Nowości w Brand24: prezentujemy interakcje na YouTube
Dodaliśmy nową funkcję w Bran24: interakcje YouTube! To oznacza, że bezpośrednio w dashboardzie przekonasz się, jak bardzo angażujące są wzmianki wyszukane z tego kanału.
Dodaliśmy nową funkcję w Bran24: interakcje YouTube! To oznacza, że bezpośrednio w dashboardzie przekonasz się, jak bardzo angażujące są wzmianki wyszukane z tego kanału.
Długowyczekiwane marzenie fanów Wiedźmina nareszcie się spełni. Wszystko za sprawą Netflixa, Platige Image, oraz Tomka Bagińskiego, którzy 17 maja ogłosili, że przygody Geralta z Rivii zostaną zekranizowane.
Twoja marka jest obecna w mediach społecznościowych? Starasz się optymalizować swoje działania? Okazuje się, że jest kilka błędów, przez które możesz stracić klientów i pieniądze. Sprawdź, jak tego uniknąć.
Jak pozyskiwać klientów za pomocą monitoringu internetu? Zobacz darmowe wideo szkolenie Pawła Danielewskiego.
Zobacz, jak z monitoringiem odnaleźć osoby, które oceniają Twoją prelekcję poprzez social media. Dzięki temu nie przegapisz żadnej wzmianki i zaangażujesz odbiorców.
Prezentujemy nową aplikację mobilną Brand24, dzięki której możesz założyć konto, tworzyć nowe projekty i mieć dostęp do wyszukanych wzmianek bezpośrednio ze swojego smartfona.
W raporcie Social Selling zebraliśmy efekty angażowania internautów wyszukanych dzięki monitoringowi, którym polecamy produkty i usługi, o które pytali online.
Internauci często pytają, gdzie mogą dostać ekologiczne towary. Zobacz, jak dzięki monitoringowi odnaleźć ich w 15 minut, aby następnie na czas dotrzeć do nich z ofertą Twojego sklepu.
Wgląd w analizę danych zgromadzonych dzięki monitoringowi pomoże ulepszyć Twoją efektywność. Zobacz, jakie metryki znajdziesz w sekcji Analiza i jak możesz je wykorzystać w swoich działaniach.
Chcesz monitorować słowo, które może występować w bardzo różnych kontekstach? Może Twoja firma nie ma uniwersalnej nazwy? Jeżeli odpowiednio wykorzystasz narzędzie do monitoringu nie musisz martwić się o zbieranie dużej ilości nieistotnych wzmianek.