Case study
Case study
Liczba użytkowników konta:
5
Częstotliwość logowania:
Codziennie
Liczba zwrotów kluczowych:
10
Plan abonamentowy:
Personal Plus
Raporty email:
Tak
Aplikacja mobilna:
Nie
Przedstawiciele Grupy AF i Fundacji Biznes Bez Barier opowiedzieli o tym, jak Brand24 wspiera monitorowanie działań promujących wizerunek osób z niepełnosprawnościami, jako wykwalifikowanych specjalistów i osób, które są w stanie konkurować na otwartym rynku pracy.
Narzędzie znajduje swoje zastosowanie również podczas researchu. Bardzo często zdarza się, że wzmianki w panelu służą do wyszukiwania klientów potencjalnie zainteresowanych pozyskaniem grantów lub osób, do których może być skierowany program Dostępność Plus.
Zarówno Fundacja Biznes Bez Barier, jak i Grupa AF za pomocą Brand24 docierają do ogłoszeń o pracę dla osób z niepełnosprawnościami. Odpowiednia konfiguracja projektów umożliwiła szybki dostęp do tego typu wzmianek, co w dobie pandemii jest dodatkowym ułatwieniem i pozwala zaoszczędzić czas.
Poprzez monitoring rynku B24 wspiera też procesy sprzedażowe.
”Dzięki Brand24 możemy sukcesywnie wspierać kariery osób z niepełnosprawnościami, m.in. poprzez szeroki dostęp do wszelkich wzmianek na temat szkoleń, ogłaszanych konkursów czy warsztatów rozwojowych dla osób z niepełnosprawnościami. Brand24 pozwala szybko dotrzeć do newsów na temat nowości prawnych, ustawowych, dotyczących środowisk osób z niepełnosprawnościami".
Agnieszka Wilanowska
Specjalista ds. Dostępności w Grupie AF i Fundacji Biznes Bez Barier
Dla Fundacji Biznes Bez Barier głównymi kryteriami wyboru narzędzia do monitoringu mediów był intuicyjny interfejs, kompleksowe działanie i dostęp do informacji z różnych źródeł w Internecie. Brand24 był pierwszym wyborem, ponieważ jest polecany przez wiele osób jako lider na rynku.
Jak twierdzą przedstawiciele GAF i Fundacji, największą zaletą Brand24 jest nieustanny rozwój narzędzia i poszukiwanie nowych obszarów do monitoringu wzmianek. Istotny jest również łatwy i szybki dostęp do informacji oraz kompleksowe działanie – od wyszukiwania informacji, poprzez monitorowanie Internetu, kończąc na wsparciu w budowaniu marki.
Bardzo dużym plusem jest też obsługa klienta. Kluczowe są takie aspekty jak ekspresowe reakcje i to, że po drugiej stronie zawsze pokazuje się realna osoba, z imieniem i nazwiskiem, niekryjąca się za firmowym fanpage’m.
“Przejrzysty panel to jedna z zalet, za którą cenimy narzędzie. Brand24 zapewnia łatwy dostęp nie tylko do konkretnych wzmianek, ale również ważnych wskaźników analitycznych. Korzystanie z modułu analitycznego ułatwia ocenę efektywności naszych działań, które planujemy z wyprzedzeniem na potrzeby mediów społecznościowych i public relations”.
Maciej Targus
Social Media Menager w Grupie AF
Łukasz Pelc
Specjalista ds. Public Relations w Grupie AF
Dla Grupy AF i Fundacji Biznes Bez Barier funkcje, które najbardziej ułatwiają pracę to filtrowanie wyników, alerty mailowe i wykluczenia pozwalające zawęzić kontekst wyszukiwanych fraz.
Wszystkie umożliwiają szybkie znajdowanie zapytań ofertowych i konkursów, bez konieczności przeglądania wszystkich pojawiających się wpisów.
“W codziennej pracy często korzystamy z raportów e-mailowych, dzięki którym wszystkie najważniejsze informacje są przedstawione w jednym miejscu. Dzięki temu możemy łatwo monitorować interesujące nas wzmianki. Szczególnie w dobie pandemii ma to szczególne zastosowanie, kiedy liczy się czas i bycie na bieżąco".
Andrzej Gancarski
Sales Director w Grupie AF
Jak Grupa AF i Fundacja Biznes Bez Barier korzystają z Brand24 na co dzień?
Z Brand24 korzystają specjaliści z różnych działów, w zależności od potrzeb i zakresu obowiązków. Są to zarówno osoby z działu PR, marketingu czy specjaliści od sprzedaży, projektów i funduszy.
Jednym z głównych zadań narzędzia jest monitoring wzmianek w social mediach na temat firmy, inicjatyw oraz ofert pracy skierowanych do osób z niepełnosprawnościami oraz wszelkiej działalności prezesa Adriana Furmana.
Zarówno w Fundacji jak i Grupie AF, Brand24 pełni rolę narzędzia do analityki - pomaga w mierzeniu efektywności działań prowadzonych w Internecie, a dostępne wskaźniki ułatwiają działania z obszaru personal brandingu.
Jednym z przykładów zastosowań Brand24 w codziennej pracy jest bieżące monitorowanie wątków, cytatów z wypowiedzi prezesa. Takie informacje stanowią silny fundament do oceny jakości przygotowanego wywiadu, czy najciekawszych dla dziennikarza części z informacji prasowej.