CASE STUDY
CASE STUDY
Liczba użytkowników konta:
1
Częstotliwość logowania:
Codziennie
Liczba zwrotów kluczowych:
8
Plan abonamentowy:
Professional Premium
Raporty email:
Tak
Aplikacja mobilna:
Nie
Marka KUBOTA mierzy wzmianki z social media – Facebook, Instagram, Twitter. Na ich podstawie mierzą Zasięg Social Media, który jest głównym KPI w pracy z Brand24.
Po 2 tygodniach istnienia marki w sieci wskaźnik poszybował do pułapu 1.7 miliona, a w ciągu 3 ostatnich miesięcy zasięg social media wyniósł ponad 4 miliony.
Marka KUBOTA raz w tygodniu sprawdza wzrost wyników z Facebooka, wyników z bloga czy wyników z mikroblogów. Dobrym KPI są również wyniki w social media i poza social media.
Bardzo cenny jest dla nas wykres danego wskaźnika na przestrzeni danego okresu. W ten sposób możemy przeanalizować zależność pomiędzy naszą publikacją kontentu, jego jakością a intensywnością zaangażowania odbiorców.
KUBOTA wykorzystuje infografiki do wizualizacji danych w wybranym okresie.
Podpatrujemy również zakładkę Źródła wyników oraz wskaźnik Influencer Score, by oszacować jaką wagę ma dana wzmianka o marce.
To funkcje, które są dostępne w każdym planie abonamentowym Brand24.
Do czego KUBOTA wykorzystuje Brand24?
Od momentu największej lawiny wpisów w kwietniu stwierdziliśmy, że narzędzie typu Brand24 jest absolutnie niezbędne do monitorowania ruchu w Internecie i mediach społecznościowych.
Z Brand24 korzystamy codziennie, obecnie ustawiliśmy alert na firmowego maila do 12 godzin oraz oczywiście Storm Alerty. Dzięki kompleksowym raportom i podsumowaniem m.in. zasięgów i zaangażowania odbiorców w social media, Brand24 jest bardzo skutecznym narzędziem do komunikacji z nowymi partnerami biznesowymi bądź podwykonawcami.
Oto rezultat prowadzonych działań: