<h3>Monitoruj wzmianki i twórz skuteczny content.</h3>

Monitoruj wzmianki i twórz skuteczny content.

Monitoruj wzmianki na temat Twojej firmy i związanych z nią tematów, aby:
✔️ Poznać najważniejsze potrzeby i obiekcje potencjalnych klientów.
✔️ Sprawdzić kto, gdzie i kiedy udostępnia Twój content.
✔️ Zidentyfikować influencerów, którzy mogą pomóc Ci w dystrybucji Twoich treści.
✔️ Zebrać unikalne dane, które wzbogacą Twoje artykuły.

I o wiele więcej! Załóż darmowe konto, rozpocznij monitoring w 5 minut i usprawnij swój content marketing!

Załóż darmowe konto

Na skróty:

Krok 1. Inspiracja – gdzie i jak szukać?

Brak pomysłu? Szukasz inspiracji? Mamy na to kilka sposobów i narzędzi. Inspiracji możesz szukać zarówno na zewnętrznych stronach jak i na własnym blogu. Obserwując tematy, które zyskują na popularności możesz przygotować własne treści w danym temacie.

 Pomogą Ci w tym narzędzia jak BuzzSumo, czy ContentGems.

Z kolei analizując własną stronę, możesz odkryć tematy, które do tej pory cieszyły się największą popularnością. Najciemniej pod latarnią, c’nie?

Naturalnie!

 
Generator tematów powinno być Twoim drugim imieniem. Jest tylko jedno ale. Pamiętaj, że ważna jest struktura tekstów oraz całego bloga. Tematy staraj się grupować w większe kategorie.

Możesz zastosować sposób naszego CFO – Bartosza:

 
Nasi Content Managerzy korzystają z pomocy, dzięki którym sprawdzisz w jaki sposób użytkownicy formułują pytania.  Pomoże Ci w tym Answer The Public. Kolejną skuteczną metodą jest po prostu czytanie.
 
Przeglądając treści z danego tematu możesz wyciągnąć najlepsze elementy oraz uzupełnić o brakujące elementy. Google Cię polubi 🙂

ALLTOP

Serwis, który agreguje najciekawsze treści z największych serwisów typu TechCrunch, czy Wired. Twórcą jest Guy Kawasaki.

SPRAWDŹ ALLTOP

CONTENTGEMS

Świetne narzędzie, które umożliwia śledzenie wybranych tematów. O nowych treściach poinformują Cię e-mailem.

SPRAWDŹ CONTENTGEMS

BUZZSUMO

Tego narzędzia nie trzeba przedstawiać. W BuzzSumo namierzenie wiralowych treści to żaden problem.

SPRAWDŹ BUZZSUMO

GOOGLE TRENDS

Bardzo proste i skuteczne narzędzie do badania trendów. Umożliwia analizę popularności wybranego tematu.

SPRAWDŹ GOOGLE TRENDS

POCKET EXPLORE

Sporo osób zna Pocketa, lecz mało zna funkcję Explore. Za jej pomocą znajdziesz najlepsze treści dostępne w Pockecie.

SPRAWDŹ POCKET EXPLORE

SOCIAL ANIMAL

Świetna alternatywa dla BuzzSumo. Przeszukuj treści na podstawie słów kluczowych i określonych źródeł.

SPRAWDŹ SOCIAL ANIMAL

FEEDLY

Narzędzie, które świetnie się sprawdzi jako czytelnia online. Agreguje treści na podstawie RSS. Nasz ulubieniec!

SPRAWDŹ FEEDLY

GOOGLE KEYWORD PLANNER

Wykorzystaj moc wpisywanych zapytań w wyszukiwarkę Google'a. Darmowe narzędzie, które każdy musi znać.

SPRAWDŹ GOOGLE KEYWORD PLANNER

ANSWER THE PUBLIC

Zastanawiasz się w jaki sposób użytkownicy formułują zapytania w sieci? To narzędzie zna odpowiedzi!

SPRAWDŹ ANSWER THE PUBLIC

PORTENT

Szukasz dobrego tematu na tekst? Portent to narzędzie, które wygeneruje go za Ciebie i dopasuje do tematu, który Cię interesuje.

