Wykorzystaj monitoring mediów do budowy
długofalowych relacji z klientem.

​​Oczekiwania konsumentów co do jakości produktów oraz obsługi klienta wzrastają z roku na rok.

Rośnie ilość platform, gdzie użytkownicy się komunikują, a co za tym idzie marki stoją przed wyzwaniem idetynfikacji odpowiednich kanałów

Wykorzystaj monitoring mediów do budowy
długofalowych relacji z klientem.

​​Oczekiwania konsumentów co do jakości produktów oraz obsługi klienta wzrastają z roku na rok.

Rośnie ilość platform, gdzie użytkownicy się komunikują, a co za tym idzie marki stoją przed wyzwaniem idetynfikacji odpowiednich kanałów

Sama obsługa klienta to za mało.
Postaw na budowę relacji.

Sama obsługa klienta to za mało.
Postaw na budowę relacji.

90% konsumentów wykorzystuje social media do komunikowania się z marką.

34,5% stwierdziła, że woli media społecznościowe od tradycyjnych kanałów, takich jak telefon i e-mail.




Źródło: Sprout Social Index

Obsługa klienta w sieci nie jest nową koncepcją, ale zapewnienie wsparcia wielokanałowego, obejmującego social media może być, stanowić prawdziwe wyzwanie zarówno dla dużych, jak i małych firm z sektora B2B i B2C. Gra jest jednak warta świeczki, bo profesjonalna obsługa klienta pomaga w budowaniu relacji, a użytkownik często staje się ambasadorem marki i chętniej sięga po produkty marki oraz staje się lojalny.

ROZWIĄZANIE:

Narzędzia do monitoringu Internetu i social media jak Brand24 pomagają w odnajdywaniu wartościowych dyskusji i wątków, dzięki czemu możesz zapewnić kompleksową obsługę klienta.

90% konsumentów wykorzystuje social media do komunikowania się z marką.

34,5% stwierdziła, że woli media społecznościowe od tradycyjnych kanałów, takich jak telefon i e-mail.




Źródło: Sprout Social Index

Obsługa klienta w sieci nie jest nową koncepcją, ale zapewnienie wsparcia wielokanałowego, obejmującego social media może być, stanowić prawdziwe wyzwanie zarówno dla dużych, jak i małych firm z sektora B2B i B2C. Gra jest jednak warta świeczki, bo profesjonalna obsługa klienta pomaga w budowaniu relacji, a użytkownik często staje się ambasadorem marki i chętniej sięga po produkty marki oraz staje się lojalny.

ROZWIĄZANIE:

Narzędzia do monitoringu Internetu i social media jak Brand24 pomagają w odnajdywaniu wartościowych dyskusji i wątków, dzięki czemu możesz zapewnić kompleksową obsługę klienta.

Obsługa klienta i budowanie relacji.
Wyzwania obsługi klienta.

Wpływ obsługi klienta na lojalność klientów jest ogromny. Odpowiednie zarządzanie procesem obsługi jest kluczowe dla przedsiębiorstwa. Warto także wiedzieć, że obsługa jest ważna zarówno na etapie obsługi przed sprzedażowej, jak i po sprzedażowej. 

ROZWIĄZANIE:

Automatyczne powiadomienia
o nowych wzmiankach.

Brand24 oferuje 3 rodzaje automatycznych powiadomień, które możesz otrzymywać drogą e-mail, w aplikacji mobilnej lub na Slacku. Dzięki alertom nie ma konieczności logowania się za każdym razem do Twojego panelu.

🔥 Automatyczne powiadomienia: poinformują Cię, gdy pojawi się nowy wynik w wybranym przez Ciebie projekcie.

🔄 Dzienne i tygodniowe raporty: podsumowanie z najważniejszymi wzmiankami z Twoich projektów.

🕰 Storm Alerts: nagły wzrost wzmianek? Storm Alerts pomogą Ci w wychwyceniu potencjalnego kryzysu w sieci.

