Globalny Sukces Osiągnięty Lokalnie – Kampania Uber Ice Cream

Globalny Sukces Osiągnięty Lokalnie – Kampania Uber Ice Cream

Kampania Uber Ice Cream została przeprowadzona w tym roku już po raz czwarty z kolei i tym razem objęła 252 miast w 57 krajach. Między 11:00 a 17:00, użytkownicy aplikacji Uber mogli za jej pośrednictwem zamówić lody z dostawą do domu. Akcja została przeprowadzona lokalnie, jednak miała zasieg globalny. Rezultat był niesamowity.

Natalia Natalia
September 23, 2015 ・ 4 min read
5 łatwych sposobów na użycie social media jako narzędzia do rekrutacji

5 łatwych sposobów na użycie social media jako narzędzia do rekrutacji

Social media jako narzędzie rekrutacyjne zyskało na popularności stosunkowo niedawno. 92% przedsiębiorstw korzysta z nich w procesie zatrudniania nowych pracowników. I mowa tu nie tylko o LinkedIn. Przekonaj się, jak skutecznie wykorzystać monitoring mediów i wyszukać najlepszych pracowników, aby rozwinąć swój biznes. Zarówno poszukiwanie pracy, jak i rekrutacja za pośrednictwem mediów społecznościowych nie jest nowością. […]

Mikołaj Mikołaj
September 10, 2015 ・ 4 min read
Jak Volvo “wygrało” czwartkowy poranek

Jak Volvo “wygrało” czwartkowy poranek

To będzie kolejna opowieść o tym, jak marka popisała się umiejętnością angażowania użytkowników w świecie online. Coraz więcej firm wykorzystuje narzędzia do monitoringu, aby obserwować treści związane z daną marką czy produktem oraz wchodzić w interakcje z użytkownikami. Tak właśnie zrobiło Volvo, szwedzkie przedsiębiorstwo produkujące samochody osobowe, które wygrało Internety w czwartkowy poranek, wykonując drobny […]

Mikołaj Mikołaj
August 24, 2015 ・ 3 min read
Wszystko co powinieneś wiedzieć o hashtagach

Wszystko co powinieneś wiedzieć o hashtagach

Hashtagi są nieodłącznym elementem konwersacji w social media, które kategoryzują posty na dany temat i podsumowują historię publikacji. Są one szeroko wykorzystywane na portalach społecznościowych, szczególnie tych, które pozwalają na publikowanie postów o ograniczonej ilości znaków. Zarówno internauci, jak i marki mogą zyskać na ich używaniu.

Mikołaj Mikołaj
August 24, 2015 ・ 1 min read
5 kroków do zwiększenia sprzedaży z Social Listening

5 kroków do zwiększenia sprzedaży z Social Listening

Monitoring internetu to rozwiązanie, które zyskało popularność w wielu dziedzinach i jest powszechnie stosowane zarówno przez startupy, małe jak i średnie przedsiębiorstwa, agencje, oraz ogromne korporacje. Ma on wiele zastosowań, a jednym z nich, jeszcze nie tak rozpowszechnionym, jest możliwość pozyskiwania dzięki niemu nowych klientów. Metoda ta to social listening, dzięki której jesteś w stanie […]

Mikołaj Mikołaj
August 22, 2015 ・ 2 min read
Darmowa pizza dzięki monitoringowi internetu

Darmowa pizza dzięki monitoringowi internetu

Monitoring social media może służyć jako doskonała baza dla innowacyjnych kampanii marketingowych. Wyjdź poza powszechne ramy i przeprowadź akcję PR-ową, która poprawi twój wizerunek, zwiększy zaangażowanie oraz pozostanie w pamięci na długo. Wiele firm zna patenty na doskonałą obsługę klienta, i jedną z nich jest Da Grasso – pizzeria, która zdołała zwiększyć buzz o sobie […]

Mikołaj Mikołaj
August 22, 2015 ・ 2 min read
1 23 24 25