Załóż darmowe konto i monitoruj wzmianki o Brand24, a dowiesz się natychmiast o kolejnych fuckupach Sadowskiego i ekipy!
Opinie w internecie często wpływają na ceny papierów wartościowych. Zdobądź przewagę informacyjną nad innymi inwestorami dzięki Brand24.
Znajdź w czasie rzeczywistym opinie o firmie, która Cię interesuje. Zobacz o kim mówi się najwięcej.
Porównaj liczbę pozytywnych i negatywnych opinii dzięki analizie sentymentu. Nasze algorytmy oparte o sztuczną inteligencję pomogą zmierzyć wizerunek w internecie.
Nowy raport, produkt albo wpadka firmy, którą obserwujesz? Dzięki monitoringowi mediów i alertom, w czasie rzeczywistym wyłapiesz nowe gorące wzmianki.
Czym Brand24 wyróżnia się spośród wszystkich narzędzi do analizy i monitoringu?
Liczba wzmianek, zasięg, zaangażowanie, emocje, język, influencer score, najpopularniejsze hasztagi i dziesiątki innych wskaźników dostępne pod ręką, abyś mogła zdobyć kluczowe informacje na wybranej marki i jej konkurencji.
Stwórz analizę marki za pomocą automatycznych raportów. Wszystkie najważniejsze dane z monitoringu w estetycznej i przejrzystej formie, które możesz od razu przesłać do swojego szefa lub klienta.
W Brand24 darmowe konto założysz dosłownie kilkoma kliknięciami. Nie potrzebujesz nawet karty kredytowej, żeby zobaczyć pierwsze wyniki o Twojej marce, a obsługa naszego panelu jest bardzo prosta i nie sprawi Ci żadnych trudności.
Uzyskaj dostęp do najważniejszych wskaźników i dowiedz się, jak odbiorcy postrzegają firmy, które Cię interesują.
Zobacz kto, gdzie i kiedy pisze o obserwowanych przez Ciebie firmach. Zidentyfikuj najpopularniejszych autorów i nawiąż z nimi relacje.
Znajdź miejsca gdzie rozmawia się o danej firmie. Dowiedz się, które fora i strony są najlepszym źródłem informacji.
Managing Director - Monday PR
Dyrektor Sprzedaży - Lemon Pro
Sales & Marketing Director - Agencja Social Media London Style
Właściciel - Agencja NovaPR
Zmierz liczbę wzmianek, ich zasięg, emocje oraz ekwiwalent reklamowy żeby lepiej zrozumieć odbiorców danej firmy.
Badania pokazują, że 90% klientów sprawdza opinie online przed zakupem. Sprawdź co mówi się o reputacji wybranych firm i jak to wpływa na ich sprzedaż.
Obserwuj ważne dyskusje w internecie i włącz się do rozmowy. Pozytywne opinie mogą być sygnałem przyszłych wzrostów. Negatywne - wręcz odwrotnie.