CASE STUDY
CASE STUDY
Liczba użytkowników konta:
1
Częstotliwość logowania:
Codziennie
Liczba zwrotów kluczowych:
3
Plan abonamentowy:
Personal Plus
Raporty email:
Tak
Aplikacja mobilna:
Tak
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (CNMW) to toruńska instytucja kultury. Jej celem jest popularyzacja wiedzy naukowej i technicznej oraz wzbudzenie ciekawości świata, poprzez interaktywną prezentację wybranych zagadnień, eksperymenty i warsztaty. Monitoring Internetu pozwala sprawdzić, kto mówi o tej instytucji i w jaki sposób. Dzięki temu Młyn wiedzy odkrywa, jakie wrażenia daje odbiorcom skorzystanie z jego oferty edukacyjnej i może nawiązać z nimi kontakt.
Ze względu na mnogość wydarzeń odbywających się w tej instytucji, z Brand24 może ona znacznie szybciej dotrzeć do osób, które piszą o niej w jakimkolwiek miejscu. Monitoring pozwala bowiem odnaleźć wszystkie dyskusje na temat Centrum – zarówno te pochodzące z mediów społecznościowych (w tym wpisy, w których marka nie została oznaczona), jak i wzmianki zamieszczane na forach czy blogach. Dzięki temu wiadomo, w których miejscach w sieci należy rozpocząć bardziej wydajną działalność marketingową.
Marcin Centkowski,
Rzecznik Prasowy w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
“Dane otrzymywane dzięki Brand24 pozwalają nam monitorować opinie i wpisy poświęcone Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy. W pierwszej kolejności jest to możliwość zobaczenia, w jakich miejscach, z jakimi osobami możemy rozwiązać problemy dotyczących marki i oferowanych produktów edukacyjnych. Jednak, jak pokazuje doświadczenie w większości przypadków są to pozytywne lub neutralne wpisy, które pozwalają nam zobaczyć, jakich obszarów działalności CNMW dotyczą wypowiedzi internautów, np. jakość obsługi, opinie o wystawach, ofercie w ogóle.
Dzięki nim staramy się podtrzymać i podnosić poziom świadczonych przez nas usług edukacyjnych. Z Brand24 mamy możliwość nawiązania relacji z naszymi odbiorcami, którzy napisali cokolwiek o CNMW, możemy im podziękować za wizytę i zaprosić do ponownego skorzystania z naszej oferty. Często kontaktujemy się z nimi poprzez wiadomości prywatne. Gdy rozmowa o Młynie ma miejsce na forach, gdzie pojawiają się pytania odnośnie naszej działalności i tego, czy warto nas odwiedzić, sami możemy na nie odpowiedzieć, nie pozostawiając pole osobom, które nie zawsze nas odwiedziły, lecz powtarzają pewne zasłyszane informacje”.
Co więcej, dane z monitoringu pozwalają odnaleźć najaktywniejszych i najbardziej wpływowych odbiorców Centrum Nowoczesności, którzy są dodatkowo angażowani offline. „Wysyłamy do takich osób zaproszenia do udziału w wydarzeniach specjalnych organizowanych w CNMW, np. VIPowskie otwarcie wystawy, bądź umożliwiamy im swobodne poruszanie się po Centrum, także w przestrzeniach wyłączonych czasami do zwiedzania przez pozostałych gości”. Jednym z takich influencerów jest Adam Binczak, który prowadzi serwis Wyspa Kultury i wielokrotnie podkreśla, że Młyn Wiedzy jest najprężniej działającą jednostką popularnonaukową w województwie kujawsko-pomorskim. Dzięki monitoringowi Centrum zawsze pozytywnie reaguje na jego wpisy.
Monitoring Internetu pokazał też, że wpisy o Centrum Nowoczesności pojawiają się na blogach o muzeach oraz na stronach dla rodziców, poruszających tematy czasu wolnego i atrakcji dla dzieci. Jest to rewelacyjna reklama. „Takie wpisy powstają niezależnie od nas i stanowią relację z wizyty w Centrum, opis wrażeń po zwiedzaniu wystaw, po udziale w zajęciach, wrażenia z pracy edukatorów. W znakomitej większości bardzo pozytywne” – mówi Marcin.
Odkrycie wpisów na temat Centrum i nawiązywanie kontaktu z ich autorami tworzy aktywną społeczność i pozwala zaprosić do siebie nowych zwiedzających. Jest to możliwe, ponieważ Młyn Wiedzy ma średnio w miesiącu:
1500
wzmianek
2 mln
zasięgu
Monitoring pozwala także zwrócić uwagę na nowe źródła piszące o CNMW, które następnie otrzymują informacje bezpośrednio od Centrum, a nie powielają z innych serwisów informacyjnych.
“Okresowo monitorujemy też słowa kluczowe związane z działalnością innych instytucji popularyzujących naukę, aby dowiedzieć się, co się u nich dzieje i jakie są reakcje ich odbiorców”.
Chcesz angażować klientów tak, jak Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy?
Znajdź swoich odbiorców wykorzystując darmowe konto testowe Brand24.
Załóż darmowe konto
Jak Młyn Wiedzy wykorzystuje Brand24 w dotarciu do obecnych i nowych odbiorców.
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy to rewelacyjne miejsce rozrywki dla rodzin i szkół. Zwiedzający chętnie dzielą się w sieci swoimi wrażeniami z wizyt w tej instytucji.
Monitoring pozwala zebrać wszystkie opinie i wpisy poświęcone Centrum, aby odpowiednio angażować jego obecnych i nowych odbiorców.