
Jak prowadzić Instagram marki? – 4 kreatywne przykłady
Prowadzić konto na Instagramie to nie problem, jednak robić to w ciekawy i oryginalny sposób jest już trudniejszą sprawą. Warto zobaczyć, które marki robią to dobrze.
Prowadzić konto na Instagramie to nie problem, jednak robić to w ciekawy i oryginalny sposób jest już trudniejszą sprawą. Warto zobaczyć, które marki robią to dobrze.
Osoby związane z public relations dbają o wizerunek marki, dlatego monitoring Internetu jest bardzo istotny. W tym wpisie pokażemy korzyści, jakie specjalistom PR może przynieść korzystanie z Brand24.
Omnichannel to coraz popularniejsze podejście w prowadzeniu strategii marketingowej. Wśród licznych punktów styku, w których Twoi klienci mają kontakt z Twoją marką bardzo istotne są social media.
Google plus nazywane miastem duchów w listopadzie ukazało swoją nową odsłonę. Na pierwszy plan zostały wyciągnięte zainteresowania użytkowników. To może zwiększyć popularność serwisu i jego monitoring stanie się jeszcze bardziej istotny.
Kryzys w social media może powstać niezależnie od dnia i często ujawnia się wtedy, gdy najmniej się go spodziewamy. Wcześniejsze przygotowanie ułatwi zarządzanie reputacją firmy w trudnych chwilach i pozwoli przejść przez kryzys bez większego uszczerbku.
Zamachy terrorystyczne w Paryżu mające miejsce w piątkowy wieczór 13.11 wywołały nie tylko panikę na ulicach Paryża, ale ogromną falę wzmianek w mediach nowoczesnych w Polsce. Panika i strach to tylko jedna strona medalu. Jedność, chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami i okazaniem wsparcia była ogromna.
Black Friday to dzień, który oficjalnie rozpoczyna najgorętszy okres wyprzedaży. Za pomocą monitoringu Internetu sprawdziliśmy, jak ta tradycja pochodząca z USA przyjmuje się w Polsce.
Real time marketing to dobry sposób na ożywienie Twojego kontaktu ze społecznością social media. Zobacz, kiedy należy go przeprowadzić, jakie może przynieść korzyści, oraz gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla monitoringu Internetu.
B24 jako narzędzie do monitorowania Internetu najczęściej jest wykorzystywane do obserwowania marek, ale pozwala też wyczuć nastroje społeczne – i dzięki temu odpowiednio zareagować.
Brand24 jest narzędziem do monitoringu Internetu, ale też pozwala włączać się w dyskusję w odpowiednich miejscach, budować relację z internautami, działać antykryzysowo czy też generować sprzedaż. Poniżej pokazujemy, co można zrobić z danymi zbieranymi przez Brand24 i jaka wartość dla Twojej firmy może z nich płynąć.