Zadbaj o relacje i wizerunek swojego brandu dzięki monitoringowi mediów w Brand24
Zadbaj o relacje i wizerunek swojego brandu dzięki monitoringowi mediów w Brand24
Informacje prasowe, wywiady, komentarze eksperckie, współpraca z dziennikarzami. Relacje z mediami (media relations) są skuteczną metodą na zwrócenie uwagi otoczenia
i kreowanie wizerunku firmy.
Świadomość publikacji i opinii, które pojawiły się na temat marki, to gwarancja natychmiastowej reakcji i komunikacji z klientami, a sposobem, który to ułatwia jest monitoring mediów.
Wszystko, czego potrzebujesz by wzmacniać relacje z otoczeniem.
Trzymaj rękę na pulsie i miej wgląd do publicznych publikacji i opinii na temat Twojej marki z jednego miejsca. Monitorując media nie tylko zweryfikujesz efekty wysłanych komunikatów prasowych, ale też dotrzesz do miejsc w internecie istotnych z punktu widzenia marki.
Otrzymuj automatyczne raporty dzienne i tygodniowe prosto na maila. Wyślemy je zawsze rano i wtedy, kiedy pojawi się nagły wzrost wyników na temat monitorowanej marki. Znajdziesz w nich informacje o zasięgu, jaki wygenerowały ostatnie wzmianki, czy liczbę pozytywnych i negatywnych wyników.
Rozwiązanie dla osób, które cenią mobilność i elastyczność. Aplikacja mobilna Brand24 jest odpowiedzią na potrzebę bycia na bieżąco. Dzięki temu masz pewność, że żadna publiczna opinia Cię nie ominie i możesz monitorować nowe wzmianki nawet między spotkaniami.
Przenikanie się mediów stało się powszechnym zjawiskiem. Większość magazynów drukowanych posiada swój internetowy odpowiednik, serwisy informacyjne coraz częściej za źródło newsów podają posty na Twitterze, a YouTube zyskał miano nowej telewizji.
Internet stał się areną do swobodnej wymiany myśli, opiniowania i komentowania. Szybkość rozprzestrzeniania się informacji tym kanałem stwarza wiele możliwości, ale budzi też obawy.
Właśnie dlatego warto na bieżąco obserwować kto i w jaki sposób mówi o Twojej marce w sieci.
Zaplanowanie strategii komunikacji to jedno. Równie ważne jest skuteczne docieranie do środowiska z ważnymi informacjami na temat marki i jej produktów. Monitoring mediów pozwala obserwować w jakim stopniu i na jaką skalę rozprzestrzeniają się te informacje oraz umożliwia przegląd mediów nie tylko pod kątem własnej marki, ale i konkurencji.
WYPRÓBUJ BRAND24Różnorodność kanałów online i możliwość swobodnego dzielenia się opiniami w połączeniu z szybkością rozprzestrzeniania informacji powoduje, że kryzysy wizerunkowe mogą przybierać na sile. Monitoring mediów pomaga opanować potencjalne zagrożenie poprzez identyfikację miejsc, w których toczą się negatywne dyskusje na temat marki.
WYPRÓBUJ BRAND24Poznaj możliwości najpopularniejszego narzędzia do monitoringu mediów w Polsce:
🔍 Monitoring wielu źródeł
Serwisy informacyjne, portale internetowe, Twitter, YouTube, fora dyskusyjne, blogi, … . Wszystkie publiczne wzmianki z sieci są gromadzone w jednym miejscu w panelu.
📊 Analiza wyników
Ponad 20 dostępnych wskaźników pomoże w ocenie prowadzonych działań w sieci. Dane z analizy to krok w stronę optymalizacji strategii komunikacji.
📋 Raporty PDF
3 kliknięcia wystarczą by na podstawie wyników wygenerować automatyczny raport. Prezentuj wybrane moduły i dostosuj treść raportu według własnych preferencji.