Dzięki śledzeniu opinii wzmocnisz swój wizerunek oraz lepiej zrozumiesz swoich klientów. Brand24 może wysłać Ci powiadomienie za każdym razem gdy ktoś wypowie się na temat Twojego hotelu w sieci. Bądź tam, gdzie Twoi klienci i dołącz do dyskusji!
Monitoruj reputacjęWystarczy e-mail i hasło by znaleźć pierwsze opinie. Ustawienie podstawowego monitoringu jest bardzo proste! Zarejestruj się, wpisz swoją nazwę hotelu bądź obiektu i gotowe, pierwsze wzmianki zaczną się pojawiać po chwili. Nie potrzebujesz nawet karty kredytowej.
Sprawdź jakie to prostePonad 93% klientów sprawdza opinie o usłudze zanim dokona zakupu. Śledź ponad miliard opinii dostępnych na TripAdvisor, Yelp, czy boooking.com i odpowiedz na opinie potencjalnych klientów. Możesz również: ✔️ Analizować liczbę pozytywnych i negatywnych wzmianek ✔️ Porównać opinie o konkurencji ✔️ Mierzyć zasięg swoich wzmianek ✔️ Znaleźć influencerów, którzy piszą o Tobie. I o wiele więcej!
Przejdź do analizyCzy wiesz, że w ciągu ostatnich 30 dni w sieci pojawiło się ponad 10 000 zapytań o nocleg, czy hotel? Klasyczna reklama dziś może nie działać. Jak się odnaleźć w czasie, gdy cała branża travel przeszła już do sieci, a klientów zachęcić jest już bardzo trudno? Ten artykuł na pewno Ci w tym pomoże.
Przejdź do poradnikaPoznaj lepiej swoich klientów, dowiedz się co najbardziej cenią w Twoim hotelu. Dzięki temu będziesz mógł usprawnić swoją komunikację. Bądź z nimi w kontakcie i zbuduj relacje. W ten sposób pozyskasz klientów, którzy polecą Twoje usługi dalej.
Zobacz wzmianki klientówBadania pokazują, że klienci aż o 44% częściej udzielają rekomendacji markom, gdy te odpisują im na komentarze w internecie. Z kolei jeśli potencjalni klienci znajdą w wyszukiwarce negatywne opinie bez odpowiedzi może to obniżyć sprzedaż aż o 70%. Nie ryzykuj. Śledź opinie i zwiększ sprzedaż.
Szukaj klientów