2. Sposoby wykorzystania Brand24
Budowanie relacji z klientami
Głównym założeniem marki jest chęć bycia blisko swoich klientów oraz budowanie społeczności ludzi aktywnych i pozytywnych. W tym celu firma stosuje metodę opartą na social listeningu, która polega na obserwacji pojawiających się w sieci postów i reagowaniem na nie.
Dzięki informacjom pozyskanym tym sposobem i nawiązywaniu kontaktu z odbiorcami, marka tworzy ofertę dostosowaną do potrzeb klienta i zwiększa grono stałych, lojalnych odbiorców zainteresowanych produktem. Poza tym, wzrasta poziom zaufania marki w oczach konsumentów, którzy widzą, że ich głosy nie są ignorowane, a firma dba o budowanie relacji poprzez stałe wchodzenie w interakcję.
Brand24, jako narzędzie do social listeningu, pozwala zatem na bieżąco monitorować pojawiające się wzmianki, na które Katalog Marzeń skrupulatnie reaguje - komentuje, dopytuje czy dziękuje osobom, które mówią o marce.
Monitoring internetu za pomocą Brand24 sprawdza się też wtedy, kiedy nie wszyscy internauci w swoich Relacjach oznaczają profil marki lub nie dodają dedykowanego hashtagu.
Narzędzie śledzi zatem wzmianki, w których ktoś wymienił tylko nazwę firmy lub opatrzył swoją relację nieprawidłowym hashtagiem. Dzięki temu żadna wzmianka nie jest przeoczona, a marka ma szansę nawiązać relację z internautą.