Co zmieniło się w nowej wersji Google+

Co zmieniło się w nowej wersji Google+

Google plus nazywane miastem duchów w listopadzie ukazało swoją nową odsłonę. Na pierwszy plan zostały wyciągnięte zainteresowania użytkowników. To może zwiększyć popularność serwisu i jego monitoring stanie się jeszcze bardziej istotny.

Aneta Głowacka
December 5, 2015 ・ 1 min.
Jak przygotować się na kryzys w social media

Jak przygotować się na kryzys w social media

Kryzys w social media może powstać niezależnie od dnia i często ujawnia się wtedy, gdy najmniej się go spodziewamy. Wcześniejsze przygotowanie ułatwi zarządzanie reputacją firmy w trudnych chwilach i pozwoli przejść przez kryzys bez większego uszczerbku.

Aneta Głowacka
December 2, 2015 ・ 1 min.
Solidarność Internautów w obliczu zamachów w Paryżu

Solidarność Internautów w obliczu zamachów w Paryżu

Zamachy terrorystyczne w Paryżu mające miejsce w piątkowy wieczór 13.11 wywołały nie tylko panikę na ulicach Paryża, ale ogromną falę wzmianek w mediach nowoczesnych w Polsce. Panika i strach to tylko jedna strona medalu. Jedność, chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami i okazaniem wsparcia była ogromna.

Aneta Głowacka
November 30, 2015 ・ 1 min.
Jaką wartość dają Twojej firmie dane z monitoringu Internetu i Social Media?

Jaką wartość dają Twojej firmie dane z monitoringu Internetu i Social Media?

Brand24 jest narzędziem do monitoringu Internetu, ale też pozwala włączać się w dyskusję w odpowiednich miejscach, budować relację z internautami, działać antykryzysowo czy też generować sprzedaż. Poniżej pokazujemy, co można zrobić z danymi zbieranymi przez Brand24 i jaka wartość dla Twojej firmy może z nich płynąć.

Mikołaj
November 4, 2015 ・ 1 min.
Globalny Sukces Osiągnięty Lokalnie – Kampania Uber Ice Cream

Globalny Sukces Osiągnięty Lokalnie – Kampania Uber Ice Cream

Kampania Uber Ice Cream została przeprowadzona w tym roku już po raz czwarty z kolei i tym razem objęła 252 miast w 57 krajach. Między 11:00 a 17:00, użytkownicy aplikacji Uber mogli za jej pośrednictwem zamówić lody z dostawą do domu. Akcja została przeprowadzona lokalnie, jednak miała zasieg globalny. Rezultat był niesamowity.

Natalia
September 23, 2015 ・ 4 min.
1 19 20 21 22