To, jak klienci postrzegają markę ma ogromny wpływ na ich zachowanie, lojalność, a w efekcie na większy zwrot z inwestycji dla organizacji. W zarządzaniu emocjami klientów pomaga Customer Experience Management.
Brand24
Dec 14, 2016 ・
3 min read
Monitoring Internetu śmiało może wspierać instytucje kultury oraz nauki. Zobaczcie jak dzięki niemu toruńskie Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy może dbać o poziom świadczonych przez nie usług edukacyjnych.
Aneta Głowacka
Dec 13, 2016 ・
3 min read
Zapraszamy do zapoznania się z przykładami praktyk, które dowodzą, że współczesna reklama internetowa próbuje zerwać ze swą niechlubną historią, wykorzystując bannery niepozostawiające niesmaku, a niekiedy wręcz przedstawiające treści przydatne dla użytkownika.
Brand24
Dec 1, 2016 ・
5 min read
Nowa rola marketingu to raport stworzony na IV edycję konferencji Marketing Progress. Dowiesz się z niego, które z nowoczesnych narzędzi marketingowych są wykorzystywane w codziennej pracy w polskich firmach.
Aneta Głowacka
Nov 29, 2016 ・
2 min read
Rozpoczynamy na naszym blogu cykl #markiFTW, w którym będziemy dzielić się z Wami firmami, których działania są najlepszym przykładem, jak angażować klientów. Chcemy tym docenić starania marek i dać inspirację innym.
Aneta Głowacka
Nov 13, 2016 ・
3 min read
Co jakiś czas przez Internet jak burza przechodzą nowe trendy, tym razem jest nim Mannequin Challenge. Zobaczcie na czym polega ta zabawa i dlaczego sprawdzi się ona także w celach marketingowych.
Aneta Głowacka
Nov 11, 2016 ・
2 min read
Klienci przejęli kontrolę w internecie - ich opinie wpływają na reputacje firm online mieszczących się w każdym sektorze. Warto wyszukać pozytywne wpisy na Twój temat i wykorzystać je w różnych kanałach komunikacji, aby wzmocnić wizerunek marki
Aneta Głowacka
Oct 31, 2016 ・
3 min read
Słowa kluczowe są najważniejsze w skutecznym monitorowaniu internetu. To od nich zależy na ile rozwiniesz swój biznes i zyskasz przewagę nad konkurentami.
Aneta Głowacka
Oct 25, 2016 ・
6 min read
Skuteczne wykorzystanie monitoringu Internetu to między innymi wysłuchanie potrzeb klientów i ich angażowanie. Możemy uczyć się tego od marki Zelmer, która po wyszukaniu wzmianki na swój temat nie tylko na nią odpowiedziała, ale też przygotowała dla autorki niespodziankę.
Aneta Głowacka
Oct 12, 2016 ・
2 min read
W działaniach związanych z Twoją marką niezwykle ważny jest czas reakcji. Dlatego uruchomiliśmy Storm Alerts - powiadomienia mailowe, które otrzymasz gdy w Twoim projekcie nastąpi znaczny wzrost liczby wyników lub zasięgu.
Aneta Głowacka
Oct 10, 2016 ・
2 min read