1. O kliencie
Nextbike Polska jest liderem w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich.
Jak Nextbike korzysta z monitoringu treści w Internecie
Rozmawiamy z:
Nextbike Polska jest liderem w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich.
Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!
Sprawdź za darmoMonitorowanie marki
Nextbike monitoruje wzmianki o wszystkich swoich produktach w Brand24 i dzięki temu oszczędza czas.
Nextbike posiada kilkadziesiąt projektów na jednym koncie. Monitorują, co użytkownicy mówią o poszczególnych produktach i markach, takich jak Veturilo czy City Handlowy Bikes. Monitoring wielu produktów w ramach jednego konta jest dla Nextbike najcenniejszą funkcjonalnością Brand24.
Brand24 cenimy za to, że w jednym miejscu z łatwością możemy monitorować kilkadziesiąt naszych produktów.
Piotr Jańczuk
Digital Manager @ NextbikeMonitorowanie rynku
Monitorując media społecznościowe oraz strony instytucji miejskich z wyprzedzeniem udaje się odnaleźć zapowiedzi miast i gmin w zakresie potrzeb stworzenia systemów rowerów publicznych. Zarówno włodarze miast jak i radni często dzielą swoimi opiniami na temat projektów rowerowych, czy komentują już funkcjonujące wdrożenia.
Brand24 to także doskonałe źródło informacji o planach ogłoszenia zamówień publicznych jeszcze przed ich oficjalnym ogłoszenie na stronach Biuletynów Informacji Publicznej.
Nextbike jest liderem rynku, a stacje rowerowe dostępne są w ponad 30 miastach.
Budowanie relacji z klientami
Brand24 pomógł Nextbike zwiększyć grono odbiorców i zbudować trwałe relacje.
Projekt w Brand24 pozwolił im również dotrzeć do nowych obserwatorów w mediach społecznościowych. Znacząco wzrosły zasięgi postów. Grono followersów na wszystkich kanałach zarządzanych przez Nextbike Polska wynosi prawie 100 000 osób.
Użytkownicy Nextbike dzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
Nextbike aktywnie wchodzi w interakcję z użytkownikami i podaje dalej generowane przez nich treści. Brand24 pomaga im również wyszukać pytania dotyczące ich produktów. Odpowiadając na nie, Nextbike buduje relacje z użytkownikami i zachęca do śledzenia działań marki w sieci.
Ostatni wzrost liczby wzmianek związany był ze zdjęciem dostawcy jedzenia korzystającego z warszawskiego roweru miejskiego.
Dzięki Brand24 Nextbike mógł na bieżąco śledzić rozwój sytuacji oraz dokładnie badać statystyki marki Veturilo.
Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!
Sprawdź za darmoW Brand24 naprawdę lubimy słuchać historii sukcesu naszych klientów. To upewnia nas o użyteczności narzędzia i napawa nas dumą, że możemy być wsparciem w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
Jednocześnie pozwala to zainspirować innych do wypróbowania pełnego potencjału monitoringu internetu.
Może i Ty korzystasz z Brand24 w swojej codziennej pracy i chcesz podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem ze światem. Jeśli tak, napisz do mnie!
"Gdyby nie Brand24, proste czynności, takie jak np. zbieranie danych, zajmowałyby nieproporcjonalnie dużo czasu". O tym, w jakich działaniach marketingowych nasze narzędzie pomaga aplikacji TimeCamp, porozmawialiśmy ze specjalistami - Maksymilianem i Martą.
W tym wywiadzie badaliśmy sposoby wykorzystania narzędzia Brand24, takie jak zarządzanie reputacją, budowanie relacji z mediami, monitorowanie branży i identyfikowanie wpływowych osób. dla tych, którzy są zainteresowani wykorzystaniem monitorowania mediów do zwiększenia zasięgu i sprzedaży przygotowaliśmy dodatkowe wskazówki.
O sposobach wykorzystania Brand24 w budowaniu świadomości marki porozmawialiśmy z Olą Szczepaniak, szefową marketingu w Wimba. Nasze narzędzie pomaga jej przede wszystkim w pozycjonowaniu marki na rynku oraz pozyskiwaniu nowych klientów.
Od prawie pięciu lat Traffit, oprogramowanie rekrutacyjne, korzysta z Brand24, aby wspierać swoje działania związane z generowaniem leadów. W tym studium przypadku rozmawiamy z Mickiem Griffinem, Head of Growth w Traffit, o tym, jak jego zespół — i inni —...