CASE STUDY

KUBOTA – LEGENDA POWRÓCIŁA

Jak wykorzystać monitoring internetu reaktywując markę KUBOTA?

Załóż darmowe konto
  • Number of users

    Liczba użytkowników konta:

    1

  • Frequency of login

    Częstotliwość logowania:

    Codziennie

  • Number of keywords

    Liczba zwrotów kluczowych:

    8

  • Pricing plan

    Plan abonamentowy:

    Professional Premium

  • Email reports

    Raporty email:

    Tak

  • Mobile App

    Aplikacja mobilna:

    Nie

case study icon

Do czego KUBOTA wykorzystuje Brand24?

Od momentu największej lawiny wpisów w kwietniu stwierdziliśmy, że narzędzie typu Brand24 jest absolutnie niezbędne do monitorowania ruchu w Internecie i mediach społecznościowych.

Grafika przedstawiająca konfigurację projektu na koncie KUBOTA w panelu Brand24.
 



Jak KUBOTA korzysta z Brand24 na co dzień?


Z Brand24 korzystamy codziennie, obecnie ustawiliśmy alert na firmowego maila do 12 godzin oraz oczywiście Storm Alerty. Dzięki kompleksowym raportom i podsumowaniem m.in. zasięgów i zaangażowania odbiorców w social media, Brand24 jest bardzo skutecznym narzędziem do komunikacji z nowymi partnerami biznesowymi bądź podwykonawcami.

Oto rezultat prowadzonych działań:

Grafika przedstawiająca wyniki w zakładce Analiza w panelu Brand24



case study icon

Który KPI jest kluczowy dla marki KUBOTA?

Marka KUBOTA mierzy wzmianki z social media – Facebook, Instagram, Twitter. Na ich podstawie mierzą Zasięg Social Media, który jest głównym KPI w pracy z Brand24.
Po 2 tygodniach istnienia marki w sieci wskaźnik poszybował do pułapu 1.7 miliona, a w ciągu 3 ostatnich miesięcy zasięg social media wyniósł ponad 4 miliony.

Grafika przedstawiająca wyniki z zakładki Analiza w panelu Brand24
 

Jak KUBOTA mierzy zysk i wzrost?


Marka KUBOTA raz w tygodniu sprawdza wzrost wyników z Facebooka, wyników z bloga czy wyników z mikroblogów. Dobrym KPI są również wyniki w social media i poza social media.

Bardzo cenny jest dla nas wykres danego wskaźnika na przestrzeni danego okresu. W ten sposób możemy przeanalizować zależność pomiędzy naszą publikacją kontentu, jego jakością a intensywnością zaangażowania odbiorców.

Grafika przedstawiająca możliwość przeglądania różnych okresów w panelu Brand24.
 


case study icon

Jaka jest ulubiona funkcja Brand24?

KUBOTA wykorzystuje infografiki do wizualizacji danych w wybranym okresie.

Infografika dla projektu marki KUBOTA.

Co jeszcze?

Podpatrujemy również zakładkę Źródła wyników oraz wskaźnik Influencer Score, by oszacować jaką wagę ma dana wzmianka o marce.

To funkcje, które są dostępne w każdym planie abonamentowym Brand24.

Grafika przedstawiająca opinię Joanny Kwiatkowskiej z KUBOTA na temat Brand24.

100 000 monitorowanych marek i 25 miliardów zebranych wzmianek

Zobacz dlaczego Brand24 wykorzystywane jest do śledzenia dziesiątek
tysięcy marek - zarówno małych, średnich, jak również dużych.

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Odkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowychOdkryj potencjał monitoringu mediów społecznościowych
Najlepszy Startup Laureat konkursu
Aulery Awards
Najlepszy Serwis Relacje z Klientami
Ekomersy Awards
Najlepsza Aplikacja W konkursie Next Web
Startup Awards
Najlepsza Aplikacja mobilna w konkursie
Mobile Trends Awards