Prezentujemy pierwszy podcast w Akademii Monitoringu Internetu. Naszym gościem był Mateusz Miernikowski z agencji interaktywnej Konceptika, który opowiedział nam między innymi, jakie narzędzia do zarządzania zespołem i mediami społecznościowymi wykorzystują w codziennej pracy. Zapraszamy!
Aneta Głowacka
July 15, 2016 ・
4 min read
Monitoring Internetu z powodzeniem może być wykorzystywany w samorządach terytorialnych. Udowadnia to gmina Góra Kalwaria, która do szeregu działań mających na celu tworzenie dobrego dialogu z mieszkańcami dołącza monitoring sieci za pomocą Brand24.
Aneta Głowacka
July 8, 2016 ・
1 min read
Cała Polska kibicowała naszej drużynie na Euro 2016. Świetna gra naszego obrońcy Michała Pazdana przyczyniła się do powstania swoistej pazdanomanii. Zobaczcie, co działo się w Internecie przed ćwierćfinałowym meczem z Portugalią.
Aneta Głowacka
June 30, 2016 ・
3 min read
Jedną z zasad Twittera jest zakaz powtarzania tweetów, tymczasem w tym wpisie pragnę Was przekonać, że warto tę zasadę obejść. Takie łamanie reguł poleca nawet ikona marketingu - Guy Kawasaky. Zobacz, jak wielokrotne tweety mogą wspomóc Twoje działania na Twitterze.
Aneta Głowacka
June 25, 2016 ・
4 min read
Analizują dane pochodzące z monitoringu tematów w social media marki i firmy mogą poznać szerszy kontekst, w którym funkcjonują aby optymalizować swoje działania. W tym wpisie na przykładzie dyskusji wokół szczepień skojarzonych dajemy wskazówki, jak przeprowadzić analizę tematów.
Aneta Głowacka
June 22, 2016 ・
1 min read
Offon Agency przeprowadziła ogólnopolskie badanie „Video marketing w polskich firmach”. Jego wyniki potwierdzają, że video na dobre weszło do kanonu narzędzi marketerów. Zapraszamy do zapoznania się z raportem.
Aneta Głowacka
June 16, 2016 ・
1 min read
Słynna kampania Snickersa "Głodny nie jesteś sobą" ma obecnie swoją nową odsłonę. Zobaczcie, w jaki sposób monitoring Internetu sprawia, że w Australii mają tańsze Snickersy.
Aneta Głowacka
June 11, 2016 ・
1 min read
To wpis podsumowujący jeden z głośniejszych virali w Polsce, który kręcił się wokół kakao-książki DecoMorreno. Zobaczcie jak skorzystały na nim różne marki, w tym główny zainteresowany.
Aneta Głowacka
June 9, 2016 ・
5 min read
Media społecznościowe mają dużą moc sprawczą i realnie pomagają najmłodszym w prowadzonych zbiórkach na ich leczenie. W tym wpisie prezentujemy infografikę obrazującą przebieg 10 akcji charytatywnych wpierających dzieci, które były prowadzone w mediach społecznościowych.
Aneta Głowacka
May 30, 2016 ・
1 min read
InfoShare to największa konferencja startupowo-technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej. O tym, jak wielkie jest to wydarzenie świadczy nie tylko liczba uczestników, ale także duża ilość wzmianek na ten temat w Internecie.
Aneta Głowacka
May 22, 2016 ・
1 min read