SPRAWDŹ PORTENT

KEYWORD HERO

Narzędzie do Google Analytics, dzięki któremu dowiesz się z jakich zapytań trafiają na Twoją stronę użytkownicy.

SPRAWDŹ KEYWORD HERO

BLOG TITLE GENERATOR

Rozwiązanie od HubSpota, które pomoże Ci w dobraniu dobrego tytułu do tekstu. W sieci tego typu narzędzi znajdziesz sporo.

SPRAWDŹ BLOG TITLE GENERATOR

Krok 2. Organizacja pracy Content Managera

Jako Content Manager i osoba, która dziennie przegląda dziesiątki artykułów, Twój research trwa cały czas.

Korzystając z pomocy jak Markticle, czy Evernote Web Clipper możesz zapisywać notatki cokolwiek robisz.

Research to proces, który może trwać kilka minut, a nawet kilka dni. Im lepiej „wgryziesz” się w dany temat,

tym swobodniej będzie Ci się pisać. Warto także sprawdzić:

– jakie treści pojawiają się na pierwszych stronach Google na frazy, które planujesz pisać?

Pozwolisz, że… 

Planując prace nad tekstem możesz podzielić zadania pomiędzy członków zespołu. Jeżeli planujesz prace tylko dla siebie to warto skorzystać z Todoist, czy Google Keep.

Planowanie pozwoli Ci lepiej zapanować nad strukturą tekstu, a narzędzia do przechowywania notatek Ci w tym skutecznie pomogą. Mowa o Evernote lub Milanote.

Pracujesz w zespole? Świetnie! Raport, czy e-book

Nic tak nie pomaga w pracy zespołowej jak dobry przepływ informacji. Zwłaszcza, gdy wszyscy pracujecie nad researchem. Im więcej osób tym łatwiej zabłądzić i zapanuje chaos. 

Podziel obowiązki pomiędzy wszystkich członków zespołu. Świetnie sprawdzi się Trello, które pomoże Wam obserwować postęp prac i zarządzać projektem.

Przedstawione narzędzia świetnie się sprawdzą, gdy szukasz pomocy z agregowaniu linków, treści. 

 

Milanote, Todoist, Trello pomogą Ci w zarządzaniu strukturą tekstu lub projektu.

SHAREIST

Proste w obsłudze narzędzie do gromadzenia linków, obrazków. Swoje pliki możesz udostępnić w zespole.

SPRAWDŹ SHAREIST

EVERNOTE

To Porsche wśród narzędzi. Sprawdzi się jako „schowek” na notatki, ale równie dobrze się w nim pisze.

SPRAWDŹ EVERNOTE

ZEST

To taki Pocket dla fragmentów tekstu. Za jego pomocą zapiszesz cytaty z dowolnej strony internetowej.

SPRAWDŹ ZEST

MILANOTE

Aplikacja, która świetnie sprawdzi się do sporządzenia konspektu, czy struktury Twojego sewisu. Korzystamy namiętnie!

SPRAWDŹ MILANOTE

GOOGLE DRIVE

Arkusze kalkulacyjne, przechowywanie plików, wykresy to tylko niektóre z możliwości Google Drive.

SPRAWDŹ GOOGLE DRIVE

TRELLO

Zarządzasz zespołem? Pracujesz nad większym projektem? Trello to narzędzie, które uporządkuje Waszą pracę.

SPRAWDŹ TRELLO

GOOGLE KEEP

Zapisywanie interesujących treści nie musi być trudne. Google Keep to narzędzie do robienia notatek online.

SPRAWDŹ GOOGLE KEEP

MARKTICLE

Czytaj, zaznaczaj i zapisuj najważniejsze fragmenty bezpośrednio na stronie dzięki rozszerzeniu Markticle.

SPRAWDŹ MARKTICLE

TODOIST

Narzędzie do TODO. Sprawdzi się idealnie w pracy jednoosobowej i w zespole. Todoist to narzędzie warte sprawdzenia.

SPRAWDŹ TODOIST

Zarejestruj darmowe konto testowe i bądź tam, gdzie udostępniają Twoje treści.

Krok 3. Edycja tekstu – musi się pisać wygodnie

Nie ma uniwersalnej zasady. Ważne jednak, by dobrze Ci się w nim pisało. Minimalistyczny wygląd, czy kombajn? 

