Jak 27. Finał WOŚP zebrał 90 milionów? – analiza odbioru kampanii w sieci
Wokół WOŚP niezmiennie gromadzi się liczne grono sympatyków. Jak w sieci wypadł 27. Finał WOŚP? Przedstawiamy wyniki z naszej analizy.
Wokół WOŚP niezmiennie gromadzi się liczne grono sympatyków. Jak w sieci wypadł 27. Finał WOŚP? Przedstawiamy wyniki z naszej analizy.
Prowadzisz salon fryzjerski i chcesz zdobyć klientów? Sprawdź jak monitoring internetu w branży fryzjerskiej pozwoli Ci stać się silnym graczem!
Monitorowanie Internetu pomoże Ci być na bieżąco z tym, co dzieje się w obrębie Twojej firmy, czy marki, ale też pozwoli Ci wyjść poza własne podwórko.
Zastanawiasz się jakie czynniki wpływają na lepszą lub gorszą widoczność Twojej strony w Internecie? Poznaj narzędzia i dobre praktyki.
Dowiedz się dlaczego warto postawić na analizę widoczności w Internecie oraz jak dbać o reputację marki w wyszukiwarce.
Poznaj 4 rodzaje mikromomentów, które możesz wykorzystać w marketingu. Przy okazji sprawdź co wie o Tobie Google.
Popularność influencer marketingu rośnie proporcjonalnie do zysków, jakie przynosi. Czy na pewno? Odpowiedź brzmi: oczywiście, ale są warunki.
Dowiedz się jak marka EB wygenerowała milionowe zasięgi i pojawiała się jako numer 1 na karcie Na Czasie na YouTube. Analizujemy odbiór kampanii w Internecie.
Jakich błędów unikać i o czym pamiętać przygotowując plan działania na Facebooku? Przedstawiamy 5 elementów, które warto uwzględnić działając na Facebooku.
W jaki sposób znaleźć niezadowolonych klientów? Jak sobie radzić z niezadowolonymi klientami? Tłumaczymy #w5minut!