Case Study
Case Study
Liczba użytkowników konta:
4
Częstotliwość logowania:
kilka razy w tygodniu
Liczba zwrotów kluczowych:
10
Plan abonamentowy:
Professional Premium
Raporty email:
Tak
Aplikacja mobilna:
Nie
Głównym celem monitorowania sieci jest odnalezienie jak największej liczby wzmianek na temat marki, aby sprawdzić, kto o niej pisze i w jaki sposób. Prowadzimy również projekty, dzięki którym czerpiemy wiedzę na temat tego co dzieje się w branży.
Mamy wgląd na działania naszej konkurencji, a przede wszystkim, dzięki Brand24 mamy możliwość nawiązywania nowych relacji z Internautami.
Monitoring to skuteczny sposób na zbudowanie silnej pozycji na rynku poprzez obserwację i wchodzenie w interakcję z osobami zaangażowanymi w temat. Monitoring wielu źródeł, takich jak fora dyskusyjne, czy portale opiniotwórcze stały się miejscem, w którym ludzie dzielą się ze sobą informacjami, w tym doświadczeniami na temat marek. Systematycznie obserwując wzmianki na nasz temat, możemy dotrzeć do miejsc, w których toczą się dyskusje i się do nich włączyć.
Brand24 jako narzędzie do działań związanych z social listeningiem wspiera kreowanie wizerunku naszej marki, zapewniając szeroki obraz tego, jak jesteśmy postrzegani. Przed rozpoczęciem monitoringu nie mieliśmy dostępu do takiej ilości informacji na temat rynku.
Teraz nasz dział marketingu, PR’u i analityki korzysta z tej kopalni wiedzy.
Brand24 jako narzędzie do działań związanych z social listeningiem wspiera kreowanie wizerunku naszej marki, zapewniając szeroki obraz tego, jak jesteśmy postrzegani. Przed rozpoczęciem monitoringu nie mieliśmy dostępu do takiej ilości informacji na temat rynku. Teraz nasz dział marketingu, PR’u i analityki korzysta z tej kopalni wiedzy.
Katarzya Foljanty
Liczby szybko możemy przerzucić na wykres i sprawdzić jak Hyper Poland wypada na tle naszej konkurencji. Monitoring mediów pod kątem konkurencji również dostarcza nam wielu informacji o rynku, a tę wiedzę wykorzystujemy jako źródło inspiracje do podejmowania kolejnych działań w sieci.