Co sprawia, że Brand24 wyróżnia się na tle innych narzędzi do monitoringu mediów ?
Zasilane AI
AI w Brand24 analizuje dane w 108 językach. Inteligentnie rozpoznaje kontekst wzmianek oraz precyzyjnie ocenia sentyment, rozróżniając pozytywne, negatywne i neutralne wzmianki. Dzięki temu otrzymasz kluczowe informacje o swojej marce, bez konieczności manualnej analizy.
Zaawansowana Analityka
Brand24 oferuje zaawansowaną analitykę, tworząc zestawienia i analizy oparte na wynikach monitorowania internetu. Liczba wzmianek, zasięg, zaangażowanie, emocje, język, influencer score, najpopularniejsze hasztagi i dziesiątki innych wskaźników w ramach jednego narzędzia.
Automatyczne Raporty
Możesz skupić się na strategii, a Brand24 zajmie się danymi za Ciebie. Twórz spersonalizowane raporty PDF lub eksportuj dane do arkusza kalkulacyjnego. Najlepsze decyzje biznesowe podejmiesz na podstawie realnych informacji, zdobytych z wielu źródeł.
Znajdź nowe źródła sprzedaży
Brand24 umożliwia dotarcie do miejsc, które pozostają poza zasięgiem uwagi konkurencji.
Znajdź influencerów
Zyskaj dostęp do listy najbardziej wpływowych profili publikujących na wybrany temat. Odkryj kluczowych influencerów i nawiąż z nimi współpracę, aby dotrzeć do nowej grupy odbiorców.
Odkryj najpopularniejsze hashtagi
Brand24 posiada funkcję, dzięki której sprawdzisz najpopularniejsze hashtagi w obrębie tematu, który Cię interesuje.
Użyj Brand24 do identyfikowania popularnych trendów związanych z Twoją branżą.
Monitorowanie mediów pozwala nam śledzić aktualne tematy warte uwagi oraz zobaczyć, gdzie jesteśmy wspominani. Dodatkowo, umożliwia nam odnalezienie interesujących dyskusji, które warto skomentować.
Poznaj lepiej swoich klientów
Dowiedz się, co ma dla Twoich klientów największe znaczenie.
Precyzyjne dopasowanie komunikacji
Poznasz opinie o swojej marce i niszy, co pomoże zrozumieć grupę docelową i skutecznie generować leady, używając języka potencjalnych klientów.
Analizuj i personalizuj
Dowiedz się, co klienci lubią w Twojej marce, a co możesz jeszcze poprawić. Co myślą o konkurencji? Zbuduj komunikację z nimi na podstawie zebranych wniosków.
Zadbaj o swoją reputację
Badania pokazują, że 90% klientów sprawdza opinie online przed zakupem. Upewnij się, że to co znajdą przekona ich do zakupów właśnie u Ciebie.