Case Study
Case Study
Liczba użytkowników konta:
1 Użytkownik
Częstotliwość logowania:
5/6 na tydzień
Liczba zwrotów kluczowych:
13 słów
Plan abonamentowy:
Professional Premium
Raporty email:
Tak
Aplikacja mobilna:
Tak
Grupa Satoria zarządza m.in. hotelami: Best Western Hotel Felix, Start Hotel Atos, Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Promenada, Sanatorium Uzdrowiskowe Augustów. Monitoruje informacje prasowe i opinie w internecie na temat samej spółki i poszczególnych hoteli, którymi zarządza. To ważne, ponieważ według badań serwisu Trip Advisor 98% gości wybiera hotele na podstawie opinii w internecie. Ponadto zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Cornell University i ReviewPro, lepsze opinie gości przekładają się bezpośrednio na wzrost liczby rezerwacji i wzrost RevPAR (Wskaźnik przychodów na pokój).
Brand24 uzupełnia informacje z serwisów rezerwacyjnych o opinie zamieszczane na forach, blogach i w mediach społecznościowych - dzięki temu spółka ma całościowy wgląd w to, jak podlegające jej podmioty są odbierane przez klientów.
Aby mieć szczegółowy wgląd w opinie, komentarze i statystyki dotyczące poszczególnych hoteli, dla każdego z nich utworzony jest osobny projekt ze słowami kluczowymi. Posiadanie kilku projektów na jednym koncie skutkuje osobnymi powiadomieniami dla każdego z nich, dlatego Satoria Group wie, jak w sieci prezentuje się każdy z zarządzanych przez nią hoteli.
Patryk Ciszewski,
Specjalista ds E-commerce, SATORIA Group SA
“Ciekawy przykład wykorzystania przez nas Brand24 pochodzi jeszcze z okresu testowego. Przekonało nas wtedy jednoznacznie, że jest to dla nas idealne rozwiązanie.
Już drugiego dnia testów, Brand24 wyłapał błąd cenowy, który wypatrzyli internauci na jednym z forów internetowych i podzielili się nim w komentarzach. Błąd dotyczył ceny na jednej ze stron pośredników. Dzięki temu udało nam się szybko poprawić cenę i nikomu nie udało się skorzystać z mocno przecenionej oferty”.
Grupa Satoria korzysta z narzędzi, które zbierają w formie indeksu opinie z serwisów rezerwacyjnych oraz serwisów opinii takich jak TripAdvisor. Narzędzia agregujące opinie na temat hoteli dobrze zbierają je z tych miejsc, jednak nie działają już tak dobrze, jeśli chodzi o fora, blogi, serwisy informacyjne czy też social media. W tym przypadku świetnie sprawdza się Brand24, który dzięki wyszukanym wzmiankom, pomaga zarządzać reputacją hoteli, a nawet bezpośrednio przekonywać klientów do swoich usług.
W Satorii wykorzystują także monitoring do pozyskiwania leadów. W tym celu szukają eventów odbywających się
w miastach, gdzie zlokalizowane są ich hotele i oferują organizatorom zniżki na noclegi dla uczestników, w zamian
za informację o zniżce na stronie internetowej wydarzenia lub możliwość wstawienia na nią widgetu rezerwacyjnego.
Jak mówi Patryk “Grunt to dobry research i znalezienie jak największej liczby takich drobnych wydarzeń, z którymi moglibyśmy się skontaktować. Wspieramy się w tym m.in. narzędziem Brand24, ustawiając projekt ze stosownymi słowami kluczowymi”.
Codzienny monitoring daje lepszy wgląd w życie marki i pomaga ją rozwijać przynosząc do tej pory:
10
Współprac z dużymi eventami
~100
Wartościowych informacji na miesiąc
Jak mówi Patryk, narzędzie pomaga im także “w identyfikacji cichych ambasadorów marki którzy polecają hotele innym w różnych zakątkach Internetu”.
“Brand24 to brak konieczności wiązania się długotrwałym kontraktem i możliwość comiesięcznej płatności - to zdecydowanie model, który nam odpowiada. Dodatkowo support reaguje sprawnie, szybko i jest niezwykle pomocny. Często sam wychodzi z inicjatywą - to nie jest standardem w przypadku innych narzędzi”.
Chcesz wziąć przykład z działań grupy SATORIA?
Rozwiń swój biznes, wykorzystując monitoring Brand24.
Załóż darmowe konto
Jak Satoria Group wykorzystuje Brand24 do rozwoju hoteli
Satoria Group monitoruje opinie i pytania dotyczące swoich hoteli, ponieważ to pozwala stale rozwijać ich usługi.
Dzięki wzmiankom, które monitoring Internetu zbiera w jednym miejscu, Grupa Satoria uzyskuje natychmiastowy wgląd we wszystkie dyskusje dotyczące jej hoteli. To pozwala zarządzać ich reputacją, analizować konkurencję, zdobywać klientów i identyfikować ambasadorów marki.