W Brand24 teksty piszemy w iBear lub bezpośrednio w WordPressie

Opisane w tej sekcji narzędzia pomogą Ci podczas procesu pisania tekstu. Dobry edytor to gwarancja pracy w komfortowych warunkach. 

 

Dodatkowe pomoce językowe sprawdzą się idealnie przy korekcie tekstu, czy przy ocenie jego trudności.

BEAR

Minimalistyczny edytor tekstu. Oferuje aplikację na systemy iOS & macOS. W tym edytorze pisze się po prostu świetnie!

SPRAWDŹ BEAR

PENZU

Zależy Ci na rozwiązaniach online? Z pomocą przychodzi Penzu. Narzędzie umożliwia tworzenie dokumentów online.

SPRAWDŹ PENZU

IA WRITER

Edytor tekstu, który nie lubi, gdy Cię coś rozprasza. Minimalistyczna aplikacja o potężnych możliwościach.

SPRAWDŹ IA WRITER

LANGUAGE TOOL

Na dyktandach jakoś szło, ale ta interpunkcja... Na szczęście to narzędzie poprawi błędy w Twoim tekście.

SPRAWDŹ LANGUAGE TOOL

GOOGLE DOCS

Darmowe narzędzie do pisania treści online. W połączeniu z Google Drive stanowi świetne narzędzie dla Content Managerów.

SPRAWDŹ GOOGLE DOCS

JASNOPIS

Czy Twój tekst jest trudny w odbiorze przez czytelnika? Jasnopis to aplikacja, dzięki której sprawdzisz złożoność tekstu.

SPRAWDŹ JASNOPIS

Monitoring Internetu w służbie

Content Marketingu

Brand24 to centrum dowodzenia każdego Content Managera


Za pomocą Brand24 dotrzesz do udostępnień Twoich treści. Zmierzysz ich zasięg, sprawdzisz najpopularniejsze hashtagi. Dane z monitoringu mogą Ci także posłużyć jako unikatowy element Twoich treści.

WYPRÓBUJ BRAND24 ZA DARMO
Najlepszy Startup Laureat konkursu
Aulery Awards
Najlepszy Serwis Relacje z Klientami
Ekomersy Awards
Najlepsza Aplikacja W konkursie Next Web
Startup Awards
Najlepsza Aplikacja mobilna w konkursie
Mobile Trends Awards

Krok 4. SEO – widać nas?

SEO (Search Engine Optimization) – jest to proces, który ma na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach. Innymi słowy, SEO jest jednym z elementów bez którego Content Marketing nie istnieje. 

 

SEO koncentruje się na działaniach organicznych i naturalnym zwiększeniu widoczności witryny. Działania PPC (płatne) nie wchodzą w skład SEO. W takim wypadku mówimy o SEM (SEO+PCC). 

Tu znów nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Znajomość SEO pomoże każdemu Content Managerowi. Z biegiem czasu działania związane z poprawą widoczności treści w wyszukiwarkach są nieuniknione.

 

Nie przejmuj się, jeżeli dopiero zaczynasz. Najważniejsze to być świadomym obszaru związane z SEO.

Narzędzia z tej sekcji pomogą Ci gdy:

– chcesz zwiększyć widoczność witryny,

– szukasz zwrotów kluczowych do następnego tekstu, 

– chcesz przeanalizować widoczność stron konkurencji

– chcesz określić słowa na które pozycjonuje się Twoja strona

SENUTO

Kompleksowe narzędzie do SEO. Z Senuto korzystamy w wersji Brand24.pl i jest to narzędzie każdego content marketera.

SPRAWDŹ SENUTO

SEMRUSH

Z SEMrusha korzystamy w wersji globalnej Brand24. Kombajn do SEO, który wzbogaci Twoją wiedzę o twarde dane.

SPRAWDŹ SEMRUSH

MOZ

Kolejne narzędzie do SEO, które warto znać. MOZ to jeden z liderów w kategorii związanej z SEO.

SPRAWDŹ MOZ

AHREFS

Narzędzie do analizy konkurencji. Każdy Content Manager powinien zapoznać się z tym narzędziem do SEO.

