Google plus nazywane miastem duchów w listopadzie ukazało swoją nową odsłonę. Na pierwszy plan zostały wyciągnięte zainteresowania użytkowników. To może zwiększyć popularność serwisu i jego monitoring stanie się jeszcze bardziej istotny.
Aneta Głowacka
Dec 5, 2015 ・
1 min read
Kryzys w social media może powstać niezależnie od dnia i często ujawnia się wtedy, gdy najmniej się go spodziewamy. Wcześniejsze przygotowanie ułatwi zarządzanie reputacją firmy w trudnych chwilach i pozwoli przejść przez kryzys bez większego uszczerbku.
Aneta Głowacka
Dec 2, 2015 ・
1 min read
Zamachy terrorystyczne w Paryżu mające miejsce w piątkowy wieczór 13.11 wywołały nie tylko panikę na ulicach Paryża, ale ogromną falę wzmianek w mediach nowoczesnych w Polsce. Panika i strach to tylko jedna strona medalu. Jedność, chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami i okazaniem wsparcia była ogromna.
Aneta Głowacka
Nov 30, 2015 ・
1 min read
Black Friday to dzień, który oficjalnie rozpoczyna najgorętszy okres wyprzedaży. Za pomocą monitoringu Internetu sprawdziliśmy, jak ta tradycja pochodząca z USA przyjmuje się w Polsce.
Aneta Głowacka
Nov 29, 2015 ・
1 min read
Real time marketing to dobry sposób na ożywienie Twojego kontaktu ze społecznością social media. Zobacz, kiedy należy go przeprowadzić, jakie może przynieść korzyści, oraz gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla monitoringu Internetu.
Aneta Głowacka
Nov 27, 2015 ・
3 min read
B24 jako narzędzie do monitorowania Internetu najczęściej jest wykorzystywane do obserwowania marek, ale pozwala też wyczuć nastroje społeczne – i dzięki temu odpowiednio zareagować.
Aneta Głowacka
Nov 11, 2015 ・
3 min read
Brand24 jest narzędziem do monitoringu Internetu, ale też pozwala włączać się w dyskusję w odpowiednich miejscach, budować relację z internautami, działać antykryzysowo czy też generować sprzedaż. Poniżej pokazujemy, co można zrobić z danymi zbieranymi przez Brand24 i jaka wartość dla Twojej firmy może z nich płynąć.
Mikołaj
Nov 4, 2015 ・
9 min read
Kampania Uber Ice Cream została przeprowadzona w tym roku już po raz czwarty z kolei i tym razem objęła 252 miast w 57 krajach. Między 11:00 a 17:00, użytkownicy aplikacji Uber mogli za jej pośrednictwem zamówić lody z dostawą do domu. Akcja została przeprowadzona lokalnie, jednak miała zasieg globalny. Rezultat był niesamowity.
Natalia
Sep 23, 2015 ・
4 min read
Social media jako narzędzie rekrutacyjne zyskało na popularności stosunkowo niedawno. 92% przedsiębiorstw korzysta z nich w procesie zatrudniania nowych pracowników. I mowa tu nie tylko o LinkedIn. Przekonaj się, jak skutecznie wykorzystać monitoring mediów i wyszukać najlepszych pracowników, aby rozwinąć swój biznes. Zarówno poszukiwanie pracy, jak i rekrutacja za pośrednictwem mediów społecznościowych nie jest nowością. […]
Mikołaj
Sep 10, 2015 ・
4 min read
To będzie kolejna opowieść o tym, jak marka popisała się umiejętnością angażowania użytkowników w świecie online. Coraz więcej firm wykorzystuje narzędzia do monitoringu, aby obserwować treści związane z daną marką czy produktem oraz wchodzić w interakcje z użytkownikami. Tak właśnie zrobiło Volvo, szwedzkie przedsiębiorstwo produkujące samochody osobowe, które wygrało Internety w czwartkowy poranek, wykonując drobny […]
Mikołaj
Aug 24, 2015 ・
3 min read