W tym celu przygotowano 2 projekty - jeden obejmował starą nazwę marki, drugi nową. To pozwoliło odnaleźć wzmianki w sieci na temat firmy i samego rebrandingu. Oczywiście na początku tylko i wyłącznie fraza Mumins Interactive dawała jakiekolwiek rezultaty, jednak klienci szybko zaczęli używać nowej nazwy. Oficjalnie rebranding ogłoszono 17 marca, kiedy przesłana została informacja do mediów.
Cały proces zmian i informowania o nich zajął około dwóch tygodni i monitoring pozwolił od pierwszego dnia sprawdzać, czy i w jaki sposób internauci zaczęli się z nim oswajać.

Zmiana, na którą zdecydowała się ta firma, była ogromna. Sprawdzanie dyskusji online pozwoliło utrzymać spójny i jasny komunikat podczas prowadzonych działań.
Monitorując nową i starą nazwę marka Foszer Sawicki mogła w czasie rzeczywistym sprawdzić, jak rozchodzi się informacja o rebrandingu, jak odbierana jest nowa nazwa i jednocześnie, czy ta zmiana jest dla ludzi zrozumiała.

Brand24 pozwala monitorować nie tylko serwisy społecznościowe, ale też inne strony internetowe, w tym fora, blogi, serwisy informacyjne. Zebranie danych z tak wielu kanałów pozwoliło sprawdzić, czy poprzednia nazwa firmy funkcjonuje w jakiejś przestrzeni, do której nie dotarł komunikat o zmianie nazwy. Dodatkowo monitoring pozwolił odpowiednio reagować przy publikacji projektów przez inne podmioty, aby były one zawsze odpowiednio opisane.

"Przy rebrandingu niezmiernie ważny jest feedback od klientów, który pozwala sprawdzić, czy marka nie ma problemów z odpowiednią komunikacją całego zdarzenia. Jak mówi Michał “tutaj idealnie sprawdził się monitoring Internetu, który już we wczesnej fazie naszej komunikacji pozwolił zobaczyć, w jaki sposób nasi klienci - nowi i obecni - reagują na to, co chcemy im przekazać. Dzięki temu mogliśmy utrzymać spójny i jasny komunikat we wszystkich miejscach, gdzie pojawiała się dyskusja na nasz temat.”