Podsumowanie
W tym studium przypadku dowiadujemy się, w jaki sposób Brand24 jest wykorzystywany do wspierania projektów badawczych i analizy danych online.
Grzegorz Rzeźnik, Kierownik ds. Badań i Innowacji Uniwersytetu SWPS, wykorzystuje Brand24 do identyfikacji trendów i kluczowych aktorów w monitorowaniu rynku, rozwoju nauki i analizie trendów. Narzędzie jest przydatne w działalności badawczo-rozwojowej i badaniu potencjału innowacyjnego w różnych dziedzinach ze względu na zakres analizowanych źródeł internetowych oraz wiarygodność zbieranych danych.
Zespół wykorzystuje Filtr Domen wraz z ręcznie monitorowanymi źródłami, aby uzyskać dodatkową wartość poznawczą z kilkunastu dziedzin gospodarki i nauki. Możliwości Brand24 wykorzystywane są również do analizy trendów, gdzie Grzegorz szuka informacji o technologiach wodorowych, konkretnych firmach energetycznych i bada wiele innych zagadnień. Zespół ma ulubione funkcje, takie jak filtr spamu, filtr sentymentu, Influence Score, kategoryzacja według domeny i dodatkowe kodowanie dla każdego projektu.
Brand24 pomaga Grzegorzowi i jego zespołowi wyprzedzić konkurencję, podejmując decyzje w oparciu o dane i określając potencjalne innowacyjne usługi maklerskie, które można zaoferować.