Obsługa klienta i budowanie relacji.
Wyzwania obsługi klienta.

Wpływ obsługi klienta na lojalność klientów jest ogromny. Odpowiednie zarządzanie procesem obsługi jest kluczowe dla przedsiębiorstwa. Warto także wiedzieć, że obsługa jest ważna zarówno na etapie obsługi przed sprzedażowej, jak i po sprzedażowej. 

ROZWIĄZANIE:

Automatyczne powiadomienia
o nowych wzmiankach.

Brand24 oferuje 3 rodzaje automatycznych powiadomień, które możesz otrzymywać drogą e-mail, w aplikacji mobilnej lub na Slacku. Dzięki alertom nie ma konieczności logowania się za każdym razem do Twojego panelu.

🔥 Automatyczne powiadomienia: poinformują Cię, gdy pojawi się nowy wynik w wybranym przez Ciebie projekcie.

🔄 Dzienne i tygodniowe raporty: podsumowanie z najważniejszymi wzmiankami z Twoich projektów.

🕰 Storm Alerts: nagły wzrost wzmianek? Storm Alerts pomogą Ci w wychwyceniu potencjalnego kryzysu w sieci.

Obsługa klienta. Lekcja od Amazona.

Historia Amazona

Jeff Bezos, właściciel Amazon od początku swojej drogi przedsiębiorcy miał obsesję na punkcie obsługi każdego swojego klienta. Dziś Amazon jest jedną z największych i najbogatszych firm na świecie.

Kontakt z drugim człowiekiem pozwala budować lojalność wobec marki, produktu, a to wpływa niemal na wszystkie obszary biznesu.

Lojalność klientów w usługach typu SaaS obniża m.in. churn, co przekłada się na większą rentowność całej firmy.

WYPRÓBUJ BRAND24

Dlaczego to istotne?

14% wszystkich postów pojawia się w nocy (22:00 – 6:00).
29% wszystkich postów pojawia się w weekend.
89% wiadomości od klientów pozostaje bez odpowiedzi.

Źródło: Sotrender

Obsługa klienta w social media.
Przykład zastosowania monitoringu internetu w media relations.

ROZWIĄZANIE:

Automatyczne alerty.

Rozumiemy, że szybkość reakcji ma znaczenie. Integracja Brand24 ze Slackiem umożliwi podłączenie projektu monitorującego np. kampanię, czy wzmianki o marce do wybranego kanału na Slacku. 

Co zyskujesz dzięki integracji?

🔥 bezpośrednie otrzymywanie  wzmianek w Slacku.

🔄 integracja usprawni wymianę informacji wewnątrz zespołu.

🕰  jeszcze szybszą reakcję na każdy komentarz.

📊 zwiększy efektywność działań podejmowanych w sieci.

OD KLIENTA DO LOJALNEGO KLIENTA

Co wpływa na jakość obsługi klienta?

Zawarcie umowy (transakcji) to tylko połowa drogi do serca klienta.

KROK DRUGI

Szacunek do konsumenta.

Empatia i dopasowywanie tonu marki oraz stylu komunikacji opiekuna klienta do komunikacji klienta jest istotne. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku, dobrego smaku i w zgodzie z brand voice marki.

KROK PIERWSZY

Personalizacja > Generalizacja.

Empatia i dopasowywanie tonu marki oraz stylu komunikacji opiekuna klienta do komunikacji klienta jest istotne. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku, dobrego smaku i w zgodzie z brand voice marki.

KROK PIERWSZY

Personalizacja > Generalizacja.

Empatia i dopasowywanie tonu marki oraz stylu komunikacji opiekuna klienta do komunikacji klienta jest istotne. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku, dobrego smaku i w zgodzie z brand voice marki.

KROK DRUGI

Szacunek do konsumenta.

Empatia i dopasowywanie tonu marki oraz stylu komunikacji opiekuna klienta do komunikacji klienta jest istotne. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku, dobrego smaku i w zgodzie z brand voice marki.

