Angażowanie fanów
Muzyk monitoruje dyskusje na swój temat, ponieważ to pozwala mu lepiej poznać jego fanów i nawiązać z nimi bliższe relacje.
Dzięki monitoringowi Internetu Janusz doskonale wie, które z jego utworów cieszą się największą popularnością. Wie nie tylko, kto je udostępnia, ale też jakie emocje wzbudza w ludziach jego muzyka. To pozwala mu lepiej sprostać wymaganiom swoich odbiorców, dobierając utwory do kolejnych płyt oraz repertuar na koncerty.

“Zacząłem się temu przyglądać i wciągnęła mnie ta wiedza. Realnie widzę, kim są moi słuchacze, jakie piosenki i informacje udostępniają. Czasem odpowiadam i komentuję. Robię to już poza oficjalną stroną, kontakt bezpośredni jest zdecydowanie najlepszą formą komunikacji i sprawdza się w eliminowaniu niepotrzebnego dystansu między mną a słuchaczem," tłumaczy Janusz.

Janusz wykorzystuje dane zebrane przy pomocy Brand24 do kontaktu ze swoimi fanami. Zazwyczaj zostawia polubienie lub komentarz pod ich wpisami, jako podziękowanie za docenienie jego twórczości - nie brakuje mu przy tym poczucia humoru. Już samo to jest dla jego odbiorców bardzo miłym gestem. Zdarza się jednak, że zaskakuje ich dużo bardziej zapraszając ich na swojej koncerty. Reakcje fanów są bezcenne!

Janusz swoimi działaniami pokazuje, że chce być jak najbliżej swoich słuchaczy. Aktywnie prowadzi swój fanpage; na stronie Internetowej oferuje newsletter, którego subskrybenci dostają dodatkowe informacje i materiały; prowadzi “domówki”, czyli mini koncerty live ze swojego domu. Wszystko po to, aby ominąć sztywne ramy komunikacji medialnej artysta-odbiorca.
“Janusz jest bardzo otwarty na wszystkie pomysły, które zbliżają go do jego publiczności. Pierwszym takim krokiem były „domówki“, potem „newsletter“ i w końcu Brand24” mówi jego managerka Olga Jakubiec.