HISTORIE KLIENTÓW

Jak Nextbike korzysta z monitoringu treści w Internecie

Agata Bernatek
30.05.2018
13 min

1. O kliencie

Rozmawiamy z:

Piotr Jańczuk
Digital Manager @ Nextbike

Nextbike Polska jest liderem w dostarczaniu i obsłudze samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich.

Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!

Sprawdź za darmo

2. Sposoby wykorzystania Brand24

Monitorowanie marki

Nextbike monitoruje wzmianki o wszystkich swoich produktach w Brand24 i dzięki temu oszczędza czas.

Nextbike posiada kilkadziesiąt projektów na jednym koncie. Monitorują, co użytkownicy mówią o poszczególnych produktach i markach, takich jak Veturilo czy City Handlowy Bikes. Monitoring wielu produktów w ramach jednego konta jest dla Nextbike najcenniejszą funkcjonalnością Brand24.

logo of multisport veturilo bikes and citibank handlowy next to each other

Brand24 cenimy za to, że w jednym miejscu z łatwością możemy monitorować kilkadziesiąt naszych produktów.

Piotr Jańczuk

Digital Manager @ Nextbike

Monitorowanie rynku

Monitorując media społecznościowe oraz strony instytucji miejskich z wyprzedzeniem udaje się odnaleźć zapowiedzi miast i gmin w zakresie potrzeb stworzenia systemów rowerów publicznych. Zarówno włodarze miast jak i radni często dzielą swoimi opiniami na temat projektów rowerowych, czy komentują już funkcjonujące wdrożenia.

Brand24 to także doskonałe źródło informacji o planach ogłoszenia zamówień publicznych jeszcze przed ich oficjalnym ogłoszenie na stronach Biuletynów Informacji Publicznej. 

Nextbike jest liderem rynku, a stacje rowerowe dostępne są w ponad 30 miastach.

Budowanie relacji z klientami

Brand24 pomógł Nextbike zwiększyć grono odbiorców i zbudować trwałe relacje.

Projekt w Brand24 pozwolił im również dotrzeć do nowych obserwatorów w mediach społecznościowych. Znacząco wzrosły zasięgi postów. Grono followersów na wszystkich kanałach zarządzanych przez Nextbike Polska wynosi prawie 100 000 osób.

Użytkownicy Nextbike dzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

 

 

Nextbike aktywnie wchodzi w interakcję z użytkownikami i podaje dalej generowane przez nich treści. Brand24 pomaga im również wyszukać pytania dotyczące ich produktów. Odpowiadając na nie, Nextbike buduje relacje z użytkownikami i zachęca do śledzenia działań marki w sieci.

Ostatni wzrost liczby wzmianek związany był ze zdjęciem dostawcy jedzenia korzystającego z warszawskiego roweru miejskiego.

Dzięki Brand24 Nextbike mógł na bieżąco śledzić rozwój sytuacji oraz dokładnie badać statystyki marki Veturilo.

Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!

Sprawdź za darmo
Hi!

W Brand24 naprawdę lubimy słuchać historii sukcesu naszych klientów. To upewnia nas o użyteczności narzędzia i napawa nas dumą, że możemy być wsparciem w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Jednocześnie pozwala to zainspirować innych do wypróbowania pełnego potencjału monitoringu internetu.

Może i Ty korzystasz z Brand24 w swojej codziennej pracy i chcesz podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem ze światem. Jeśli tak, napisz do mnie!

Frame 75
Waleria Pagowska
Product Marketing Specialist