Nie chcesz pogubić się w nadmiarze emaili? Chcesz wiedzieć kto odczytał Twoją wiadomość lub mieć natychmiastowy dostęp do pełnego profilu osób z którymi korespondujesz? Oto lista narzędzi, które pozwolą Ci to osiągnąć.
Aneta Głowacka
February 28, 2016 ・
1 min read
Jeżeli klienci komunikują się z marką oczekują szybkich odpowiedzi, zwłaszcza jeżeli zgłaszają jakiś problem. Bardzo często zamieszczają wpisy na oficjalnych fanpagach firm - w jaki sposób marki z różnych branż sobie z nimi radzą? Jak szybko powinny odpowiadać? I co robić, gdy wpisy o marce pojawiają się poza jej oficjalnymi kanałami?
Aneta Głowacka
February 22, 2016 ・
3 min read
YouTube ma ponad miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają setki milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń. Nie da się zaprzeczyć, że video jest istotnym trendem. Prezentowane badanie ma na celu odkryć, czy i w jaki sposób polscy przedsiębiorcy wykorzystują w swoich działaniach video marketing.
Brand24
February 22, 2016 ・
2 min read
Emoji są wszędzie - w wiadomościach, emailach, w postach social media. To z jaką łatwością używamy ich w codziennej komunikacji wykorzystują marki, tworząc nawet swoje dedykowane symbole.
Aneta Głowacka
February 14, 2016 ・
1 min read
Zmieniamy się na lepsze, aby nasi klienci czerpali jak najwięcej satysfakcji korzystając z naszego produktu, dlatego mamy przyjemność przedstawić nasz nowy Dashboard.
Aneta Głowacka
January 26, 2016 ・
1 min read
Najpierw Allegro teraz Intel - firmy pokazują, w jaki sposób można nawiązać interesującą współpracę z polskimi twórcami i dostarczyć wartościowe treści odbiorcom.
Aneta Głowacka
January 22, 2016 ・
1 min read
Wideo jest bardzo istotnym medium, widać to chociażby po popularności serwisu YouTube. Co jednak z transmisjami na żywo? Poznajcie Blab, w którym ogólnodostępne publiczne wideo rozmowy są bardzo ciekawym sposobem na rozrywkę, zdobycie dodatkowej wiedzy, a także nawiązywania kontaktu z odbiorcami marki.
Aneta Głowacka
January 19, 2016 ・
1 min read
Marki już od dłuższego czasu wiedzą, że nie mogą przeszkadzać odbiorcom nachalnymi reklamami. Zamiast tego powinny nagradzać ich prezentami, które wpłyną na ich zaangażowanie. Takim prezentem jest wysokiej jakości, atrakcyjna treść.
Aneta Głowacka
January 17, 2016 ・
1 min read
Crowdspeaking w świecie mediów społecznościowych staje się coraz bardziej popularny. Mimo iż sporo marketerów już o nim słyszało, jeszcze nie wszyscy rozumieją mechanikę jego działania. Musimy pamiętać, że idea crowdspeakingu opiera się na polecaniu np. marki, produktu lub usługi przez indywidualnego użytkownika.
Brand24
January 15, 2016 ・
1 min read
Koniec roku sprzyja podsumowaniom, zatem w tym wpisie przedstawiamy najpopularniejsze marki na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Google+ w 2015 roku.
Aneta Głowacka
December 29, 2015 ・
2 min read