9 zasad dobrej obsługi klienta w social media
Dziś opowiem Ci o dobrych praktykach, które warto zastosować w obsłudze klienta i prowadzeniu komunikacji z klientem w social media.
Dziś opowiem Ci o dobrych praktykach, które warto zastosować w obsłudze klienta i prowadzeniu komunikacji z klientem w social media.
Jaka jest wartość konferencji branżowych za oceanem? Na tapetę wzięłam Social Media Marketing World. Zobacz, czy warto brać w nim udział.
Jak znaleźć klientów online w branży turystycznej? Co zrobić, by zostać zauważonym i szybko przekonać do siebie odbiorców? Podpowiadamy!
Jakie praktyki warto stosować podczas organizacji wydarzenia? Przedstawiamy 5 trendów, bez których trudno wyobrazić sobie współczesny event marketing.
Jak wykorzystać potencjał social listening w branży gastronomicznej? Poznaj 6 najlepszych praktyk, które pozwolą Ci wyróżnić się z tłumu i zyskać klientów!
Raportowanie wyników swoich działań to nieodłączny element pracy. Na pewno zdarzyło Ci się robić raport na już i to przez kilka godzin. Mamy na to sposób!
Od powstania programu, który zapoczątkował rozwój social media, minęło już 41 lat! Przeczytaj, jak przebiegała historia mediów społecznościowych!
Nie daj się wyprzedzić! Monitoring konkurencji to jedno z głównych zadań każdej firmy. Sprawdź, co warto wiedzieć o swoich rywalach i jak szukać informacji.
Właśnie rozbudowaliśmy funkcję tworzenia raportów PDF! Od teraz znajdziesz w nich jeszcze więcej danych i Ty decydujesz jak będzie wyglądał Twój raport.
Popularność social media nie zwalnia tempa. Posiadanie danych o aktywności Twoich odbiorców w sieci ma duży wpływ na dalsze decyzje biznesowe. Sprawdź dlaczego!