Pozyskiwanie opinii klientów
Pasibus wykorzystuje Brand24, aby pobudzać kreatywność i pozostawać w stałym kontakcie z opiniami swoich klientów, zwłaszcza w kontekście nowych propozycji w menu.
Od ośmiu lat lojalni fani marki mają realny wpływ na ofertę, głosując na „Burgera Miesiąca” w mediach społecznościowych. Po zebraniu tych cennych opinii
Pasibus uważnie śledzi dyskusje i recenzje, aby lepiej zrozumieć preferencje klientów i poziom ich satysfakcji.
Dodatkowo monitorują wzmianki z miast, w których jeszcze nie mają swoich lokali, co pozwala ocenić potencjalny popyt na nowe lokalizacje.
Entuzjastyczne komentarze fanów, którzy marzą o Pasibusie w swoim mieście, są traktowane poważnie i uwzględniane w planach ekspansji.
Dzięki Brand24 Pasibus buduje silniejszą więź ze swoimi klientami, dbając o to, by ich głos miał realne znaczenie. To podejście pozwala firmie podejmować decyzje oparte na danych, zarówno w kwestii rozwoju, jak i wyboru nowych lokalizacji.