Monitorowanie wyników kampanii w czasie rzeczywistym
Catarina podchodzi do monitorowania kampanii w sposób prosty i skuteczny.
Ponieważ kampanie digital PR w Hostinger zawsze zawierają nazwę marki — np. w formułach typu „badanie danych przeprowadzone przez Hostinger” czy „według ankiety Hostingera” — śledzenie efektów sprowadza się głównie do monitorowania wzmianek o marce.
Dzięki monitoringowi w czasie rzeczywistym i alertom Brand24, żadna publikacja jej nie umyka.
Codzienne powiadomienia e-mail pozwalają jej być na bieżąco bez przytłoczenia, a filtry zawężają wyniki do mediów anglojęzycznych, ponieważ kampanie są skierowane głównie na rynek USA.

Alerty o wzmożonej aktywności i powiadomienia e-mailowe widoczne na dashboardzie Brand24. Źródło: Brand24
W przypadku bardziej konkretnych celów — np. śledzenia wzmianek z domen .edu — może tworzyć precyzyjnie dopasowane alerty z wykorzystaniem własnych filtrów.

Przykład zaawansowanych filtrów, które mogą stosować użytkownicy. Źródło: Brand24
To podejście działa dobrze, bo kluczowe wskaźniki sukcesu zespołu są bezpośrednio powiązane ze wzmiankami i linkami zwrotnymi.
Śledząc jedno, automatycznie monitorują drugie — dlatego Brand24 to podstawowe narzędzie do oceny zasięgu i wpływu każdej kampanii.
Korzyści Brand24 w monitorowaniu kampanii marketingowych
- Proste śledzenie efektów PR: wystarczy monitorować wzmianki o marce, które są częścią każdej kampanii.
- Szybka reakcja: alerty w czasie rzeczywistym i podsumowania dzienne pozwalają wychwycić publikacje bez chaosu.
- Dokładność: niestandardowe filtry i alerty słów kluczowych umożliwiają precyzyjne śledzenie — np. wzmianek z konkretnych domen lub w wybranym języku.