Case Study

Limango

Sprawdź, jak Limango angażuje swoich odbiorców i buduje silną markę za pomocą monitoringu mediów!

Załóż darmowe konto
  • Number of users

    Liczba użytkowników konta:

    4

  • Frequency of login

    Częstotliwość logowania:

    codziennie

  • Number of keywords

    Liczba zwrotów kluczowych:

    15

  • Pricing plan

    Plan abonamentowy:

    Professional Premium

  • Email reports

    Raporty email:

    Tak

  • Mobile App

    Aplikacja mobilna:

    Nie

case study icon

W jaki sposób Limango korzysta z Brand24?

Przede wszystkim Brand24 pomaga w monitorowaniu opinii na temat naszej marki oraz pokazuje, o co użytkownicy pytają najczęściej np. na forach internetowych.

Dzięki temu wiemy, co może być niejasne, co spotyka się z negatywnym lub pozytywnym odbiorem co pomaga nam podejmować skuteczniejsze decyzje w obrębie komunikacji marki.

Obserwujemy, o których kampaniach jest „głośno” – często Brand24 pokazuje nam sporo wzmianek z różnych stron internetowych (np. dyskusyjnych), gdzie użytkowniczki nawzajem informują się o okazjach, które u nas upolowały, albo wymieniają się spostrzeżeniami na temat konkretnych produktów. Taki rodzaj opinii przekazujemy do odpowiedniego działu.

 

 

case study icon

Jak monitoring Internetu wspiera działania Influencer Marketingu w Limango?

Monitorujemy wzmianki o Limango oraz nasze hashtagi, dzięki czemu widzimy, którzy blogerzy o nas piszą i w jaki sposób, czy u nas kupują itp. W efekcie, często udaje się oznaleźć osobę, która już u nas kupuje, więc może warto nawiązać z nią współpracę przy konkretnej kampanii.

Brand24 Przydaje się, gdy chcemy sprawdzić, czy blogerzy wywiązali się z założeń danej współpracy lub przy ocenie efektów współpracy z danym Infleuncerem.

 

 

 

Dzięki Brand24 udaje się także wyłapać te mniej pozytywne sytuacje np. raz udało się znaleźć stronę, która „podkradała” nam zdjęcia, czasem opisy do kampanii, albo gdy ktoś dzielił się bonem przypisanym indywidualnie do konkretnego konta co jest niezgodne z regulaminem.

Podoba mi się możliwość blokowania wyników z konkretnych stron. Bardzo często zaglądam też w podsumowanie konkretnego raportu, aby zobaczyć całokształt działań w danym miesiącu/tygodniu. Przemawiają też do mnie wszelkie graficzne opcje przedstawienia danych – to u Was bardzo na plus.

Zuzanna Jędrzejewska
Brand Communication Specialist

case study icon

Budowanie relacji

Kilka razy udało nam się znaleźć ciekawych influencerów do współpracy – np. ktoś kiedyś zapytał, gdzie warto kupować ubranka dziecięce, blogerka odpowiedziała, że ona szuka u nas.

Tym sposobem dowiedzieliśmy się, że regularnie u nas kupuje, a teraz co jakiś czas udaje nam się nawiązać współpracę. To są chyba najczęstsze sytuacje.

Zdarzyło się także odpowiedzieć na pytania, które pojawiły się na forach internetowych – zwykle bardzo proste, dotyczące np. zwrotów, reklamacji lub terminu następnej kampanii danej marki. Była także sytuacja, że kogoś interesowały konkretne kwestie związane z rekrutacją do nas – mogłam przekazać informację do osób, które się u nas tym zajmują, a one przejęły sprawę i odpowiedziały na wszystkie pytania.