Z narzędzia korzystamy już od 7 lat. W firmie wszyscy mamy dostęp do monitoringu. Oczywiście najczęściej używają go osoby, które prowadzą stały monitoring internetu dla swoich klientów. Za pomocą Brand24 mierzymy różne wskaźniki, a sporządzając raporty dla klientów, głównie posługujemy się takimi danymi jak:
- liczba publikacji na dany temat,
- influence score poszczególnych publikacji
- oraz ich zasięgi.
Do wyłapywania wzmianek, które mogą być przyczyną potencjalnego kryzysu wizerunkowego głównie wykorzystujemy filtr sentymentu oraz powiadomienia.
Algorytm do analizy sentymentu w Brand24 analizuje tekst oraz identyfikuje pozytywne i negatywne treści. Dzięki temu po przefiltrowaniu wszystkich wyników łatwo odnajdujemy wzmianki o charakterze nieco bardziej negatywnym i od razu na nie reagujemy.
Nie odświeżamy wyników co 5 minut, aby sprawdzać, czy nie pojawiły się nowe wzmianki. W tym wyręczają nas właśnie powiadomienia. Kiedy w projekcie pojawia się nowy wynik, któremu został przypisany negatywny sentyment, od razu otrzymujemy informację na skrzynkę mailową. Wtedy też możemy zacząć działać.
Jak Grupa Komunikacja+ korzysta na co dzień z Brand24?
Z narzędzia korzystamy już od 7 lat. W firmie wszyscy mamy dostęp do monitoringu. Oczywiście najczęściej używają go osoby, które prowadzą stały monitoring internetu dla swoich klientów. Za pomocą Brand24 mierzymy różne wskaźniki, a sporządzając raporty dla klientów, głównie posługujemy się takimi danymi jak:
- liczba publikacji na dany temat,
- influence score poszczególnych publikacji
- oraz ich zasięgi.
Do wyłapywania wzmianek, które mogą być przyczyną potencjalnego kryzysu wizerunkowego głównie wykorzystujemy filtr sentymentu oraz powiadomienia.
Algorytm do analizy sentymentu w Brand24 analizuje tekst oraz identyfikuje pozytywne i negatywne treści. Dzięki temu po przefiltrowaniu wszystkich wyników łatwo odnajdujemy wzmianki o charakterze nieco bardziej negatywnym i od razu na nie reagujemy.
Nie odświeżamy wyników co 5 minut, aby sprawdzać, czy nie pojawiły się nowe wzmianki. W tym wyręczają nas właśnie powiadomienia. Kiedy w projekcie pojawia się nowy wynik, któremu został przypisany negatywny sentyment, od razu otrzymujemy informację na skrzynkę mailową. Wtedy też możemy zacząć działać.