4 porady jak sprawnie odpowiadać na wiadomości klientów w social media

4 porady jak sprawnie odpowiadać na wiadomości klientów w social media

Jeżeli klienci komunikują się z marką oczekują szybkich odpowiedzi, zwłaszcza jeżeli zgłaszają jakiś problem. Bardzo często zamieszczają wpisy na oficjalnych fanpagach firm - w jaki sposób marki z różnych branż sobie z nimi radzą? Jak szybko powinny odpowiadać? I co robić, gdy wpisy o marce pojawiają się poza jej oficjalnymi kanałami?

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
February 22, 2016 ・ 3 min read
Weź udział w ogólnopolskim badaniu video marketingu

Weź udział w ogólnopolskim badaniu video marketingu

YouTube ma ponad miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają setki milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń. Nie da się zaprzeczyć, że video jest istotnym trendem. Prezentowane badanie ma na celu odkryć, czy i w jaki sposób polscy przedsiębiorcy wykorzystują w swoich działaniach video marketing.

Brand24 Brand24
February 22, 2016 ・ 2 min read
Czym jest Blab i jak go wykorzystać w biznesie

Czym jest Blab i jak go wykorzystać w biznesie

Wideo jest bardzo istotnym medium, widać to chociażby po popularności serwisu YouTube. Co jednak z transmisjami na żywo? Poznajcie Blab, w którym ogólnodostępne publiczne wideo rozmowy są bardzo ciekawym sposobem na rozrywkę, zdobycie dodatkowej wiedzy, a także nawiązywania kontaktu z odbiorcami marki.

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
January 19, 2016 ・ 1 min read
Odkrywamy crowdspeaking

Odkrywamy crowdspeaking

  Crowdspeaking w świecie mediów społecznościowych staje się coraz bardziej popularny. Mimo iż sporo marketerów już o nim słyszało, jeszcze nie wszyscy rozumieją mechanikę jego działania. Musimy pamiętać, że idea crowdspeakingu opiera się na polecaniu np. marki, produktu lub usługi przez indywidualnego użytkownika.

Brand24 Brand24
January 15, 2016 ・ 1 min read
1 21 22 23 24 25