Data Act (Akt w sprawie danych)

Data Act gwarantuje użytkownikom kontrolę nad swoimi danymi. Poniżej znajdziesz opcje przeniesienia danych do Brand24 lub ich wyeksportowania z naszej platformy.

1

Przenieś swoje dane do Brand24

Łatwo przenieś swoje dane z innych platform do Brand24 – dzięki temu zachowasz ciągłość monitoringu i analiz w mediach społecznościowych.

Importuj
CSV

Dodaj plik CSV z danymi z innych narzędzi do monitoringu.

Zgodnie z unijnym Aktem w sprawie danych (Data Act) masz prawo do przenoszenia swoich danych pomiędzy dostawcami usług. Brand24 wspiera to prawo, udostępniając proste opcje importu danych. Jeśli potrzebujesz pomocy w ich przeniesieniu, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.

2

Pobierz dane z Brand24

Możesz wyeksportować swoje dane z Brand24 do pliku CSV lub używając API. Dzięki temu łatwo wykorzystasz je w innych aplikacjach lub zachowasz kopię zapasową.

Eksport

Pobierz swoje dane do pliku CSV lub używając naszego API, aby wykorzystać je w aplikacjach arkuszy kalkulacyjnych.

Zgodnie z unijnym Aktem w sprawie danych (Data Act) Brand24 zapewnia Ci pełny dostęp do eksportu danych. Możesz w każdej chwili zażądać kompletnego eksportu, który wiąże się z zakończeniem współpracy. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.

Infrastruktura ICT wykorzystywana przez Brand24 S.A. podlega jurysdykcji Unii Europejskiej, w tym w szczególności prawu polskiemu. Dane przetwarzane są głównie w systemach informatycznych zlokalizowanych na terytorium Polski (Wrocław, Warszawa oraz Gdańsk). W przypadku korzystania z usług chmurowych lub narzędzi dostawców zewnętrznych, wybierani są wyłącznie dostawcy gwarantujący zgodność z przepisami RODO oraz zapewniający lokalizację danych w Europejskim Obszarze Gospodarczym, o ile nie jest wymagany transfer do państw trzecich zgodny z rozdziałem V RODO.

 

Brand24 S.A. wdrożyło kompleksowe środki chroniące dane przed nieuprawnionym dostępem spoza Unii Europejskiej:

  • techniczne – szyfrowanie i pseudonimizacja danych, firewall, regularne aktualizacje systemów IT, testy bezpieczeństwa, kopie zapasowe, stosowanie VPN w pracy zdalnej;
  • organizacyjne – polityka czystego biurka, kontrola fizycznego dostępu do biur, system nadawania upoważnień, szkolenia pracowników oraz prowadzenie rejestru czynności przetwarzania;
  • umowne – zawieranie umów powierzenia zgodnych z art. 28 RODO, stosowanie standardowych klauzul umownych w przypadku transferu danych do państw trzecich oraz umowne zobowiązania kontrahentów do przestrzegania prawa UE.

Dane nieosobowe oraz osobowe przechowywane na terenie UE nie mogą być ujawniane organom administracji spoza UE, jeżeli naruszałoby to przepisy prawa Unii lub prawa polskiego.