Analiza skuteczności działań to podstawa w pracy każdego Social Media Managera.
Reaguj na zmiany, wyciągaj wnioski i popraw swoje wyniki. Korzystanie z danych może być naprawdę proste.
Przygotowaliśmy dla Ciebie listę 15 narzędzi do analizy social media. Co Ty na to? Lecimy!
Made with ❤ by Brand24
Działasz na Facebooku i Instagramie? Iconosquare to narzędzie, które pomoże Ci na analizę fanpage'y oraz kont biznesowych na Instagramie.
WYPRÓBUJ IconosquareDedykowane narzędzie do Instagrama. Poznaj zainteresowania Twojej społeczności i dowiedz się, kiedy najlepiej publikować posty.
WYPRÓBUJ SquarelovinCzas na analizę grup na Facebooku! Uzyskaj dostęp do informacji o najaktywniejszych członkach czy najbardziej angażujących rodzajach treści.
WYPRÓBUJ GryticsPrzyjazny monitoring i analiza mediów społecznościowych. Sprawdź, co inni mówią o Twojej marce i reaguj na bieżąco. Analizuj zasięg social media, ilość wzmianek, najpopularniejsze hashtagi i najaktywniejszych autorów treści.
WYPRÓBUJ BRAND24 ZA DARMOOtrzymuj wskazówki i rekomendacje automatycznie generowane na podstawie danych z Twoich profili. Ulepsz swoje działania na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Youtubie. Miej oko na konkurencję i zoptymalizuj swoje treści.
Wypróbuj sotrenderTo zaawansowane narzędzie do analizy danych z Facebooka, Twittera, Instagrama, Pinteresta i LinkedIna. Twórz własne dashboardy, pobieraj szczegółowe raporty i skorzystaj z integracji z Google Analytics.
WYPRÓBUJ Rival IQObserwuj swoją pozycję i zasięg w social media, śledź efekty kampanii i monitoruj wybrane słowa kluczowe. To również narzędzie dla Ciebie, jeśli interesuje Cię badanie rynku lub optymalizacja treści.
WYPRÓBUJ Union MetricsIdealne narzędzie analityczne do Twittera. Zbiera, klasyfikuje i wyświetla dane. Wspiera przy prowadzeniu kampanii i wydarzeń w social media. Tweet Binder analizuje także hashtagi na Instagramie.
WYPRÓBUJ Tweet Binder
Lista to za mało? Mamy dla Ciebie dodatkowe materiały. Tłumaczymy jak i kiedy korzystać z narzędzi do analizy social media. Wchodzisz w to?
Wersja darmowa pozwala na analizę social media z ostatnich 70 dni. Proste narzędzie do analizy najważniejszych wskaźników. Warto mieć „pod ręką”.
wypróbuj WiselyticsSzukasz darmowego narzędzia do szybkiej analizy kont na Instagramie, Twitterze, Facebooku lub YouTube? To właśnie znalazłeś.
wypróbuj SocialBladeDarmowa wtyczka do analizy interakcji w social media. Narzędzie należy do Facebooka, więc dane są kompletne.
I darmowe.
Szukasz narzędzia, które jest skuteczne i nie odstrasza wyglądem? Socialbakers umożliwia analizę Facebooka, Instagrama oraz LinkedIn – to z pewnością narzędzie, które warto znać.
wypróbuj socialbakersTo rozbudowane i intuicyjne narzędzie, które łączy w sobie elementy analizy social media, ale także zarządzania kanałami społecznościowymi.
wypróbuj Sprout SocialObserwuj i analizuj influencerów na Twitterze w obrębie konkretnej branży. Porównuj ich profile i sprawdź, który z nich wykazuje się najwyższym wpływem.
wypróbuj FollowerwonkJeżeli myślisz o jakiejkolwiek analizie w sieci, to bez Google Analytics dużo tracisz. W pełni darmowe narzędzie, które uzupełni wyżej wymienione narzędzia.
wypróbuj Google Analytics