SPRAWDŹ AHREFS

SERPSTAT

Narzędzie oferuje analizę backlinków, czy przeprowadzenie audytu strony. Warto znać i mieć pod ręką.

SPRAWDŹ SERPSTAT

SPYFU

Kolejne narzędzie do analizy konkurencji pod kątem fraz kluczowych. Oferuje także analizę działań PPC.

SPRAWDŹ SPYFU

GOOGLE ANALYTICS

Google Analytics to podstawowe narzędzie każdego marketera. Podstawowe narzędzie do analizy treści.

SPRAWDŹ GOOGLE ANALYTICS

SEMSTORM

SEMSTORM to alternatywa dla Senuto. Za pomocą tego narzędzia sprawdzisz m.in. propozycję słów kluczowych.

SPRAWDŹ SEMSTORM

DENSITY

Narzędzie za pomocą, którego sprawdzisz zagęszczenie oraz występowanie fraz kluczowych w Twoim tekście.

SPRAWDŹ DENSITY

Houston, mamy problem 👨‍🚀
Pomożesz?

powered by Typeform

Krok 5. Analiza zachowań użytkowników

Podczas analizy zachowań użytkowników warto zwrócić uwagę na: 

– miejsca, które generują najwięcej odrzuceń (sprawdzisz to w Google Analytics),

– tematy i treści, które do tej pory najlepiej konwertowały (osiągały dany cel: zapis do newslettera, rejestracja konta itp.)

– ostatnio odwiedzona strona przed opuszczeniem Twojej strony

Sygnały, które mogą świadczyć o tym, że potrzebujesz dokładniejszej analizy to:

– zaobserwujesz nagły spadek aktywności wobec Twojej witryny,

– chcesz się dowiedzieć w jaki sposób Twoi czytelnicy konsumują treści

– zależy Ci na optymalizacji treści pod kątem ich celu

HOTJAR

Jesteś ciekaw w jaki sposób poruszają się Twoi czytelnicy po Twojej stronie? Hotjar nagra heatmapy, sesje użytkowników.

SPRAWDŹ HOTJAR

OPTIMIZELY

Rozwiązań do testów A/B jest wiele. Lider jest tylko jeden – Optimizely. Świetne narzędzie do optymalizacji treści.

SPRAWDŹ OPTIMIZELY

HEAP

Które artykuły odwiedzają użytkownicy, którzy konwertują? Ile razy odwiedzają daną zakładkę? Heap zna na to odpowiedzi.

SPRAWDŹ HEAP

Krok 6. Dystrybucja treści – work smart, not hard

Recykling treści polega na ponownym wykorzystaniu treści, które już publikowałeś. 

 

Świetnie sprawdzi się Meet Edgar, który automatycznie rozplanuje Twoje treści w Twoich kanałach social media. 

Narzędzia do planowania postów w social media sprawdzą się idealnie dla wszystkich, którzy zarządzają wieloma profilami. W pracy Content Managera dystrybucja treści to klucz do sukcesu.

 

Content marketing is king! 

EDGAR

Meet Edgar! Narzędzie do planowania postów w social media. Świetna aplikacja, którą warto znać.

SPRAWDŹ EDGAR

SPROUT SOCIAL

To coś więcej niż planowanie postów. To prawdziwy kombajn. Posiada wbudowany czytnik RSS i zaawansowaną analitykę.

SPRAWDŹ Sprout Social

COSCHEDULE

To narzędzie, które zastąpi Twój marketingowy kalendarz treści. Świetna aplikacja dla content marketerów.

SPRAWDŹ COSCHEDULE

POSTFITY

Polskie narzędzie do planowania treści w mediach społecznościowych. Tańsza (wcale nie gorsza) alternatywa dla Buffera.

SPRAWDŹ POSTFITY

ALMIGHTY PRESS

Wyprzedź viral! Narzędzie, które poinformuje Cię, gdy dany temat lub artykuł nabierze nagle na popularności.

SPRAWDŹ ALMIGHTY PRESS

BUFFER

Jedno z czołowych narzędzi do planowania postów. Oferuje planowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie czy LinkedIn.

