FAQ
Jakie dane zbieramy?
Jak założyć projekt i co to są słowa wymagane/wykluczone?
Co to jest Influence Score?
Lista wpisów dotyczących monitorowanego tematu uporządkowana aby szybciej reagować.
Przejrzysta prezentacja zmian w natężeniu ilości wzmianek i zasięgu.
Zaawansowane wskaźniki pozwalające na lepsze zrozumienie tego co dzieje się z monitorowaną marką lub hasłem.
Autorski wskaźnik identyfikacji kluczowych źródeł.
Automatyczna analiza sentymentu wypowiedzi (pozytywna, neutralna, negatywna).
Możliwość ustawienia alertów / powiadomień w oparciu o zdefiniowane filtry.
Automatyczne raporty PDF, .xls i infografiki z najważniejszymi statystykami.
Możliwość zawężenia (filtrowania) wyników tak, aby szybko dotrzeć do najważniejszych tematów.
Sprawdź co mówią o Twojej marce klienci i reaguj na bieżąco. Jednym kliknięciem myszki przejdź do interesującej wzmianki i odpowiedz.
Przejrzysta prezentacja zmian w natężeniu ilości wzmianek i zasięgu. Sprawdź jak często mówi się o Twojej marce w sieci, jak dużo interakcji wywołują wpisy oraz jak duży zasięg w mediach społecznościowych generuje Twoja marka. Zobacz jak dziennie, tygodniowo czy miesięcznie zmienia się liczba wyników i zidentyfikuj najbardziej zasięgowe źródła.
Zaawansowane wskaźniki pozwalające na lepsze zrozumienie tego co dzieje się z monitorowaną marką lub hasłem. To także najlepszy sposób na porównanie kilku marek.
Wskaźnik wpływu stworzony z myślą o błyskawicznej klasyfikacji źródeł wyników. Na wartość influence score wpływają m.in. zasięg, popularność, aktywność oraz interaktywność źródła.
Zobacz jak nacechowane emocjonalnie są wzmianki o Twojej marce (pozytywnie, neutralnie, negatywnie) i zrozum swoich klientów. Wyłap w czasie rzeczywistym problemy internautów i znajdź wpisy wymagające natychmiastowej reakcji.
Możliwość ustawienia alertów / powiadomień w oparciu o zdefiniowane filtry. Otrzymuj notyfikacje e-mail tylko w przypadku istotnych wyników np. na witrynach większych niż 500 tys. wizyt na miesiąc.
Udostępnij wyniki z monitoringu przy pomocy automatycznych raportów PDF, .xls czy w formie infografiki.
Filtruj wyniki tak, aby dotrzeć do najbardziej interesujących wzmianek. Możesz kategoryzować wzmianki według źródła, sentymentu, interakcji oraz wielu innych.
"Używamy B24 do wychwycenia możliwych usprawnień w Obsłudze Klienta. Wyniki z monitoringu blogów i forów internetowych dają nam wskazówki, gdzie możemy działać lepiej."
Marek Knapik, Specjalista ds. marketingu internetowego w firmie TAURON