To będzie kolejna opowieść o tym, jak marka popisała się umiejętnością angażowania użytkowników w świecie online. Coraz więcej firm wykorzystuje narzędzia do monitoringu, aby obserwować treści związane z daną marką czy produktem oraz wchodzić w interakcje z użytkownikami. Tak właśnie zrobiło Volvo, szwedzkie przedsiębiorstwo produkujące samochody osobowe, które wygrało Internety w czwartkowy poranek, wykonując drobny […]
Mikołaj
Aug 24, 2015 ・
3 min read
Hashtagi są nieodłącznym elementem konwersacji w social media, które kategoryzują posty na dany temat i podsumowują historię publikacji. Są one szeroko wykorzystywane na portalach społecznościowych, szczególnie tych, które pozwalają na publikowanie postów o ograniczonej ilości znaków. Zarówno internauci, jak i marki mogą zyskać na ich używaniu.
Mikołaj
Aug 24, 2015 ・
1 min read
Monitoring internetu to rozwiązanie, które zyskało popularność w wielu dziedzinach i jest powszechnie stosowane zarówno przez startupy, małe jak i średnie przedsiębiorstwa, agencje, oraz ogromne korporacje. Ma on wiele zastosowań, a jednym z nich, jeszcze nie tak rozpowszechnionym, jest możliwość pozyskiwania dzięki niemu nowych klientów. Metoda ta to social listening, dzięki której jesteś w stanie […]
Mikołaj
Aug 22, 2015 ・
2 min read
Monitoring social media może służyć jako doskonała baza dla innowacyjnych kampanii marketingowych. Wyjdź poza powszechne ramy i przeprowadź akcję PR-ową, która poprawi twój wizerunek, zwiększy zaangażowanie oraz pozostanie w pamięci na długo. Wiele firm zna patenty na doskonałą obsługę klienta, i jedną z nich jest Da Grasso – pizzeria, która zdołała zwiększyć buzz o sobie […]
Mikołaj
Aug 22, 2015 ・
2 min read