
Monitoring pozwala też nawiązać kontakty B2B z punktami usługowymi oferującymi naprawy serwisowe. “Coraz więcej komisów GSM pojawia się w Internecie, a wyniki znalezione przez Brand24 pozwalają na dotarcie do nich z ofertą części. Dodatkowo, projekt ustawiony pod wyszukiwanie serwisów GSM daje możliwość podpatrzenia, które serwisy w całej Polsce radzą sobie szczególnie dobrze. Dzięki temu widzimy, z kim moglibyśmy w przyszłości nawiązać współpracę na zasadzie punktu partnerskiego Mobidoktor. Pilotażowo prowadzimy już taką współpracę z serwisem z Hajnówki – klienci przynoszą do naszego punktu partnerskiego telefony na naprawę ekranu, które potem trafiają do nas.”

Nie możemy pominąć też, jednego z podstawowych zastosowań monitoringu Internetu czyli kontrolowania wzmianek o samej marce - zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. To pozwala podziękować klientom za miłe słowa, ale też zareagować na wpisy niepochlebne, wyjaśniając zaistniałą sytuację.
Jak mówi Łukasz “dzięki Brand24 wyłapaliśmy m.in. wątek na forum Elektroda, kiedy to serwis GSM zamontował w telefonie klientki kupiony u nas wyświetlacz. Pojawiły się obiekcje odnośnie jakości sprzedawanych przez nas produktów. Skontaktowaliśmy się z użytkownikiem forum, zaproponowaliśmy pomoc i wyjaśnienie zagwozdki. Pojawiło się rozwiązanie, a dzięki kontaktowi z naszej strony użytkownik forum (nasz klient) był skory napisać krótkie wyjaśnienie, że wyświetlacze nie są wadliwe.”
