HISTORIE KLIENTÓW

Jak Divante pozyskuje klientów przy użyciu monitoringu Internetu

Agata Bernatek
25.04.2018
12 min

1. O kliencie

Divante to jeden z największych software house'ów w Europie. Ta 150-osobowa firma specjalizuje się głównie w Magneto, Pimcore i niestandardowych projektach w m.in. Symfony3, Node.js, Angular, React, czy Vue.js. Divante specjalizuje się we wdrażaniu zaawansowanych technologii w połączeniu z najlepszym product design'em i user experience.

€10k+

zwrotu z inwestycji przez pozyskanie dzięki Brand24 nowego klienta

Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!

Sprawdź za darmo

2. Sposoby wykorzystania Brand24

Software house od dwóch lat wykorzystuje monitoring Internetu i mediów społecznościowych do generowania leadów.

Brand24 jest w Divante jednym z narzędzi do generowania leadów przez social selling. Social selling to technika sprzedażowa, która polega na docieraniu do potencjalnych klientów szukających danej usługi lub produktu online, w szczególności w mediach społecznościowych.

W dzisiejszych czasach konsumenci coraz częściej pytają o rekomendacje produktów i usług na forach dyskusyjnych, blogach i w mediach społecznościowych. Social selling polega na identyfikowaniu takich zapytań i wchodzeniu w interakcje z ich autorami.

Przy odpowiedniej konfiguracji projektu i podaniu właściwych zwrotów kluczowych dla danego biznesu takie zapytania i rozmowy są wyłapywane przez narzędzia do monitoringu Internetu, np. Brand24. W przypadku Divante monitorowane zwroty kluczowe dotyczą technologii, w których pracują.

Social selling

Divante wykorzystuje monitoring Internetu do generowania leadów przez technikę social selling.

Divante monitoruje frazy kluczowe związane np. z PWA (Progressive Web Apps), czy Pimcore (frameworki PIM i CMS). Przez monitorowanie rozmów na te tematy, Divante jest w stanie identyfikować okazje sprzedażowe i wchodzić w interakcje z autorami zapytań.

Social Selling the Divante Way

Divante włącza się właśnie w takie dyskusje oferując pomoc, wiedzę i swoje doświadczenie. Tego typu interakcje i dostarczanie wartości przyczyniają się do pozyskiwania klientów.

Social Selling the Divante Way

3. Ulubiona funkcja Brand24

Jedną z ulubionych funkcji narzędzia Brand24, które wykorzystuje Divante są dzienne i tygodniowe raporty przychodzące na maila. Zawierają one podsumowanie najważniejszych wzmianek na temat Divante i monitorowanych zwrotów kluczowych związanych z technologiami, w których pracuje Divante.

Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!

Sprawdź za darmo
Hi!

W Brand24 naprawdę lubimy słuchać historii sukcesu naszych klientów. To upewnia nas o użyteczności narzędzia i napawa nas dumą, że możemy być wsparciem w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Jednocześnie pozwala to zainspirować innych do wypróbowania pełnego potencjału monitoringu internetu.

Może i Ty korzystasz z Brand24 w swojej codziennej pracy i chcesz podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem ze światem. Jeśli tak, napisz do mnie!

Frame 75
Waleria Pagowska
Product Marketing Specialist