportu PDF w nowej formie jest zaznaczenie w kreatorze tych elementów, które chcesz, aby znalazły się w Twoim dokumencie. Znajdziesz je w sekcji “Zawartość raportu”. Możesz wybrać spośród szeregu dostępnych modułów, takich jak:
- Podsumowanie wyników
- Wykres zasięgu wzmianek
- Kluczowe wzmianki
- Najbardziej aktywne profile
- Najbardziej aktywne strony
- Najpopularniejsze hashtagi
- Kontekst dyskusji
- Wykres ilości wzmianek
- Ilość wzmianek per kanał
- Najnowsze wzmianki
- Najbardziej wpływowe profile
- Najbardziej wpływowe strony
- Podsumowanie liczbowe
- Cytaty
Tym, co wyróżnia nowe raporty PDF od ich poprzedniej wersji to możliwość precyzyjnego zaprezentowania danych w wybranych wcześniej modułach.
Wystarczy, że podczas filtracji wyników w panelu głównym zapiszesz aktualny filtr. Wówczas w kreatorze tworzenia raportu PDF w sekcji “Dodatkowe opcje” w miejscu “Zapisane filtry” należy już tylko wybrać zapisany filtr. System automatycznie uwzględni wzmianki z tego filtru prezentując wyniki w wybranych elementach raportu na podstawie ich danych.
Krok 2. – Wybieraj cytaty, które chcesz pokazać!
W sieci pojawia się mnóstwo wzmianek na temat Twojej marki lub kampanii, którą przeprowadziłeś? Dzięki zaktualizowanej funkcji generowania Raportów PDF możesz wybrać te, które najbardziej przykuły Twoją uwagę!
Jak osadzić wybrane cytaty w raporcie?
Z poziomu zakładki “Wyniki”, przy każdej wzmiance, którą chcesz umieścić w raporcie należy kliknąć w przycisk “Dodaj do Raportu PDF”. Wówczas zostaną one dodane do grupy “Wzmianki PDF”.
Spis zaznaczonych wcześniej wzmianek będzie widoczny w kreatorze tworzenia raportów PDF w sekcji “Dodatkowe opcje” w miejscu “Cytaty”.
Z tego miejsca możesz też zrezygnować z umieszczenia w raporcie konkretnego wpisu. Wystarczy, że odznaczysz daną wzmiankę.
Krok 3. – Dodanie logo i tekstu oraz wybranie koloru przewodniego
Podobnie jak było to dostępne wcześniej, w ramach sekcji “Dodatkowych opcji” możesz załączyć swoje logo oraz wpisać tekst będący streszczeniem tworzonego raportu. Może to być kilka zdań na temat tego, co przedstawia raport czy do kogo jest on adresowany. Wszystko zależy od Ciebie!
Zarówno logo, jak i tekst będą umieszczone na stronie tytułowej raportu. Dla zachowania spójności z identyfikacją wizualną Twojej firmy, możesz wybrać także kolor akcentu.
Następnie nie pozostaje już nic innego jak tylko… wygenerować raport PDF!
Et voila! Twój raport PDF w nowej dostosowanej do Twoich potrzeb formule jest już gotowy!