Załóż darmowe konto i zobacz czyje działania wywołują najwięcej negatywnych i pozytywnych reakcji.
Poznaj opinie klientów i zwiększ swoje wyniki marketingowe.
Znajdź w czasie rzeczywistym opinie o Tobie lub o Twojej konkurencji. Zobacz o kim mówi się najwięcej.
Porównaj liczbę pozytywnych i negatywnych opinii dzięki analizie sentymentu. Nasze algorytmy oparte o sztuczną inteligencję przeanalizują emocje Twoich odbiorców.
Znajdź osoby, które pytają w internecie o produkt taki jak Twój. Otrzymasz powiadomienie gdy ktokolwiek wspomni o Tobie lub Twojej konkurencji. Zareaguj pierwszy i zdobądź klienta.
Czym Brand24 wyróżnia się spośród wszystkich narzędzi do analizy i monitoringu?
Liczba wzmianek, zasięg, zaangażowanie, emocje, język, influencer score, najpopularniejsze hasztagi i dziesiątki innych wskaźników dostępne pod ręką, abyś mogła zdobyć kluczowe informacje na temat Twojej marki i konkurencji.
Stwórz analizę swojej marki lub konkurencji za pomocą automatycznych raportów. Wszystkie najważniejsze dane z monitoringu w estetycznej i przejrzystej formie, które możesz od razu przesłać do swojego szefa lub klienta.
W Brand24 darmowe konto założysz dosłownie kilkoma kliknięciami. Nie potrzebujesz nawet karty kredytowej, żeby zobaczyć pierwsze wyniki o Twojej marce, a obsługa naszego panelu jest bardzo prosta i nie sprawi Ci żadnych trudności.
Uzyskaj dostęp do najważniejszych wskaźników i dowiedz się, jakie efekty osiągają Twoje kampanie oraz gdzie reklamują się Twoi konkurenci.
Zobacz kto, gdzie i kiedy pisze o Twojej firmie i o Twojej konkurencji. Zidentyfikuj najpopularniejszych autorów i nawiąż z nimi relacje.
Znajdź miejsca gdzie rozmawia się o Twoich produktach, a gdzie nie ma jeszcze Twojej konkurencji. Bądź tam gdzie Twoi klienci, a na pewno to docenią.
Market Manager Poland - Canyon
Specjalista ds. PR - Woblink
CEO - Juicydesign
CEO - Cocolab.pl
Dowiedz się, co klienci lubią w Twojej marce, a co możesz jeszcze poprawić. Co myślą o konkurencji? Zbuduj komunikację z nimi na podstawie zebranych wniosków.
Badania pokazują, że 90% klientów sprawdza opinie online przed zakupem. Upewnij się, że to co znajdą przekona ich do zakupów właśnie u Ciebie.
Obserwuj ważne dyskusje klientów w internecie i włącz się do rozmowy. Twoi odbiorcy docenią to, że odpowiadasz na ich pytania w każdym miejscu i chętniej przyjdą właśnie do Ciebie.