1. O kliencie
Hyper Poland rozwija nową generację Kolei Dużych Prędkości opartych o lewitację magnetyczną, silnik liniowy i autonomiczne systemy sterowania, które mogą zostać następnie przekształcone w wersję próżniową.
Jak monitoring mediów pomaga Hyper Poland wzmacniać pozycję na rynku i budować relacje z odbiorcami
Hyper Poland rozwija nową generację Kolei Dużych Prędkości opartych o lewitację magnetyczną, silnik liniowy i autonomiczne systemy sterowania, które mogą zostać następnie przekształcone w wersję próżniową.
Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!
Sprawdź za darmo"Głównym celem monitorowania sieci jest odnalezienie jak największej liczby wzmianek na temat marki, aby sprawdzić, kto o niej pisze i w jaki sposób. Prowadzimy również projekty, dzięki którym czerpiemy wiedzę na temat tego co dzieje się w branży.
Mamy wgląd na działania naszej konkurencji, a przede wszystkim, dzięki Brand24 mamy możliwość nawiązywania nowych relacji z Internautami.
Monitoring to skuteczny sposób na zbudowanie silnej pozycji na rynku poprzez obserwację i wchodzenie w interakcję z osobami zaangażowanymi w temat. Monitoring wielu źródeł, takich jak fora dyskusyjne, czy portale opiniotwórcze stały się miejscem, w którym ludzie dzielą się ze sobą informacjami, w tym doświadczeniami na temat marek.
Systematycznie obserwując wzmianki na nasz temat, możemy dotrzeć do miejsc, w których toczą się dyskusje i się do nich włączyć.
Brand24 jako narzędzie do działań związanych z social listeningiem wspiera kreowanie wizerunku naszej marki, zapewniając szeroki obraz tego, jak jesteśmy postrzegani. Przed rozpoczęciem monitoringu nie mieliśmy dostępu do takiej ilości informacji na temat rynku.
Teraz nasz dział marketingu, PR’u i analityki korzysta z tej kopalni wiedzy.
Liczby szybko możemy przerzucić na wykres i sprawdzić jak Hyper Poland wypada na tle naszej konkurencji. Monitoring mediów pod kątem konkurencji również dostarcza nam wielu informacji o rynku, a tę wiedzę wykorzystujemy jako źródło inspiracje do podejmowania kolejnych działań w sieci."
Brand24 jako narzędzie do działań związanych z social listeningiem wspiera kreowanie wizerunku naszej marki, zapewniając szeroki obraz tego, jak jesteśmy postrzegani. Przed rozpoczęciem monitoringu nie mieliśmy dostępu do takiej ilości informacji na temat rynku. Teraz nasz dział marketingu, PR’u i analityki korzysta z tej kopalni wiedzy.
Katarzya Foljanty
Dowiedz się, co mówią o Twojej marce!
Sprawdź za darmoW Brand24 naprawdę lubimy słuchać historii sukcesu naszych klientów. To upewnia nas o użyteczności narzędzia i napawa nas dumą, że możemy być wsparciem w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
Jednocześnie pozwala to zainspirować innych do wypróbowania pełnego potencjału monitoringu internetu.
Może i Ty korzystasz z Brand24 w swojej codziennej pracy i chcesz podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem ze światem. Jeśli tak, napisz do mnie!
"Gdyby nie Brand24, proste czynności, takie jak np. zbieranie danych, zajmowałyby nieproporcjonalnie dużo czasu". O tym, w jakich działaniach marketingowych nasze narzędzie pomaga aplikacji TimeCamp, porozmawialiśmy ze specjalistami - Maksymilianem i Martą.
O sposobach wykorzystania Brand24 w budowaniu świadomości marki porozmawialiśmy z Olą Szczepaniak, szefową marketingu w Wimba. Nasze narzędzie pomaga jej przede wszystkim w pozycjonowaniu marki na rynku oraz pozyskiwaniu nowych klientów.
XTB pokazuje, jak monitoring mediów może zmienić zasady gry dla globalnej firmy. Dzięki wykorzystaniu Brand24 zarządzają swoją reputacją online, odkrywają trendy rynkowe i śledzą działania konkurencji. To pozwala im podejmować lepsze decyzje i utrzymywać przewagę na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Monitorowanie mediów, analiza działań konkurencji i szybkie reagowanie to spore wyzwania dla specjalistów PR — Brand24 ułatwia je i pozwala działać bardziej efektywnie. Zobacz, jak robi to Nick w naszym case study.