Kilka razy udało nam się znaleźć ciekawych influencerów do współpracy – np. ktoś kiedyś zapytał, gdzie warto kupować ubranka dziecięce, blogerka odpowiedziała, że ona szuka u nas.
Tym sposobem dowiedzieliśmy się, że regularnie u nas kupuje, a teraz co jakiś czas udaje nam się nawiązać współpracę. To są chyba najczęstsze sytuacje.
Zdarzyło się także odpowiedzieć na pytania, które pojawiły się na forach internetowych – zwykle bardzo proste, dotyczące np. zwrotów, reklamacji lub terminu następnej kampanii danej marki. Była także sytuacja, że kogoś interesowały konkretne kwestie związane z rekrutacją do nas – mogłam przekazać informację do osób, które się u nas tym zajmują, a one przejęły sprawę i odpowiedziały na wszystkie pytania.



Jak monitoring Internetu wspiera działania Influencer Marketingu w Limango?
Monitorujemy wzmianki o Limango oraz nasze hashtagi, dzięki czemu widzimy, którzy blogerzy o nas piszą i w jaki sposób, czy u nas kupują itp. W efekcie, często udaje się oznaleźć osobę, która już u nas kupuje, więc może warto nawiązać z nią współpracę przy konkretnej kampanii.
Brand24 Przydaje się, gdy chcemy sprawdzić, czy blogerzy wywiązali się z założeń danej współpracy lub przy ocenie efektów współpracy z danym Infleuncerem.
Dzięki Brand24 udaje się także wyłapać te mniej pozytywne sytuacje np. raz udało się znaleźć stronę, która „podkradała” nam zdjęcia, czasem opisy do kampanii, albo gdy ktoś dzielił się bonem przypisanym indywidualnie do konkretnego konta co jest niezgodne z regulaminem.