Liczba użytkowników konta:
1
Częstotliwość logowania:
Co tydzień
Liczba zwrotów kluczowych:
4
Plan abonamentowy:
Team
Raporty email:
Tak
Aplikacja mobilna:
Nie
TimeCamp to aplikacja internetowa do monitorowania czasu pracy użytkowników.
W zakresie swojej podstawowej funkcji, czyli time trackingu, jest prosta w obsłudze dla pracowników niezależnie od ich biegłości w obsłudze komputera. Jeśli jednak zagłębimy się w nią nieco bardziej odkryjemy mnóstwo przydatnych funkcjonalności, takich jak np. fakturowanie na podstawie przepracowanego czasu czy customowe raporty.
Silną stroną programu jest ponad 100 aktywnych integracji, które umożliwiają współpracę i automatyczną integrację danych z wielu narzędzi wykorzystywanych przez profesjonalistów. “Nie zatrzymujemy się jednak tylko na tym i nieustannie rozwijamy aplikację w oparciu o feedback użytkowników, by jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i realizować nasze motto We make time tracking easy” dowiadujemy się w wywiadzie.
Słyszymy też, że gdyby nie Brand24, proste czynności, takie jak np. zbieranie danych, zajmowałyby nieproporcjonalnie dużo czasu. O tym w jakich działaniach marketingowych pomaga im nasze narzędzie porozmawialiśmy z Maksymilianem Kujawą, Product Marketerem i Martą Piotrowiak, Head of Marketing w TimeCamp.
Bardzo ważnym elementem strategii TimeCamp jest wartościowy content. Firma stara się docierać do firm, które są potencjalnie zainteresowane ich produktem poprzez dostarczanie wysokiej jakości wiedzy wszystkim tym, którzy poszukują informacji o time trackingu, zarządzaniu czasem w biznesie i wszystkim co związane z wydajnością oraz produktywnością.
Dział SEO dokłada wszelkich starań, aby artykuły pozycjonowały się wysoko w wyszukiwarce Google. Żeby było to możliwe, ważne jest odpowiednie linkowanie wpisów.
Linkbuilding, obok content marketingu powinien być nieodłącznym elementem każdej strategii SEO. A zdecydowanie łatwiej jest pozyskać backlinki od stron, które wspominają w sieci o konkretnej marce lub obszarze rynku, który jest bliski jej działalności. Dlatego w TimeCamp nasi rozmówcy wykorzystują do swoich działań narzędzie Brand24.
“Monitorujemy treści o konkretnej tematyce, by wyłonić strony lub osoby mogące pomóc nam w działaniach SEO poprzez umieszczenie lub wymianę linków” - mówi Maksymilian.
TIP: Jak pozyskać backlinki w kilku prostych krokach?
• Znajdź niepowiązane wzmianki o marce za pomocą narzędzia do monitorowania mediów, takiego jak Brand24. Wybierz wzmianki, które mają pozytywny lub neutralny sentyment.
• Użyj narzędzia SEO (Ahrefs lub Semrush), aby sprawdzić autorytet witryny i inne wskaźniki, takie jak ocena adresu URL, ocena domeny, liczba linków zwrotnych, domeny odsyłające, organiczne słowa kluczowe, ruch organiczny i wartość ruchu.
• Znajdź informacje kontaktowe. Może to być autor artykułu lub właściciel witryny.
• Napisz i poproś o link.
Sama obecność w sieci to dziś zdecydowanie za mało. Nieodłącznym elementem funkcjonowania marek w internecie jest świadomość odnośnie tego kto, co i w jaki sposób mówi o Twojej marce i jej produktach online.
Według badania Asap Care 24 dla 80% konsumentów to właśnie treści na temat marki znalezione w sieci mają znaczący wpływ na decyzje zakupowe. Dlatego bez względu na to, jaki kierunek obiorą działania w internecie warto trzymać rękę na pulsie i obserwować pojawiające się informacje na swój temat.
Brand24 gromadzi i analizuje wzmianki z wszelakich publicznie dostępnych źródeł w internecie, zapewniając w ten sposób szeroki ogląd na całość sytuacji.
“Brand24 pomaga nam w prowadzeniu profili w social mediach. Dzięki wykorzystaniu monitoringu sieci możemy być na bieżąco z tematami, które warto poruszyć, widzimy gdzie się o nas dyskutuje, a do tego możemy zlokalizować ciekawe wątki, w których warto zostawić komentarz” komentuje Marta.
W przypadku TimeCamp, szczególnie ciekawym obszarem wymiany informacji wśród użytkowników okazał się Twitter.