KROK CZWARTY

Słuchaj feedbacku.

Monitoring internetu, świadome oraz krytyczne analizowanie opinii, problemów, czy skarg klientów może być dla Ciebie nie tylko szansą na poprawienie relacji z klientem, ale też na ulepszenie swojego produktu czy usługi. Jeśli z jakiegoś powodu natrafisz na niezadowolonego klienta i wina leży po Twojej stronie, nie bój się przyznać, że zrobiłeś coś źle i że to poprawisz — bycie ludzkim jest lepsze niż arogancja.

KROK TRZECI

Informuj o procesie.

Jeśli możesz udzielić odpowiedzi na pytanie klienta natychmiast — zrób to (czas!); jeśli natomiast musisz skonsultować się z innymi pracownikami / wiesz, że potrzebujesz więcej czasu na przesłanie adekwatnej odpowiedzi, poinformuj o tym klienta. Proste zdanie:

„Wrócę do Pana z odpowiedzią jutro po południu”

będzie pozytywnie odebrane przez klienta.

 

W końcu nikt nie lubi być ignorowany, a Tobie kupi

potrzebny czas na znalezienie rozwiązania.

KROK TRZECI

Informuj o procesie.

Jeśli możesz udzielić odpowiedzi na pytanie klienta natychmiast — zrób to (czas!); jeśli natomiast musisz skonsultować się z innymi pracownikami / wiesz, że potrzebujesz więcej czasu na przesłanie adekwatnej odpowiedzi, poinformuj o tym klienta. Proste zdanie:

„Wrócę do Pana z odpowiedzią jutro po południu”

będzie pozytywnie odebrane przez klienta.

 

W końcu nikt nie lubi być ignorowany, a Tobie kupi

potrzebny czas na znalezienie rozwiązania.

KROK CZWARTY

Słuchaj feedbacku.

Monitoring internetu, świadome oraz krytyczne analizowanie opinii, problemów, czy skarg klientów może być dla Ciebie nie tylko szansą na poprawienie relacji z klientem, ale też na ulepszenie swojego produktu czy usługi. Jeśli z jakiegoś powodu natrafisz na niezadowolonego klienta i wina leży po Twojej stronie, nie bój się przyznać, że zrobiłeś coś źle i że to poprawisz — bycie ludzkim jest lepsze niż arogancja.

KROK PIĄTY

Wolność słowa.
Insighty konsumenckie.

Pozostawiając klientom przestrzeń do wyrażania swoich opinii, będziesz mógł poznać ich punkt widzenia, ale też zidentyfikować zwyczaje i nawyki; to natomiast może pomóc w rozwoju Twojego produktu / usługi czy usprawnieniu komunikacji marki.

Załóż darmowe konto i wypróbuj przez 14 dni za darmo. Bądź tam, gdzie o Tobię mówią.

KROK PIĄTY

Wolność słowa.
Insighty konsumenckie.

Pozostawiając klientom przestrzeń do wyrażania swoich opinii, będziesz mógł poznać ich punkt widzenia, ale też zidentyfikować zwyczaje i nawyki; to natomiast może pomóc w rozwoju Twojego produktu / usługi czy usprawnieniu komunikacji marki.

Załóż darmowe konto i wypróbuj przez 14 dni za darmo. Bądź tam, gdzie o Tobię mówią.

Twój idealny start<br> w social media.

150 narzędzi do social media.
Pobierz darmowy ebook.

⚡Tylko sprawdzone narzędzia
Najlepsze narzędzia do Facebooka, Instagrama, Twittera, reklam, tworzenia grafiki i dużo więcej.

🎓 Dodatkowe materiały
W treści ebooka umieścilśmy dodatkowe materiały, które poszerzą Twoją wiedzę o social media.

Wykorzystaj monitoring mediów od Brand24
do budowy relacji z klientami.

Wykorzystaj monitoring mediów
od Brand24 do
budowy relacji z klientami.