CASE STUDY

Centrum Nowoczesnosci Młyn Wiedzy

Wykorzystując monitoring, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy angażuje obecnych i potencjalnych klientów.

Załóż darmowe konto
  • Number of users

    Liczba użytkowników konta:

    1

  • Frequency of login

    Częstotliwość logowania:

    Codziennie

  • Number of keywords

    Liczba zwrotów kluczowych:

    3

  • Pricing plan

    Plan abonamentowy:

    Personal Plus

  • Email reports

    Raporty email:

    Tak

  • Mobile App

    Aplikacja mobilna:

    Tak

case study icon

CASE STUDY

Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (CNMW) to toruńska instytucja kultury. Jej celem jest popularyzacja wiedzy naukowej i technicznej oraz wzbudzenie ciekawości świata, poprzez interaktywną prezentację wybranych zagadnień, eksperymenty i warsztaty. Monitoring Internetu pozwala sprawdzić, kto mówi o tej instytucji i w jaki sposób. Dzięki temu Młyn wiedzy odkrywa, jakie wrażenia daje odbiorcom skorzystanie z jego oferty edukacyjnej i może nawiązać z nimi kontakt.

 

Ze względu na mnogość wydarzeń odbywających się w tej instytucji, z Brand24 może ona znacznie szybciej dotrzeć do osób, które piszą o niej w jakimkolwiek miejscu. Monitoring pozwala bowiem odnaleźć wszystkie dyskusje na temat Centrum – zarówno te pochodzące z mediów społecznościowych (w tym wpisy, w których marka nie została oznaczona), jak i wzmianki zamieszczane na forach czy blogach. Dzięki temu wiadomo, w których miejscach w sieci należy rozpocząć bardziej wydajną działalność marketingową.

 

 

 

case study icon

Jak Młyn Wiedzy wykorzystuje Brand24 w dotarciu do obecnych i nowych odbiorców.

Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy to rewelacyjne miejsce rozrywki dla rodzin i szkół. Zwiedzający chętnie dzielą się w sieci swoimi wrażeniami z wizyt w tej instytucji.

Monitoring pozwala zebrać wszystkie opinie i wpisy poświęcone Centrum, aby odpowiednio angażować jego obecnych i nowych odbiorców.

 

avatar

Marcin Centkowski,

Rzecznik Prasowy w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy

“Dane otrzymywane dzięki Brand24 pozwalają nam monitorować opinie i wpisy poświęcone Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy. W pierwszej kolejności jest to możliwość zobaczenia, w jakich miejscach, z jakimi osobami możemy rozwiązać problemy dotyczących marki i oferowanych produktów edukacyjnych. Jednak, jak pokazuje doświadczenie w większości przypadków są to pozytywne lub neutralne wpisy, które pozwalają nam zobaczyć, jakich obszarów działalności CNMW dotyczą wypowiedzi internautów, np. jakość obsługi, opinie o wystawach, ofercie w ogóle.

 

Dzięki nim staramy się podtrzymać i podnosić poziom świadczonych przez nas usług edukacyjnych. Z Brand24 mamy możliwość nawiązania relacji z naszymi odbiorcami, którzy napisali cokolwiek o CNMW, możemy im podziękować za wizytę i zaprosić do ponownego skorzystania z naszej oferty. Często kontaktujemy się z nimi poprzez wiadomości prywatne. Gdy rozmowa o Młynie ma miejsce na forach, gdzie pojawiają się pytania odnośnie naszej działalności i tego, czy warto nas odwiedzić, sami możemy na nie odpowiedzieć, nie pozostawiając pole osobom, które nie zawsze nas odwiedziły, lecz powtarzają pewne zasłyszane informacje”.

 

 

Co więcej, dane z monitoringu pozwalają odnaleźć najaktywniejszych i najbardziej wpływowych odbiorców Centrum Nowoczesności, którzy są dodatkowo angażowani offline. „Wysyłamy do takich osób zaproszenia do udziału w wydarzeniach specjalnych organizowanych w CNMW, np. VIPowskie otwarcie wystawy, bądź umożliwiamy im swobodne poruszanie się po Centrum, także w przestrzeniach wyłączonych czasami do zwiedzania przez pozostałych gości”. Jednym z takich influencerów jest Adam Binczak, który prowadzi serwis Wyspa Kultury i  wielokrotnie podkreśla, że Młyn Wiedzy jest najprężniej działającą jednostką popularnonaukową w województwie kujawsko-pomorskim. Dzięki monitoringowi Centrum zawsze pozytywnie reaguje na jego wpisy.

 

 

Monitoring Internetu pokazał też, że wpisy o Centrum Nowoczesności pojawiają się na blogach o muzeach oraz na stronach dla rodziców, poruszających tematy czasu wolnego i atrakcji dla dzieci. Jest to rewelacyjna reklama. „Takie wpisy powstają niezależnie od nas i stanowią relację z wizyty w Centrum, opis wrażeń po zwiedzaniu wystaw, po udziale w zajęciach, wrażenia z pracy edukatorów. W znakomitej większości bardzo pozytywne” – mówi Marcin.

 

social listening roi icon

Efekty monitoringu

Odkrycie wpisów na temat Centrum i nawiązywanie kontaktu z ich autorami tworzy aktywną społeczność i pozwala zaprosić do siebie nowych zwiedzających. Jest to możliwe, ponieważ Młyn Wiedzy ma średnio w miesiącu:

  • 1500

    wzmianek

  • 2 mln

    zasięgu

To daje możliwość budowania bliższych relacji z osobami odwiedzającymi Centrum.
Uber Graph

Monitoring pozwala także zwrócić uwagę na nowe źródła piszące o CNMW, które następnie otrzymują informacje bezpośrednio od Centrum, a nie powielają z innych serwisów informacyjnych.

“Okresowo monitorujemy też słowa kluczowe związane z działalnością innych instytucji popularyzujących naukę, aby dowiedzieć się, co się u nich dzieje i jakie są reakcje ich odbiorców”.

Chcesz angażować klientów tak, jak Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy?

Znajdź swoich odbiorców wykorzystując darmowe konto testowe Brand24.

Załóż darmowe konto