“Takie działania przynoszą efekty szczególnie w przypadku Twittera, którego algorytm wprost kocha interakcje z użytkownikami. Na przykład ostatnio znaczny wzrost ruchu z Twittera i większa ilość rejestracji pojawiła się, gdy w godzinach pracy udzielaliśmy się w popularnych wątkach dotyczących programowania” - mówi Maksymilian. Marta podaje przykład takiej sytuacji, gdzie jednym wpisem na Twitterze i reakcjami na komentarze wygenerowali 30 dodatkowych wejść na stronę ich mocnej grupy docelowej, czyli samych programistów i 3 rejestracje przy około 10 minutach pracy. To wzrost o 900% w porównaniu z sytuacją zastaną w TimeCamp.
TIP: Algorytm Twittera premiuje konta o wysokim poziomie interakcji z użytkownikiem. Jeżeli chcesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna na tym kanale, rozważ częstsze i szybsze odpowiadanie na komentarze odbiorców.
Monitorowanie przestrzeni internetu w poszukiwaniu każdej wzmianki na temat Twojej marki brzmi jak porywanie się z motyką na słońce. Nie dla TimeCamp - “Wcześniej dużą część zadań wykonywaliśmy manualnie i dopiero po użyciu Brand24 widać jak bardzo żmudne i czasochłonne to było w porównaniu z działaniem wyspecjalizowanego algorytmu”.
Analiza konkurencji jest ważnym elementem każdego biznesu. Pozwala poznać mocne i słabe strony konkurenta, które mogą być kluczowe do wzmocnienia Twojej pozycji na rynku.
Wykorzystywana tutaj jest też inna opcja, którą oferuje narzędzie, czyli monitorowanie i analiza rynku przy zastosowaniu słów kluczowych, które są powiązane z obszarem działalności TimeCamp. “Kolejnym zadaniem, które realizujemy z pomocą Brand24 jest monitorowanie działań naszej konkurencji. Dzięki temu mamy pewność, że zawsze wiemy co w trawie (i w branży) piszczy” - mówi Maksymilian.
Jako narzędzie do monitorowania czasu przy komputerze, monitorują słowa kluczowe, takie jak:
• timecamp
• time tracking
• time management
i inne oscylujące wokół produktywności przy komputerze zagadnienia.
Jeśli chcesz dotrzymać kroku swoim branżowym konkurentom, monitorować ich działania i nie przegapić niczego w otoczeniu konkurencyjnym to narzędzie do social listeniungu, takie jak Brand24 nie tylko ułatwi przeszukiwanie internetu ale również przyspieszy te działania.
Na pytanie o ulubioną funkcję narzędzia Brand24, która cieszyła się w TimeCamp największą popularnością padła szybka odpowiedź: filtry.
“Najbardziej pomaga nam sortowanie znalezionych wyników ze względu na ilość odsłon i influence score. Pozwala to od razu przefiltrować te treści, które mogą nam pomóc od tych, które choćby były bardzo ciekawe, na nic nam się nie przydadzą. Lubimy też wskaźnik sentymentu, który pozwala nam porównać jak mówi się o nas w porównaniu z konkurencją”.
TIP: Influencer Score da Ci wgląd w to, które źródło lub autor ma największy wpływ na media społecznościowe lub sieć - im wyższa liczba, tym bardziej popularne jest dane źródło! Algorytm opiera się na liczbie obserwujących w mediach społecznościowych, a dla strony internetowej - jest to liczba odwiedzin.
Brand24 jako narzędzie do monitoringu internetu i social listeningu opiera się na znajdywaniu wzmianek, zawierających wskazaną frazę. Dzięki sztucznej inteligencji pozyskiwanie insightów rynkowych oraz śledzenie marki jest szybsze, łatwiejsze i efektywniejsze.
Możliwości, jakie posiada nasze narzędzie, zdejmują z użytkownika odpowiedzialność za przeszukiwanie wszelakich forów internetowych, blogów, kanałów społecznościowych i innych. Zaoszczędzony czas można przekuć na odpowiadanie na większość ilość wzmianek i rozwój społecznościowy.
TIP: W TimeCamp dzięki tej automatyzacji czas zaoszczędzany na wyszukiwaniu wzmianek przeznaczają na podtrzymanie stałego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na widoczny wzrost odwiedzin na stronie internetowej.
Maksymilian doskonale zdaje sobię sprawę z tego, jak czasochłonnym zajęciem jest media monitoring, dlatego tym bardziej docenia korzyści płynące z wykorzystania wyspecjalizowanego narzędzia, które zrobi to za niego. “Przede wszystkim efekty widać jeśli chodzi o czas pracy. To co do tej pory zajmowało długie godziny, tak jak np. manualne wyszukiwanie odpowiednich wątków na Twitterze, teraz dzieje się automatycznie”. Zapomnij o monotonnym przeszukiwaniu internetu w poszukiwaniu wspisów i skieruj swoje działania marketingowe na znajdywanie insightów, analizę rynku i budowanie relacji z klientem z Brand24!