4. Efekty
Zwiększenie wydajności
Dzięki wdrożeniu Brand24 do monitorowania wzmianek o marce, GreenRoom stał się znacznie bardziej efektywny w wykrywaniu wzmianek o Emporia. Włączenie Brand24 pozwoliło im maksymalizować zaangażowanie społeczności na forach, znajdować więcej rozmów, na które warto odpowiedzieć, oraz uzyskiwać ilościowe wglądy w wolumen aktywności.
Post EmporiaEnergy ogłaszający wprowadzenie na rynek ładowarki do pojazdów elektrycznych ze złączem NACS.Źródło: Reddit
Ta strategiczna zmiana doprowadziła GreenRoom do odkrycia, że ponad jedna trzecia wzmianek o marce (z monitorowanych słów kluczowych i platform) w lutym 2024 roku miała miejsce na forach i Reddicie.
Ta kwantyfikacja podkreśliła znaczenie tych platform dla angażowania się z istniejącymi i potencjalnymi klientami. Warto zauważyć, że GreenRoom postanowił nie uwzględniać rozmów z forum społecznościowego Emporia, aby zrozumieć i monitorować wpływ zewnętrznych kanałów.
„W Q1 2024 zauważyliśmy, że ponad 1/3 wzmianek o marce przez odbiorców i społeczność miała miejsce na forach (w tym na Reddicie).”
Dzięki temu GreenRoom zyskał więcej perspektywy na to, co zauważyli na podstawie wglądów z Reddita o r/EmporiaEnergy:
„Interakcje na subreddicie marki przez półtora roku spowodowały wzrost wyświetleń o ponad 1000% i wzrost liczby obserwujących o ponad 300%.” - czytamy w wcześniej wspomnianym studium przypadku.
Użycie Brand24 pomogło zoptymalizować workflow zaangażowania społeczności GreenRoom, maksymalizując jego potencjał, jednocześnie dostarczając bardziej szczegółowych wglądów niż kiedykolwiek wcześniej do pomiaru aktywności.
Wykres słupkowy zatytułowany „Rozwój społeczności” przedstawiający odsłony stron, unikalnych użytkowników i wzrost liczby subskrybentów w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Źródło. : Reddit.