5. Rekomendacje
Jeżeli również obsługujesz wielu klientów w zakresie działań PR i zastanawiasz się, jak Brand24 może pomóc Ci w działaniach, przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek.
> Oprócz frazy kluczowej, którą jest monitoring marki, załóż dodatkowe projekty dla konkurencji oraz branży klienta. To pozwoli Ci zyskać dodatkowe insighty, których nie będziesz w stanie wyznaczyć bez holistycznego podejścia.
> Dla najbardziej angażujących projektów zrób integrację ze Slackiem - pozwoli Ci ona być stale na bieżąco z nowymi wzmiankami bez konieczności stałego wchodzenia w panel narzędzia.
> Ustaw generowanie automatycznych raportów mailowych dla mniej priorytetowych projektów - Brand24 kondensuje wiedzę zebraną w projekcie w łatwo przyswajalny sposób.
> Wykorzystuj zakładkę Influencers - pomoże Ci sprawnie zidentyfikować potencjalnych influencerów dla Twojego klienta, niezależnie od tego, czy szukasz osób z dużym zasięgiem, czy coraz bardziej popularnych mikroinfluencerów.
> Nie bój się zakładać jednego projektu z myślą o kilku klientach z tej samej branży. Jako agencja możesz maksymalizować korzyści z jednego narzędzia przy jednoczesnym minimalizowaniu czasu i pracy.