2. Korzyści dla agencji marketingowych
Biorąc pod uwagę czas, jakiego wymaga manualne przeszukiwanie internetu w celu znalezienia wzmianek na temat danej firmy, łatwo sobie wyobrazić skalę problemu w przypadku obsługi kilku klientów jednocześnie.
W związku z tym, agencje marketingowe są nastawione na automatyzację działań. Nic więc dziwnego, że narzędzie do social listeningu jest pożądanym kąskiem, a klienci z agencji marketingowych znajdują się w top 3 klientów Brand24.
“Pracujemy głównie nad wizerunkiem i marką naszych klientów. Wiemy zatem, jak ważne jest monitorowanie tego, co w sieci jest o marce mówione. Oczywiście manualne wyszukiwanie wzmianek jest bardzo czasochłonne i nie zawsze w pełni skuteczne, dlatego narzędzie do monitoringu mediów jest tutaj niezastąpione.” - Marcin Tomczak, partner zarządzający agencji.
Jest to wartościowe szczególnie, gdy wzmianki o kancelarii pojawiają się bez wiedzy agencji, np. w artykule, który został napisany na podstawie innego wpisu - ścieżka dotarcia wydłuża się, gdy artykuł nie jest napisany we współpracy z agencją, a wyłapanie takiej wzmianki staje się niemal niemożliwe bez dedykowanego narzędzia.