SPRAWDŹ BUFFER

HOOTSUITE

Kolejne narzędzie, które sprawdzi się w ekstremalnych warunkach. Analityka, planowanie postów to tylko początek...

SPRAWDŹ HOOTSUITE

POSTPLANNER

Świetne narzędzie, które z pewnością warto sprawdzić. Dedykowane narzędzie do planowania postów w social media.

SPRAWDŹ POSTPLANNER

DLVR.IT

Narzędzia do planowania i automatyzacji treści w social media. Proste i intuicyjne w obsłudze narzędzie.

SPRAWDŹ DLVR.IT
Docieraj do swoich czytelników
z monitoringiem internetu

Mierz zasięg. Obserwuj udostępnienia.

W Brand24 dotrzesz do najaktywniejszych autorów, czy liderów opinii. Bądź tam, gdzie o Tobie mówią.

WYPRÓBUJ BRAND24 ZA DARMO

Klienci

Załóż darmowe konto w Brand24 i usprawnij swój content marketing

Krok 7. Dodatkowe pomoce – lasery i bajery

Zebraliśmy tu pomoce, które urozmaicą Twoje treści. Za ich pomocą:

– stworzysz interaktywne wykresy, infografiki,

– zoptymalizujesz wgrywane grafiki (Google znów Cię polubi),

– osadzisz pop-upy do zbierania adresów e-mail,

– będziesz zrelaksowany podczas pisania treści i wiele więcej.

Opisane narzędzia i pomoce przydadzą Ci się w codziennej pracy. Od muzyki, po narzędzia do tworzenia wizualnego contentu. 

 

Znajdziesz tutaj przede wszystkim pomoce, które urozmaicą Twoje treści o dodatkowe elementy. Twoi czytelnicy je pokochają!

BRAIN.FM

Potrzebujesz się skupić? A może zrelaksować? Brain.fm to odtwarzacz dla wymagających. I jest świetny!

SPRAWDŹ BRAIN.FM

THINGLINK

Chcesz dodać klikalne elementy do swojej grafiki? Z linkiem do sklepu? Thinglink to potrafi i jest prosty w obsłudze.

SPRAWDŹ THINGLINK

KRAKEN

Optymalizacja grafik w tekstach jest bardzo istotna. Kraken optymalizuje grafiki bez straty jakości. Genialne narzędzie!

SPRAWDŹ KRAKEN

INTERACT

Twórz interaktywne quizy i osadź je na swojej stronie. Narzędzie, które z pewnością urozmaici Twoje treści.

SPRAWDŹ INTERACT

FLIPPING BOOK

Chcesz osadzić elektroniczną wersję e-booka na stronie? Flipping Book to narzędzie, którego szukasz.

SPRAWDŹ FLIPPING BOOK

EASEL.LY

Proste w obsłudze narzędzie do tworzenia infografik online. Sprawdzi się świetnie do przedstawiania danych.

SPRAWDŹ EASEL.LY

MAGLR

Maglr to narzędzie do tworzenia interaktywnych plansz. Możesz je osadzić na landing page, czy blog poście.

SPRAWDŹ MAGLR

PREZI

Prezi to narzędzie do tworzenia prezentacji online. Prezentacje możesz osadzić lub udostępnić za pomocą linka.

SPRAWDŹ PREZI

WYZERR

Narzędzie do zbierania feedbacku od użytkowników na stronie. Idealne do krótkich ankiet.

SPRAWDŹ WYZERR
27 narzędzi do tworzenia<br>grafiki, wideo i infografik.

27 narzędzi do tworzenia
grafiki, wideo i infografik.

W pierwszej odsłonie Brand24Discovers przygotowaliśmy 27 narzędzi do tworzenia grafiki, wideo i infografik online.

Świetnie uzupełnią Twój arsenał Content Managera, a Twoje teksty dostaną nowego blasku.

Jest w czym wybierać 👇

ODBIERZ 27 NARZĘDZI

Tysiące monitorowanych marek i ponad 30 miliardów zebranych wzmianek z całego Internetu

Zobacz dlaczego Brand24 wykorzystywane jest do śledzenia dziesiątek
tysięcy marek - zarówno małych, średnich, jak również dużych.

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Odkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowychOdkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowych